Rouw is ook een moeilijk proces en een ouder verliezen is gewoon ontzettend zwaar en naarquote:Op zondag 26 juli 2026 20:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga door een intensief zware periode.
Het overlijden van mijn vader in augustus hakte mij half en rouwproces verloopt moeizaam.
Ik heb een vorm van autisme, af en toe een heel kort lontje.
Pfff
Is ook raar en lastig allemaal. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga door een intensief zware periode.
Het overlijden van mijn vader in augustus hakte mij half en rouwproces verloopt moeizaam.
Ik heb een vorm van autisme, af en toe een heel kort lontje.
Pfff
Mijn familie/begeleid werk/dagbesteding steunt me waar het kanquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:57 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Is ook raar en lastig allemaal. Ik spreek uit ervaring.
Rouwen kost tijd en iedereen doet het op zijn of haar eigen manier. Hoop dat je vanuit je omgeving steun en begrip ervaart.
Knuffelquote:Op woensdag 29 juli 2026 19:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn familie/begeleid werk/dagbesteding steunt me waar het kan
Het is gewoon nog vers
Fijn dat je steun hebt. Maar het is wel raar zo'n nieuwe werkelijkheid.quote:Op woensdag 29 juli 2026 19:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn familie/begeleid werk/dagbesteding steunt me waar het kan
Het is gewoon nog vers
Beterschapquote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ondertussen halfdoof en goed ziek
Het zit me echt niet mee maar mama zorgt goed voor mij
Knuffel voor jouquote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Beterschapquote:Op donderdag 6 augustus 2026 12:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fijn te horenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 07:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ondertussen helemaal genezen
Het gaat wel, moeilijke maand
Dit houdt me recht
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |