Komop nu het is te laat op een zondag laten we het een beetje gemoedelijk houdenquote:Op zondag 26 juli 2026 21:51 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Stemmingmakerij knakworst. Die aanhalingstekens heb je zelf toegevoegd.
Ik wordt wel meer zatquote:Op zondag 26 juli 2026 22:07 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Word jij die grijsgedraaide platen nooit zat dan? En een quote plaatsen, daar zelf iets in aanpassen en daar dan een cringe smiley over plaatsen dat is wel heel zielig hoor.
Fijn als je wilt helpenquote:De gemeente wil de geplande opvang mogelijk maken voor een periode van 15 jaar en zet hiermee de lijn van langjarige kwalitatieve opvang door. Dat betekent dat we mensen een rustige en stabiele basis kunnen bieden, met 24 uurs begeleiding op de locatie vanuit het COA.
Dit biedt rust voor de mensen in de nabije omgevingen de bewoners zelf.
Ja na 8 uur stront ruimen sluipt de vermaledijde dt fout er toch een keer in.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:52 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Ik word. Verder vind ik het wel wat apart dat je lekker meedoet met Tengano die geen woord over die bekladdingen roept maar wel even wil zeggen hoe kut die asielzoekers zijn.
Fapje gezet en brullend klaargekomen op dit pareltjequote:Op zondag 26 juli 2026 21:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ze vallen wel onder dezelfde vlag ja.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:20 schreef probeer het volgende:
[..]
De politie in Engelen en Amsterdam spelen onder één hoedje![]()
Best bizar dat je het ene topic kapotmod en in het andere lekker aan het fulmineren bent. Ik heb een pittige mening over jouw proefperiode.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:58 schreef vul_maar_in het volgende:
En jullie kunnen weer trots op jezelf zijn.
Zou me eerder zorgen maken over de komst van die asieloekers in mijn buurt, niet over de bekladding.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:17 schreef Tengano het volgende:
Proces Opvanglocatie voor Alleenstaande Minderjarige Vreemdelingen (vaak afgekort als POA of POL-AMV)
https://www.s-hertogenbosch.nl/amv
[..]
Anders werd het wel door de AMV-er gedaan.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:03 schreef probeer het volgende:
Nu ook al vernieling van privé eigendom. Ik hoop dat de daders opgespoord en gestraft worden.
Dat is nu eenmaal met straatpoëzie; De één raakt gecharmeerd de ander geïrriteerd maar ik denk dat we hier met beginnend taalkunstenaars van doen hebbenquote:Op maandag 27 juli 2026 08:27 schreef Telefoonvork het volgende:
Dit kan ook gezien worden als intimidatie.
Dit hoeft van mij niet, ik weet wat beters. Als het dan tenminste ook echt de voorstanders betreft.quote:"Het lijkt erop dat woningen van voorstanders van het azc en andere goederen van voorstanders zijn beklad",
Als je na gaat waar het een reactie op is vind ik het, eerlijk gezegd, allemaal wel meevallenquote:Op maandag 27 juli 2026 11:19 schreef Chillegast het volgende:
- Brandende struiken tegen de muur van een opvanglocatie in Loosdrecht: "Baldadigheid, het was maar een beetje vuurwerk"
- Intimiderende teksten op je huis omdat je voor humane opvang van vluchtelingen bent: "Ze zullen het zelf wel gedaan hebben"
Een bepaalde groep laat zich hier wel kennen.
Zonder overleg is pertinent niet waar.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:56 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als je na gaat waar het een reactie op is vind ik het, eerlijk gezegd, allemaal wel meevallen
Als er iemand een cartoon tekent zie ik beeldden van massa's mensen die met bloed doorlopen ogen het westen het meest verschrikkelijke toewensen en dan hebben we het over een tekeningetje. Nu worden er zonder overleg
Denk je dat alleen of heb je daar (harde) cijfers van? De meeste opvanglocaties blijken nauwelijks overlast op te leveren.quote:door heel het land centra's neegezet waar de meest verschrikkelijke lui tussen blijken te zitten
Je hebt dus geen idee hoe de procedures eruit zien voor er een opvanglocatie komt. Wat je hier roept wordt inderdaad gezegd door de meest luidruchtige en militante tegenstanders maar dat maakt het nog niet waar.quote:en men heeft geen idee. Laat eens even op je inwerken wat een enorme schoffering van de bevolking dit is Er kunnen allerlei leuke verhaaltjes bij verzonnen worden maar uiteindelijk is het een werkwijze die in een communistisch systeem thuis hoort maar niet in een democratische rechtstaat
Kijk, het grote bagatelliseren. Dit is het.quote:En dan weiger dus het vlam vatten door wat vuurwerk van een verwaarloost uitgedroogd perkje als een verschrikkelijke daad van enorm gevaarlijke mensen te zien
Gast.... ik hoef ook helemaal geen kennis van procedures te hebben , schei toch effe gauw uit man. Ik ben gewoon een burger met ineens een azc naast m'n huis en daar is echt geen overleg over geweest kerel Nadat men er lucht van kreeg en ze niet langer konden zwijgen is er een informatiemiddag geweest. That's it.quote:Op maandag 27 juli 2026 12:09 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Zonder overleg is pertinent niet waar.
[..]
Denk je dat alleen of heb je daar (harde) cijfers van? De meeste opvanglocaties blijken nauwelijks overlast op te leveren.
[..]
Je hebt dus geen idee hoe de procedures eruit zien voor er een opvanglocatie komt. Wat je hier roept wordt inderdaad gezegd door de meest luidruchtige en militante tegenstanders maar dat maakt het nog niet waar.
[..]
Kijk, het grote bagatelliseren. Dit is het.
Is dat geen verdraaing van de feiten en blijven de toeristen niet gewoon weg omdat er een azc isquote:Op maandag 27 juli 2026 12:15 schreef Chillegast het volgende:
De ondernemers uit Loosdrecht hebben trouwens veel meer last van de acties van deze "bezorgde burgers" dan van asielzoekers:
Loosdrechtse ondernemers hebben last van protestimago, '50 procent minder verhuur'
Tuurlijkquote:Dat het negatieve beeld verder reikt dan alleen toeristen, merkt ook bewoner Nico van Kooi via Marktplaats. Een verkoper die een product wilde langsbrengen, haakte af toen hij hoorde dat het afleveradres in Loosdrecht lag
De verkoper zei volgens Van Kooi: 'Ik heb een migratieachtergrond, ik ga niet door Loosdrecht rijden'. '"Dat was voor mij echt shocking. Dan besef je dat het nieuws zo diep zit bij mensen dat ze bang zijn om hierheen te komen."
https://nos.nl/artikel/26(...)beurde-in-2024-nietsquote:Op maandag 27 juli 2026 12:11 schreef Chillegast het volgende:
Overigens is volgens cijfers van het CBS de criminaliteit tussen 2012 en 2023 met 35% gedaald terwijl de migratie in die periode is toegenomen. Als ik bepaalde figuren hier moet geloven dan kan dat helemaal niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |