De tijden van maar één kartousche hebben liggen al aantal jaren achter ons.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:31 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me af of de 4 nu niet teveel energie hebben verbruikt. Pogi gooide alles eruit
Ja maar die houden zich dus stil als Vd poel nog een keer gaat. Dat was mn puntquote:
Lactaatgelletje erin en gaanquote:Op zondag 26 juli 2026 19:31 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me af of de 4 nu niet teveel energie hebben verbruikt. Pogi gooide alles eruit
Nee joh, hij testte gewoon hoe hard hij straks moet gaan om van de rest weg te rijden.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:31 schreef Maver24 het volgende:
Ja.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:32 schreef -Sigaartje het volgende:
Is Del Toro nou zijn witte trui aan het kwijtraken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jahoor daagquote:Op zondag 26 juli 2026 19:32 schreef -Sigaartje het volgende:
Is Del Toro nou zijn witte trui aan het kwijtraken?
Is toch juist bewust dat de finish wat verder is gelegd dan vorig jaar zodat meerdere scenario's mogelijk zijn?quote:Op zondag 26 juli 2026 19:32 schreef hhh38 het volgende:
Finish had aan de andere kant Champs-Elysees moeten liggen inderdaad
Ah was het rondje vorig jaar anders?quote:Op zondag 26 juli 2026 19:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is toch juist bewust dat de finish wat verder is gelegd dan vorig jaar zodat meerdere scenario's mogelijk zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |