Vroeger wel.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:41 schreef Hyaenidae het volgende:
De Lidl, daar komen toch alleen paupertjes? Net zoals bij de Aldi.
Precies. Paupertjes dus.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vroeger wel.
Nu staan er niet zelden dure BMW's, Audi's, Mercedessen.
Ligt er aan of die auto's 15+ jaar oud zijn, verlaagd zijn, extra dikke uitlaat hebben en custom velgen hebben die totaal niet bij de rest passen.quote:
15+ jaar oude BMW's vind ik vaak mooier dan de nieuwste. Maar dan moeten ze idd niet verpauperd zijn.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er aan of die auto's 15+ jaar oud zijn, verlaagd zijn, extra dikke uitlaat hebben en custom velgen hebben die totaal niet bij de rest passen.
Wat voor auto heb jij?quote:Op zondag 26 juli 2026 19:20 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
15+ jaar oude BMW's vind ik vaak mooier dan de nieuwste. Maar dan moeten ze idd niet verpauperd zijn.
Nee, waarom denk je dat ik een bouwvakker ben?quote:Op zondag 26 juli 2026 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat voor auto heb jij?
Zo'n klussenbus met onderstaande tussen de stoel?
[ afbeelding ]
Jij bent toch elektricien?quote:Op zondag 26 juli 2026 19:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee, waarom denk je dat ik een bouwvakker ben?
Werk jij niet?quote:
Nou, wat vind jij nou van de zelfscan van de Lidl, vanuit jouw professioneel standpunt gezien dan dus he!quote:Op zondag 26 juli 2026 19:31 schreef kree het volgende:
ja elektricien hier
-voor technische vragen over een product of eicc toets 1
- voor de rest lul maar gewoon hoor? Als ik weet geef ik wel antwoord.
elektro technisch bedoel je? ik heb btw dit topic niet gelezen, dus geef me ff moment.quote:Op zondag 26 juli 2026 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, wat vind jij nou van de zelfscan van de Lidl, vanuit jouw professioneel standpunt gezien dan dus he!
Vind het aan de ene kant wel makkelijk want er staat altijd een gigantische rij bij de lidl met bejaarden die niet weten hoe alles werkt en idd 1 bemande kassa.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:27 schreef phpmystyle het volgende:
Vandaag werd ik min of meer gedwongen om deze te gebruiken, er zijn nog maar 2 bemande kassa's over waarvan 1 al een week defect (precies ná introductie zelfscan).
Omdat de rij zo lang werd heb ik toch maar al mijn producten gescanned met de telefoon. Totaal niet relaxed, en je moet meerdere keren richten met je camera.
Ik denk dat ik lidl afzweer en voor jumbo ga. Qua prijzen verschilt het ook niet zoveel.
Jij wil graag getracked worden in de supermarkt?quote:Op zondag 26 juli 2026 19:44 schreef 111210 het volgende:
[..]
Vind het aan de ene kant wel makkelijk want er staat altijd een gigantische rij bij de lidl met bejaarden die niet weten hoe alles werkt en idd 1 bemande kassa.
Ik kan met een scan gewoon doorlopen.
Nadeel is wel dat Lidl niet echt werkelijk alles van je volg gedurende je bezoek
Die komkommers die je bij mij naar binnenstopt scan je nooitquote:Op zondag 26 juli 2026 21:41 schreef Rodgrod het volgende:
Die zelfscan is geniaal. Nog nooit gecontroleerd. Maar je moet wel snappen hoe die werkt
Wist je uiteindelijk toch wel in zekere zin, of je nou alleen de app gebruikt voor de aanbiedingen of het zelf scannen erbij.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij wil graag getracked worden in de supermarkt?
Als ik iemand met desperados zie lach ik diegene uit, Camaro Caliente is het helemaal tegenwoordig.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:41 schreef Hyaenidae het volgende:
De Lidl, daar komen toch alleen paupertjes? Net zoals bij de Aldi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |