Hmm.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:43 schreef Redlipslayd het volgende:
[..]
Blijf dromen. Moslims gaan nooit meer weg, integendeel, het zullen er alleen maar meer worden.
Behoorlijk respectloos staaltje victim blamingquote:Op zondag 26 juli 2026 15:42 schreef Redlipslayd het volgende:
Eerst alle sancties in de EU jegens israel saboteren en continue blokkeren en dan verwachten dat je fijn Pride kan gaan vieren. Tring zei de wekker.
Zo denken de meeste moslims. Links is zo naïef hierin.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:44 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Behoorlijk respectloos staaltje victim blaming
Weet ik niet, maar het verschuiven van haat richting Israël naar vergelding richting queers is zot. Wat hebben die queers met de situatie in Israël te maken?quote:Op zondag 26 juli 2026 15:47 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zo denken de meeste moslims. Links is zo naïef hierin.
Integendeel, tweederde van de jonge moslims overweegt Nederland in de toekomst te verlatenquote:Op zondag 26 juli 2026 15:43 schreef Redlipslayd het volgende:
[..]
Blijf dromen. Moslims gaan nooit meer weg, integendeel, het zullen er alleen maar meer worden.
Ja misschien was hij wil lid van de plaatselijke schaakclub en had hij daar een hoog oplopend meningsverschil.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Zolang de dader nog geen officiële verklaring heeft gegeven kunnen verdere insinuaties achterwege blijven.
Snap ik ook niet, ze hebben Israel niet nodig om queers te haten.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:50 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het verschuiven van haat richting Israël naar queers is zot. Wat hebben die queers met de situatie in Israël te maken?
Vandaag nog een mooi filmpje gezien van een 18 jarige moslima die in Israël leeft en die Mamdani even op zijn plaats zet.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:42 schreef Redlipslayd het volgende:
Eerst alle sancties in de EU jegens israel saboteren en continue blokkeren en dan verwachten dat je fijn Pride kan gaan vieren. Tring zei de wekker.
We kunnen Israël schrappen uit de tekst. Rookgordijntje voor queerhaatquote:Op zondag 26 juli 2026 15:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, ze hebben Israel niet nodig om queers te haten.Gaat nergens over.
Yep.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:54 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
We kunnen Israël schrappen uit de tekst. Rookgordijntje voor queerhaat
Veel moslims hebben nochtans ook een jurkje aan.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, ze hebben Israel niet nodig om queers te haten.
Gaat nergens over.
Het gaat mij meer om de speculatie dat het dan wel met palestina/de joden te maken moet hebben en dat vervolgens Iedereen tegen elkaar losgaat op hun eigen stokpaardjes.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja misschien was hij wil lid van de plaatselijke schaakclub en had hij daar een hoog oplopend meningsverschil.
Zitten wij hier een beetje onterecht den Muzelman zwart te maken
quote:Op zondag 26 juli 2026 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel moslims hebben nochtans ook een jurkje aan.
Lid van IS op andere gedachte willen brengen.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:58 schreef vul_maar_in het volgende:
De-radicaliseringstraject...
je verzint het niet.
quote:Volgens de Duitse kranten is Abdul B. een aanhanger van de terreurgroep Islamitische Staat (IS). Die staat bekend om haar gewelddadige ideologie en terreuraanslagen, onder meer in Europa. B. werd in 2005 in Berlijn geboren, zijn ouders komen uit Libanon.
Voor Israël was het de 'westerse bommen' verklaring. Moslims kennen geen introspectie en geven altijd anderen de schuld.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:50 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het verschuiven van haat richting Israël naar vergelding richting queers is zot. Wat hebben die queers met de situatie in Israël te maken?
Toch wel bijzonder dat ie weer vrij was.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lid van IS op andere gedachte willen brengen.
Alsof je 1 leeuw in een hele roedel vegatarisch wil maken.
[..]
Nee dit was vanwege vorige "incidenten"quote:Op zondag 26 juli 2026 16:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ow verhip ze hebben hem nog niet, hij loopt nog los.
Ik heb het artikel net helemaal door gekauwd maar idd ongelooflijk, hoeveel rode vlaggen zijn er nodig.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat ie weer vrij was.
En nog niet gevonden dus? Bezoekers van de pride in Amsterdam moeten maar extra opletten dan, wat een gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |