Geschreven door S Clement zeker?quote:Op zondag 26 juli 2026 17:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik heb wel een interview gelezen waarin hij dat toegaf
Dit is wel een prima stukje (met uiteraard ook wel mindere punten, maar ik betwijfel of iemand een perfect stukje kan schrijven). En ook duidelijk dat ook hij niet 'weg kijkt' ofzo.quote:
Zou toch leuk zijn als er één renner in dat hele peloton schijt heeft aan deze ongein er gaat aanvallen.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:00 schreef kilon het volgende:
Eerste paar rondes rustig aan .. Schrap die dan ook maar volgende keer.
Gewoon een epiloog. Soort proloog maar dan na afloop. Tijdritje 5 km.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:00 schreef kilon het volgende:
Fignon vindt dit leukquote:Op zondag 26 juli 2026 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een epiloog. Soort proloog maar dan na afloop. Tijdritje 5 km.
Dat was wel een stukje karma toen hč, goeie genade.quote:
Ja hij somt gewoon op wat er is. Niet veel.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is wel een prima stukje. En ook duidelijk dat ook hij niet 'weg kijkt' ofzo.
Voor de foto’s hč! Volgens Steven de Jonghquote:Op zondag 26 juli 2026 18:00 schreef kilon het volgende:
Prachtige Tour, mooiste ooit.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat was wel een stukje karma toen hč, goeie genade.
Tja, het idee dat het helemaal klopt lijkt me natuurlijk ook wel erg naīef, maar anders dan je vermoedens hebben kun je er nog niks mee.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hij somt gewoon op wat er is. Niet veel.
Maar het verandert bij mij ongeveer niets aan het idee " dit klopt niet" .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |