Tussen beschaafd volk. Achterbaks heb je ze al onder de rivieren.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:31 schreef Hyaenidae het volgende:
En waar woon je nu liever, tussen de open Nederlanders of tussen de achterbakse Belgen?
Mocrogangstertjes heb je overal helaas.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:28 schreef Momo het volgende:
Tja ik zie sommige Nederlandse kinderen zich als losgeslagen idioten gedragen, sommige gedragen zich wel. Zelfde voor sommige "buitenlandse" kinderen. De fatbikes wannabe gangsters van de toekomst.
Wellicht, maar die klimmen niet op treinstoelen en krijsen niet om ipads.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat wat je ziet is ook vaak maar schijn. Dan doen ze alsof ze heel beleefd en netjes zijn, maar achter je rug om zeggen ze dat je de emotionele leeftijd hebt van een kind van 3. Ik heb dan meer respect voor de 'in your face' types dan voor die achterbakse lui.
Nee, die lachen naar je en zeggen "Ja mevrouw" en ondertussen zijn ze al aan het bedenken hoe ze je belachelijk gaan maken in de kringen waarin zij zich bevinden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:11 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Wellicht, maar die klimmen niet op treinstoelen en krijsen niet om ipads.
En? Ik heb er geen last van. Tokkies gonna tok in hun eigen kringen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, die lachen naar je en zeggen "Ja mevrouw" en ondertussen zijn ze al aan het bedenken hoe ze je belachelijk gaan maken in de kringen waarin zij zich bevinden.
Mijn cosplay als moeke lukt niet echt he?quote:Op zondag 26 juli 2026 00:01 schreef Jentin het volgende:
https://forum.viva.nl/psy(...)st_messages/515734/5
Hou vol, misschien kom je nog ergens waar het wél superleuk wordt.
Jawel, want je wil ze. Je wil ze en je wil dat ze naar jouw pijpen gaan dansen. Dat gaan ze niet doen, want ze hebben jou niet nodig. Zo rollen ze. Leer dat nou 'ns begrijpen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:14 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
En? Ik heb er geen last van. Tokkies gonna tok in hun eigen kringen.
Zag net ook weer 3 kutkoters door de supermarkt rennen. Eentje viel en krijste de boel omver. Haar naam? Fee.🥲quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net naar Hongarije verhuisd, hier geen kinderen op fatbikes , geen kinderen die krijsend buiten spelen, gewoon kinderen die lachen en een balletje trappen of steppen.
We hebben er eentje van 7 in de straat, stoere meid met een quad, maar die vader houdt haar in de gaten en ook die is rustig en mag daar niet de hele dag op scheuren.
Heerlijk!
Duitsers zijn in z'n algemeen wel wat meer genegen om regels te volgen dan dat Nederlanders dat zijn. Maar vervelende kinderen heb je overal wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 17:02 schreef DjVero het volgende:
Viel me tijdens mijn vakantie ook wel een beetje op: de kinderen die liepen te kutten in de glijbaan bijv. (blijven hangen halverwege, lopen in de glijbaan, etc.) waren enkel Nederlandse kinderen. De Duitse, Franse en Spaanse kinderen deden dat niet. Of in ieder geval niet op de momenten dat ik daar was met mijn dochtertje.
n=1quote:Het enige Nederlandse kind
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |