Tussen beschaafd volk. Achterbaks heb je ze al onder de rivieren.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:31 schreef Hyaenidae het volgende:
En waar woon je nu liever, tussen de open Nederlanders of tussen de achterbakse Belgen?
Mocrogangstertjes heb je overal helaas.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:28 schreef Momo het volgende:
Tja ik zie sommige Nederlandse kinderen zich als losgeslagen idioten gedragen, sommige gedragen zich wel. Zelfde voor sommige "buitenlandse" kinderen. De fatbikes wannabe gangsters van de toekomst.
Wellicht, maar die klimmen niet op treinstoelen en krijsen niet om ipads.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat wat je ziet is ook vaak maar schijn. Dan doen ze alsof ze heel beleefd en netjes zijn, maar achter je rug om zeggen ze dat je de emotionele leeftijd hebt van een kind van 3. Ik heb dan meer respect voor de 'in your face' types dan voor die achterbakse lui.
Nee, die lachen naar je en zeggen "Ja mevrouw" en ondertussen zijn ze al aan het bedenken hoe ze je belachelijk gaan maken in de kringen waarin zij zich bevinden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:11 schreef Lulu888 het volgende:
[..]
Wellicht, maar die klimmen niet op treinstoelen en krijsen niet om ipads.
En? Ik heb er geen last van. Tokkies gonna tok in hun eigen kringen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, die lachen naar je en zeggen "Ja mevrouw" en ondertussen zijn ze al aan het bedenken hoe ze je belachelijk gaan maken in de kringen waarin zij zich bevinden.
Mijn cosplay als moeke lukt niet echt he?quote:Op zondag 26 juli 2026 00:01 schreef Jentin het volgende:
https://forum.viva.nl/psy(...)st_messages/515734/5
Hou vol, misschien kom je nog ergens waar het wél superleuk wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |