Valt wel mee toch? Zeker vroeger. Het is zeker geen Hindley.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kuss, de helper die altijd meer kan als hij voor eigen glorie rijdt.
Blasi?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:51 schreef TommyL0204 het volgende:
Remco en Paula die demarreren en Del Toro die niet mee kan.. wat gaat Pogi dan doen?
Die nuance wilde ik zelf ook nog net toevoegen, maar je was me te snel af.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel een beetje waar voor de Kuss sinds zijn winst in de Vuelta.
Wachten op Del Toro? Wat zou hij anders doen?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:51 schreef TommyL0204 het volgende:
Remco en Paul die demarreren en Del Toro die niet mee kan.. wat gaat Pogi dan doen?
Neequote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Slobeend zag een keer een grimas bij Pogacar, toen geloofde hij meteen weer dat er niets aan de hand is.
Vooral het romantische wielrennen, dat sterft wel uit volgens mij. Al heeft Del Toro er ook wel een handje van, maar die is dan weer te goed om er van te kunnen genietenquote:
Sindsdien is wielrennen zo veranderd dat zijn ze benen afgeknepen zijn voordat hij in peloton op kop komt. In kopgroep is aanloop vaak minder hard, dus komt hij er beter door. Ik geloof niet dat zijn waardes opeens veel beter zijn in kopgroep.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel een beetje waar voor de Kuss sinds zijn winst in de Vuelta.
Een grimas zegt niets hoor ik netquote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Seixas zit enorme bekken te trekken. Die zit op het randje
Het levende bewijs dat je op latere leeftijd alsnog carrière kunt maken.quote:
Je bent altijd zo makkelijk op de kast te krijgen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 15:54 schreef Slobeend het volgende:
Gelukkig weet R_R precies hoe alles in elkaar zit.
Dus wél gewoon Montmartre?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |