abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221424971
https://www.ad.nl/buitenl(...)~a8354376/?slug_rd=1

In Indonesië is een zoektocht gestart naar een boot met elf Europese toeristen, onder wie vijf Nederlanders. De boot raakte vermist voor de kust van het eiland Sulawesi, zo meldt persbureau AP.

Volgens de Indonesische autoriteiten bevonden zich aan boord van de boot vijf Nederlanders, een Tsjechische man, een Belgische man, drie Duitsers, een Française en twee Indonesische bemanningsleden, zo meldt persbureau AP.
Het schip vertrok vrijdagochtend vanuit Tanjung Unauna naar Marisa in de naburige provincie Gorontalo, maar het schip is daar niet aangekomen, zo meldt het hoofd van het zoek- en reddingsbureau van de provincie Gorontalo.

Volgens AP meldde een lokale gids de vermissing van de boot vrijdagmiddag om 15.40 uur aan de zoek- en reddingsdienst, waarna direct een zoekactie werd gestart. Bij de zoekactie zijn tientallen zoek- en reddingsteams ingezet. Het gebied waarin wordt gezocht, is gebaseerd op de verwachte route van de boot. Ook een drone met warmtebeeldcamera en duikuitrusting worden bij de zoekactie gebruikt, aldus het persbureau.
Het ministerie van Buitenlandse Zaken is om reactie gevraagd. Verdere informatie laat nog op zich wachten.

AP meldt verder dat reddingswerkers te maken hebben met uitdagende omstandigheden op zee, waaronder harde wind en golven tot 2,5 meter hoog.

—-

Vrijdagmiddag al vermist geraakt en nog niet gevonden :| Hopelijk heeft een andere boot ze toch nog opgepikt of dobberen ze ergens rond met motorpech ofzo.
pi_221425405
M'n ex zit gelukkig al met ons zoontje in het vliegtuig terug naar huis toe, anders had ik me best zorgen gemaakt door dit bericht. :X

Hopen op een goede afloop voor deze mensen! :Y
pi_221425492
Hoop van harte op een goede afloop !
Ook in moeilijke tijden.
  zaterdag 25 juli 2026 @ 10:28:28 #4
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221425631
Dat gaat helaas niet goed af lopen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221425789
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 10:02 schreef ToT het volgende:
M'n ex zit gelukkig al met ons zoontje in het vliegtuig terug naar huis toe, anders had ik me best zorgen gemaakt door dit bericht. :X

Hopen op een goede afloop voor deze mensen! :Y
Kwam wel dichtbij zie ik
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_221425806
quote:
Ook een drone met warmtebeeldcamera en duikuitrusting worden bij de zoekactie gebruikt
Een soort amfibiedrone?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_221425807
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 11:02 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Kwam wel dichtbij zie ik
Ja gisteren kreeg ik een bericht van dat ze op weg naar het vliegveld gingen, maar stel dat hun terugkeerdatum morgen of zo was geweest en ik had hen vandaag niet kunnen bereiken, dan was er natuurlijk wel wat paniek geweest. :)

Maar voor nu: ja natuurlijk zeer kut voor die mensen, hun familie en hun vrienden. -O-
pi_221425986
quote:
*O*

Alleen spreken ze hier over 4. Wat is met die 5e gebeurd? :'( :P
  zaterdag 25 juli 2026 @ 11:26:25 #10
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221425999
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 11:24 schreef ToT het volgende:

[..]
*O*

Alleen spreken ze hier over 4. Wat is met die 5e gebeurd? :'( :P
Die bleek uiteindelijk helaas toch Belgisch. Voor de nabestaanden is er hulp en psychische ondersteuning.

[ Bericht 0% gewijzigd door -XOR- op 25-07-2026 11:47:14 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Redactie Frontpage zaterdag 25 juli 2026 @ 12:51:57 #11
510587 crew  Watmoetjenou
pi_221426921
Doet me denken aan het verhaal van Els Visser

Bekijk deze YouTube-video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: