abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2003 @ 21:14:06 #201
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_9868351
Flinke blunder, we gingen met het werk naar de discotheek in breda, vraag me niet welke . Na behoorlijk wat gezopen te hebben klim ik op het poduim tussen de mooie dames en begin wat te dansen.... gaat allemaal lekker, en na een tijdje staat er een (van achteren mooi uitziend) vrouwtje met der billen tegen me kruis aan te wrijven. Dat bevalt me wel, en ik loop er ff lekker mee te duwen.. Kijk ik naar de zaal, zie ik daar al mijn collega's staan schreeuwen en zwaaien met een fototoestel, ik draai het meisje om en we zoenen wat, staan we weer terug zoals eerst zie ik iedereen weer zwaaien. ( de camera had het niet gedaan ) dus ik denk, ok dan draai ik der weer ff om . Ik probeer der om te draaien, maar ze wil niet echt meewerken, dus ik denk ik doe wat anders , ik pak der vanachter bij der borsten vast, en ga der wat mee zwaaien... collega's van mij gaan helemaal uit hun dak, maar haar vriedinnen hebben alles door en trekken der van het podium af... ze wilde daarna niet meer met me praten

ik drink tegenwoordig een stuk minder met het uitgaan

"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
  vrijdag 18 april 2003 @ 22:24:13 #202
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9869962
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 21:14 schreef David_Aames het volgende:
ik pak der vanachter bij der borsten vast, en ga der wat mee zwaaien... collega's van mij gaan helemaal uit hun dak, maar haar vriedinnen hebben alles door en trekken der van het podium af... ze wilde daarna niet meer met me praten
Wahahahahahahaaaa... *ziet het al voor zich* uhmz.. haar vriendinnen hadden het door? Zij niet dan?? Wahahahahahahaaa! Okay, eff over jou.. das wel een hele domme actie ja. Wat dacht je.. oh ze zoent met me en me collega's staan te zwaaien.. ik ga mezelf wel voor lul zetten door met dr tieten terug te zwaaien

Zijn er geen video opnames gemaakt? Lijkt me geweldig..

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  zaterdag 19 april 2003 @ 17:54:45 #203
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_9882625
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 22:24 schreef BlackOrchid het volgende:

[..]

Wahahahahahahaaaa... *ziet het al voor zich* uhmz.. haar vriendinnen hadden het door? Zij niet dan?? Wahahahahahahaaa! Okay, eff over jou.. das wel een hele domme actie ja. Wat dacht je.. oh ze zoent met me en me collega's staan te zwaaien.. ik ga mezelf wel voor lul zetten door met dr tieten terug te zwaaien

Zijn er geen video opnames gemaakt? Lijkt me geweldig..

tja, alcohol is een gemeen goedje

geen opnames godzijdank

"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
pi_9883892
Ik ga vanavond weer stappen.... Ik zal jullie op de hoogte brengen van mijn blunders wat ik heb het gevoel dat dat wel gaat gebeuren. Ik volg deze topic al een tijdje en hij is erg goed. Binnenkort zal ik ook even wat blunders posten.
"Wie een kuil graaft voor een ander is geen egoïst"
  zaterdag 19 april 2003 @ 20:09:46 #205
53285 GTI
Gran Tourismo Injection
pi_9885812
ik moet mijn belofte ook nog waar maken
Go fast, real fast - 309, a way of life
  zondag 20 april 2003 @ 17:05:25 #206
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_9898227
oke... het is weer zaterdag geweest, dus hier de update van mijn kant.

Voordat ik begin met het lange verhaal zeg ik er even bij dat ik geen held ben wat betreft contakt maken met onbekenden, laat staan als ik ook nog eens nuchter ben (en gister was ik dus de bob).

Ik stond gister in de kruisweg Marum in een r&b zaal, waar het best wel druk was met mijn vrienden wat te nixen, komen er 2 best wel redelijk uitziende meiden langs lopen. Het is druk, dus ik maak een beetje ruimte voor ze en laat ze erlangs. Tijdens het langslopen kijk ik ze gewoon aan en glimlach een beetje. Waneer ze voorbij zijn zie ik ineens dat ze niet verder lopen maar naast me gaan staan te dansen. Aangezien ik niet bang ben een beetje te dansen, ga ik dus ook maar een beetje dansen, terwijl een van die twee meiden mij steeds aan zit te kijken.

Na een paar minuten lopen de 2 meiden weer weg, en gaan 5 meter verder op staan, maar toch blijft die ene mij steeds maar aankijken, en een beetje glimlachen enzo. Ook wanneer ze samen met haar vriendin "sexy" aan het dansen is (lees teasen) zit ze mij aan te kijken, met een blik in haar ogen van "dit had jij ook kunnen zijn, met wie ik dit nu doe".

Enkele minuten later komt ze weer vlak bij me staan, en zit ze met haar vriendin te praten en in mijn richting te kijken (hoogst waarschijnlijk ging het dus ook om mij). Maar aangezien ik nogsteeds de BOB ben, heb ik dus niet het lef er even opaf te stappen.

Ze gaan dus weer ergens anders staan, en vervolgens zitten ze wat zenuwachtig te doen, en volgens mij zaten ze er serieus over te denken dan maar naar mij toe te stappen. Het meisje dat mij de hele tijd zat aan te gapen, ging dus naar mij wijzen (echt HEEEEELLLL opvallend) en ik zeg dus zo tegen een van mijn vrienden "hmmm je kan ook wijzen ofzo"

Waarschijnlijk kan ze toch een beetje liplezen want ze begint te lachen en lopen (kijken naar mij) weg, en vervolgens gaat die vriendin van haar met haar tong over haar tanden (ala reclame van die spinazie).......

en toen was het hele verhaal gebeurd...... moraal van dit verhaal: ik ben een

[Dit bericht is gewijzigd door ConQuestador op 20-04-2003 17:30]

zondag 20 april 2003 @ 17:27:21 #207
20419 dutchmage
ondertitel
pi_9898608
de grootste blunder is eigenlijk dat je denkt geen schijn van kans te maken terwijl je toch wel degelijk een kans hebt...
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  zondag 20 april 2003 @ 17:49:09 #208
15906 henkyfox
Wel haren, geen streken
pi_9898973
quote:
Op zondag 20 april 2003 17:27 schreef dutchmage het volgende:
de grootste blunder is eigenlijk dat je denkt geen schijn van kans te maken terwijl je toch wel degelijk een kans hebt...
Heeeelemaaal mee eens
Uitstellen naar morgen, is vandaag geen zorgen
  zondag 20 april 2003 @ 17:58:58 #209
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_9899152
quote:
Op zondag 20 april 2003 17:27 schreef dutchmage het volgende:
weet ik nog nieteens hoor. ik bedoel, ik wist best dat ik 99% kans van slagen had. Maar als ik erover nadenk is het niet de angst om te valen, maar juist de angst voor het slagen, en dus de angst voor het onbekende.
  zondag 20 april 2003 @ 18:16:07 #210
51190 -Shibby-
Dude! Sweet! D...
pi_9899444
Feestje in amsterdam,

En dan zulke gigantische lul verhalen ophangen aan elk maar ook elk beetje leuk meisje dat langskomt, en dan vraag je jezelf tijdens dat gesprek af. (En ja de meeste bleven nog wel luisteren ook, kreeg zelfs een echt gesprek en geen voordracht ) Waar wil ik eigenlijk heen met dit gesprek¿¿ en dan dus maar gewoon weglopen

maar een wat conclusies aan die verhalen gaan bedenken, maar eigenlijk is er maar een goeie conclusie, en dan zeg je geen woord

ja
pi_9906374
Ik weet niet of het is te bestempelen als een blunder. Een tijdje geleden ging ik heel veel met een meisje om dat een vriend had maar die zat voor een paar weken in het buitenland. Op een avond waren we wat gaan drinken, en nog een beetje drinken (je kent ´t wel ) en op het einde van de avond bracht ik, zoals het hoort, haar naar huis. bij haar thuis aangekomen vroeg ze of ik nog wat wilde drinken, ik denk prima dus ik mee naar binnen en ik op haar bed gaan zitten. Gaat ze ineens bovenop me zitten en begint me ineens in mijn nek te zoenen. Ik dacht echt van huh!? wat krijgen we nou.. toen kwam haar hand er ook nog eens bij .. alleen als ik er nu al aan terug denk ik haalde het gewoon in mijn stomme hoofd om te zeggen nee dat kan niet je hebt een vriend..
het is natuurlijk wel netjez van mij tegenover haar (nu ex-)vriend.. maar toch heb ik er zeer gemengde gevoelens over.
pi_9910905
Nooit iets durven ondernemen, is dat ook een blunder?
  maandag 21 april 2003 @ 12:58:35 #213
14197 Agressor
The Truth Is In Here
pi_9913383
pfff, weet niet waar ik zou moeten beginnen, mmmm, dit is wel een leuke denk ik.
sta een keer in de stad (groningen) met een vriend een pilsje te drinken, komt er plots een redelijk lekkere meid naar mij toe, "HEY ALEX", (zo heet ik dus) "alles goed?", krijg nog een zoen op mijn MOND, ik kijk droog die vriend aan, toen die meid weer, en heel bot en dronken, op een tony montana manier, "EN JIJ" kent MIJ?????????
al met al, meid spoorloos, nooit meer gezien, vriend in een deuk op de grond, en ik eenzaam die nacht.

heb er nog wel een, een meid die ik ken uit de plaatselijke disco, zit ik al een tijdje mee te praten, later ook op msn, en op msn de grootste verhalen, over haar, over mij, over sex, over WIJ en sex, enfin. gaat wel lekker, dus ik tegen haar, a.s. zat. gaan we een borrel drinken, en maak ik een ontbijtje voor je :-) uiteindelijk ben ik er, later komt zij ook, staan een half uur naast elkaar zonder allebei IETS weten te zeggen. en dat gaat nu al MAANDEN, heb altijd wel mijn woordje klaar, maar op de een of andere manier weet ik haar nooit iets te zeggen, en zij is een beetje verlegen, misschien toch maar eens overgaan op harde aanpak.

nog eentje, deze wil ik echt graag kwijt, ik werkte in een kledingwinkel, en was altijd wel close met een collega, echt een SUPER.....grrr, na ja, zij heeft een vriend, is weer een vriend van mij dus, uiteindelijk is het uit tussen hun, en kom ik haar tegen in een cafe, de hele avond gezellig praten, borrel na borrel, opeens begint ze "ik weet niet wat ik moet, ik ben verliefd op iemand, maar weet niet hoe die gaat reageren" de reaktie had dus moeten zijn, ik grijp haar ervoor of iets in die geest, wat zeg ik, "ja, ik kan best begrijpen dat je nog steeds van je ex houd, neem die jongen dan gewoon terug, is toch een leuke vent" nou, het gesprek was daarna snel ter einde, en ik had pas de volgende dag door, wat ik precies gezegt had, en zeker later nog toen ik van vriendinnen van haar hoorde, dat ik best wel ee beetje geblunderd heb, nu gaat ze met een derk, al een jaar, maar goed, mijn bijdrage,

Always walk without Rythem, so you won't attract worm!
  maandag 21 april 2003 @ 21:40:42 #214
35798 LordAnger
Heeft geen smaak
pi_9922923
Was ik op vakantie in Spanje. Was leuk. We waren daar dus met een man of 50 uit dezelfde bus. Daarvan zaten er een stuk of 15 bij mij in het hotel. Ook een niet onaardige dame, ik noem haar even S., die (zo hoorde ik later, van anderen) om de een of andere onbegrijpelijke reden haar oog op mij had laten vallen. En ik had dat dus niet in de gaten. Achteraf gezien had ik het kunnen weten, maar op dat moment wist ik het dus niet.

We gingen best wel heel gezellig met elkaar om (de hele groep trouwens), en zo kon het dus gebeuren dat S. en ik 's nachts na sluitingstijd een hele tijd met elkaar zaten te praten. We besloten terug te gaan naar het hotel (ca. 2 km lopen) maar S. had hoge hakken aan, en zere voeten. Dus ik, galant als ik ben, tilde haar op en droeg haar naar het hotel. S. was daar met een vriendin. Die vriendin zou alleen diezelfde dag met haar vakantievlam weggaan. Dus S. ziet haar kans schoon, en vraagt me of ze bij mij op de kamer mag pitten, als haar vriendin al weg zou zijn. Ja hoor, zeg ik, ik heb alleen wel een tweepersoons bed op m'n kamer... Dat vond ze geen probleem.

Dus, we komen in het hotel aan, haar vriendin blijkt inderdaad al weg te zijn, ze kijkt me aan en zegt: Dus ik mag bij jou slapen? Ik, probleemoplosser pur sang, krijg een briljant idee. Zeg dus dat dat mag, maar als ze nou even naar de receptie toe loopt, hebben ze daar wel een reservesleutel... Ze kijkt me aan... Was dat teleurstelling in haar ogen? Ik weet het nog steeds niet... Ze loopt naar de receptie, haalt haar reservesleutel, en verdwijnt in haar eigen kamer. Tevreden leg ik mijn hoofd op het kussen, en geef mezelf een schouderklopje voor het oplossen van alweer een probleem

(T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
pi_9923304
quote:
[b]
Dus, we komen in het hotel aan, haar vriendin blijkt inderdaad al weg te zijn, ze kijkt me aan en zegt: Dus ik mag bij jou slapen? Ik, probleemoplosser pur sang, krijg een briljant idee. Zeg dus dat dat mag, maar als ze nou even naar de receptie toe loopt, hebben ze daar wel een reservesleutel... Ze kijkt me aan... Was dat teleurstelling in haar ogen? Ik weet het nog steeds niet... Ze loopt naar de receptie, haalt haar reservesleutel, en verdwijnt in haar eigen kamer. Tevreden leg ik mijn hoofd op het kussen, en geef mezelf een schouderklopje voor het oplossen van alweer een probleem
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
  maandag 21 april 2003 @ 23:34:22 #216
53285 GTI
Gran Tourismo Injection
pi_9925455
aaargh man, dit weekend weer t zelfde verhaal, alleen dit keer besloot ik te zeggen wat me op t hart lag, ik zet mn drinken weg sta op en.... ze was weg ! naar huis !
hoe hard kan je balen :/
volgende week maar wat vroeger actie ondernemen
pi_9926052
quote:
Op maandag 21 april 2003 23:34 schreef GTI het volgende:
aaargh man, dit weekend weer t zelfde verhaal, alleen dit keer besloot ik te zeggen wat me op t hart lag, ik zet mn drinken weg sta op en.... ze was weg ! naar huis !
hoe hard kan je balen :/
volgende week maar wat vroeger actie ondernemen
vroeg actie is the key! zaterdag ook al, ik had de hele tijd staan dansen met de een of andere meid, hele tijd elkaar aankijken lachen knipogen enzo echt overduidelijk, maar ik deed dus nix :S en dat werd beloond door een flink pak rammel van mijn maten daarna in de auto :x
  dinsdag 22 april 2003 @ 01:02:46 #218
53285 GTI
Gran Tourismo Injection
pi_9927165
zullen we samen naar dezelfde praatgroep gaan dan maar
pi_9930977
quote:
Op maandag 21 april 2003 21:40 schreef LordAnger het volgende:
Was ik op vakantie in Spanje. Was leuk. We waren daar dus met een man of 50 uit dezelfde bus. Daarvan zaten er een stuk of 15 bij mij in het hotel. Ook een niet onaardige dame, ik noem haar even S., die (zo hoorde ik later, van anderen) om de een of andere onbegrijpelijke reden haar oog op mij had laten vallen. En ik had dat dus niet in de gaten. Achteraf gezien had ik het kunnen weten, maar op dat moment wist ik het dus niet.

We gingen best wel heel gezellig met elkaar om (de hele groep trouwens), en zo kon het dus gebeuren dat S. en ik 's nachts na sluitingstijd een hele tijd met elkaar zaten te praten. We besloten terug te gaan naar het hotel (ca. 2 km lopen) maar S. had hoge hakken aan, en zere voeten. Dus ik, galant als ik ben, tilde haar op en droeg haar naar het hotel. S. was daar met een vriendin. Die vriendin zou alleen diezelfde dag met haar vakantievlam weggaan. Dus S. ziet haar kans schoon, en vraagt me of ze bij mij op de kamer mag pitten, als haar vriendin al weg zou zijn. Ja hoor, zeg ik, ik heb alleen wel een tweepersoons bed op m'n kamer... Dat vond ze geen probleem.

whahahaha ... uuuuhmm.. sufferd ? hoe kom je er in godsnaam bij om dat te doen ?
Vrouwen zijn net als wizzards, ze doen het wel..... maar niet wat je wil.
  dinsdag 22 april 2003 @ 12:32:38 #220
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_9931784
Dat krijg je ervan als je denkt met je hersens ipv met je lul ...!
The stupid do not forgive and do not forget; The naive forgive and forget; The wise forgive, but do not forget.
  dinsdag 22 april 2003 @ 12:42:34 #221
53285 GTI
Gran Tourismo Injection
pi_9931999
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 12:32 schreef elbundy het volgende:
  dinsdag 22 april 2003 @ 16:45:10 #222
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_9938556
Een tijdje terug ging ik met een vriend van me ( type lomp en verlegen ) stappen. Op het einde van de avond en heel wat drank later, zag hij een meisje alleen tegen zon sigarettenautomaat leunen. Hij ( lomp als ie is ) loopt naar haar toe duwt een pils in haar hand en zegt: Zo nou niet meer zo verveelt kijken! Even later is ze weg... Hij gaat rond lopen of ie haar nog ergens ziet, staat ze aan de andere kant van het café te huilen!? Dus nog eens erop af! Wat bleek nu, ze was nét gedumpt geworden door haar grote liefde en maakte hem gelijk op een minder subtiele manier duidelijk dat ie kon opzouten en haar niet moest lastig vallen *schop* haha!
pi_9942599
Bestwel een blunder: ik was vorig jaar 2 weken op vakantie op Kos. had een leuke jongen leren kennen. 1 week lang bijna alles samen gedaan. Wist ik zijn naam toch niet meer... hij had een bijnaam en die wist ik wel, maar dat is ook weer zo achterlijk om alsmaar te zeggen (als je met zn tweeen romantisch op een strandbed naar de sterren ligt te kijken). Uiteindelijk stuurde hij me de een na laatste dag van de vakantie een smsje dat hij later naar het strand kwam. Gelukkig stond daar zijn naam onder!

nu zijn we ruim 9 maanden verder en gaan we samen 2 weken naar Portugal. en ben sindsdien nooit meer iets over hem vergeten.

triest aan dit verhaal is wel: dit is dan ook mijn laatste versierblunder geweest.....

pi_9950084
Ook ik moet er weer aan geloven

In het paasweekend wezen stappen met een stel ex-studie genoten, heel leuk en aardig (taxi geregeld dus iedereen kon drinken tot 'ie er bij neerviel).

In een van de eerste kroegjes per ongeluk een drankje van een grietje omgestoten (ging ECHT per ongeluk!), nouja nieuw drankje besteld en praatje gemaakt, bla bla bla de groeten mazzel! Op naar de volgende kroeg.
Wij daar weer lekker bieren en wie komt er binnen... Dat zelfde grietje met haar stappers. Nu heb ik het probleem dat een van de heren waar ik bij was behoorlijk lomp is, die meiden lopen voorbij en hij roept uit het diepst van zijn tenen "HEU! JULLIE HIER OOK WEER!" De hele kroeg stond te trillen Ikkuh zo snel mogelijk pleite, niks met die gast te maken willen hebben (deze zin loopt niet maarja...)

Kroegje of wat later komen we ze weer tegen... (is wel errug toevallig) weer even een praatje gemaakt en het hoge woord kwam er uit hoor, de dame in kwestie (laat ik haar even X noemen) vroeg of ik haar thuis wou brengen, ze woonde in de zelfde richting dan wij moesten maar wou nu graag weg (hint hint hint). Wat zegt ondergetekende... "Nee sorry, wij blijven nog even"... DUH!

Zij weg, na even te hebben nagedacht viel het kwartje... die griet wou meer (ik ook) maar ik had het niet in de gaten ...

Moraal van dit verhaal: Volgende keer minder drank!

's nachts een spons, 's ochtends een dweil.
  woensdag 23 april 2003 @ 00:21:17 #225
35798 LordAnger
Heeft geen smaak
pi_9951287
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 11:50 schreef El_Conejito het volgende:

[..]

whahahaha ... uuuuhmm.. sufferd ? hoe kom je er in godsnaam bij om dat te doen ?

quote:
Op dinsdag 22 april 2003 12:32 schreef elbundy het volgende:
Uhm... Dat dus...
(T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')