quote:Lekker dan, je zal de vriend van dat meisje maar geweest zijn
Op woensdag 16 april 2003 19:56 schreef Bill_E het volgende:
Tja een versier blunder mischien niet .. maar wel erg.
Met een meisje mee naar haar huis gaan.(van haar ouders) En vervolgens op haar bank liggen .En haar vriend ook thuis zien komen.. :S
Hoe reageerde hij dan? Ik zou helemaal doorflippen in elk geval.
quote:ik ook
Op woensdag 16 april 2003 21:37 schreef GEsTOoRD het volgende:[..]
Lekker dan, je zal de vriend van dat meisje maar geweest zijn
Hoe reageerde hij dan? Ik zou helemaal doorflippen in elk geval.
quote:triootje dan maar
Op woensdag 16 april 2003 19:56 schreef Bill_E het volgende:
Tja een versier blunder mischien niet .. maar wel erg.
Met een meisje mee naar haar huis gaan.(van haar ouders) En vervolgens op haar bank liggen .En haar vriend ook thuis zien komen.. :S
ach, wuss 4 life
quote:weet je wel wat je wél moet doen
Op donderdag 17 april 2003 00:31 schreef GTI het volgende:
pfwa, ik denk dat ik wel goed geblunderd heb, of eerder een kans heb laten lopen..
hele tijd oogcontact met een meisje, gaat zo voor me dansen enzo, ik pak dr niet vast, gaat ze achter me dansen, drukt ze met dr kont tegen me aan, ik doe t trug maar niet te hard, zij weer naar voor, zelfde verhaal, hele avond ging t zo door, veel oog contact enzo, nix mee gedaanach, wuss 4 life
quote:[compleet offtopic]
Op donderdag 17 april 2003 00:31 schreef GTI het volgende:
pfwa, ik denk dat ik wel goed geblunderd heb, of eerder een kans heb laten lopen..
hele tijd oogcontact met een meisje, gaat zo voor me dansen enzo, ik pak dr niet vast, gaat ze achter me dansen, drukt ze met dr kont tegen me aan, ik doe t trug maar niet te hard, zij weer naar voor, zelfde verhaal, hele avond ging t zo door, veel oog contact enzo, nix mee gedaanach, wuss 4 life
Hey Zephyr! :w
[/compleet offtopic]
Maar ik ken het gevoel idd.
sja, ik zal wel niet de enige zijn, en t zal ook nog wel een hele tijd zo blijven doe dr nu wel grappig over maar eigenlijk zuigt t hard
quote:je moet gewoon durven... daar draait alles om. Durf een meisje vast te pakken als ze voor je danst, maar vooral: durf der te zoenen ná een tijdje.
Op donderdag 17 april 2003 00:33 schreef GTI het volgende:
oisja, ik zal wel niet de enige zijn, en t zal ook nog wel een hele tijd zo blijven
doe dr nu wel grappig over maar eigenlijk zuigt t hard
als je het niet durft... probeer het dan iig te leren, na een tijdje zul je zien dat het steeds beter gaat
quote:Duh
Op woensdag 16 april 2003 14:05 schreef Rubend het volgende:
of was jij met deel 1 begonnen??!?
ow en nog altijd niet geblunderd. saai he
quote:woorden uit de mond nemen is ook zoiets
Op donderdag 17 april 2003 00:37 schreef laurenzo85 het volgende:
een meisje versier je met je ogen... daar begint t dus mee. en als ze naar je toekomt, wil ze wel iets van je tog?? tis je alletwee gelukt en je doet er nix mee??
wij bij zo'n feestje dansen blabla, komen er op een gegeven moment 2 meiden op me af beetje babbelen enzo ik vrolijk (nietsvermoedend, gelovend dat iets vrouwelijks toch nooit interesse voor míj zou kúnnen hebben) zij dansen heel de avond, naja wij naar huis, mijn 2 maten in de auto zitten me in elkaar te schoppen omdat ik schijnbaar volgens hun een grote kans had laten lopen, maar ik zie het helemaal niet op dat moment
quote:laat je weten hoe het gegaan is ??
Op donderdag 17 april 2003 00:50 schreef GTI het volgende:
ok ok, ik blunder dit weekend wel
quote:nah ja zo DUH vindt ik het niet
Op donderdag 17 april 2003 00:37 schreef Frenkie het volgende:[..]
Duh
Jaren terug op Vakantie in Turkije - Alanya
Bij het inchecken op schiphol voel mijn oog al op een erg smakelijk blond meisje. Ze was daar met haar moeder en een vriendin. Niet aangesproken of wat dan ook. Het vliegveld op antalya, weer zij. Het was zo'n half georganiseerde reis dus ze stapten ook in dezelfde bus die verschillende mensen naar verschillende hotels bracht.
Tot mijn verbazing stapte zij ook uit bij hetzelfde hotel als dat van ons.
Bij het inchecken even een praatje gemaakt, informeel hoe heet je en hou oud enzo. Toen ze ook nog eens naar dezelfde verdieping gingen van het hotel kon het gewoon niet op.
Die week veel opgetrokken met haar. Lui aan het strand, bij het zwembad, 's avonds naar de openlucht discotheken.
Tot die ene avond.
We kwamen terug van een avondje stappen en we liepen langs het strand naar het hotel. We gingen zitten en ze riep ineens dat ze wilde gaan zwemmen. Zij en haar vriending sprongen op en liepen naar het water. Trokken alles uit en sprongen het water in...
in ik zat stomverbaast te kijken... meer niet...
gemiste kans? zekers... stom? misschien. Omdat ik thuis een vriendin had zitten. Ik weet niet wat nou stommer is, Zo'n kans laten schieten of op vakantie gaan terwijl je een vriendin hebt. (Later kwam ik er ook nog eens achter dat zij wel vremd was gegaan)
quote:das idd een gemiste kans.. vooral als je bedenkt dat je vriendin het niet zo nauw nam met het feit dat je een relatie had..
Op donderdag 17 april 2003 09:13 schreef V2i het volgende:
Ik zal es blunderenJaren terug op Vakantie in Turkije - Alanya
Bij het inchecken op schiphol voel mijn oog al op een erg smakelijk blond meisje. Ze was daar met haar moeder en een vriendin. Niet aangesproken of wat dan ook. Het vliegveld op antalya, weer zij. Het was zo'n half georganiseerde reis dus ze stapten ook in dezelfde bus die verschillende mensen naar verschillende hotels bracht.
Tot mijn verbazing stapte zij ook uit bij hetzelfde hotel als dat van ons.
Bij het inchecken even een praatje gemaakt, informeel hoe heet je en hou oud enzo. Toen ze ook nog eens naar dezelfde verdieping gingen van het hotel kon het gewoon niet op.Die week veel opgetrokken met haar. Lui aan het strand, bij het zwembad, 's avonds naar de openlucht discotheken.
Tot die ene avond.
We kwamen terug van een avondje stappen en we liepen langs het strand naar het hotel. We gingen zitten en ze riep ineens dat ze wilde gaan zwemmen. Zij en haar vriending sprongen op en liepen naar het water. Trokken alles uit en sprongen het water in...in ik zat stomverbaast te kijken... meer niet...
gemiste kans? zekers... stom? misschien. Omdat ik thuis een vriendin had zitten. Ik weet niet wat nou stommer is, Zo'n kans laten schieten of op vakantie gaan terwijl je een vriendin hebt. (Later kwam ik er ook nog eens achter dat zij wel vremd was gegaan)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Dan voel je je genaaid (of juist niet
Op donderdag 17 april 2003 09:13 schreef V2i het volgende:
We kwamen terug van een avondje stappen en we liepen langs het strand naar het hotel. We gingen zitten en ze riep ineens dat ze wilde gaan zwemmen. Zij en haar vriending sprongen op en liepen naar het water. Trokken alles uit en sprongen het water in...in ik zat stomverbaast te kijken... meer niet...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Haar verantwoordlijk houden voor de gemiste kans... laten compenseren, en dan opgerot...
Op donderdag 17 april 2003 09:13 schreef V2i een treurig verhaal over een gemiste kans:
quote:Zo heb ik er ook nog wel een....
Op donderdag 17 april 2003 10:58 schreef El_Conejito het volgende:[..]
khad gewoon die 240 uur dienstverlening moeten pakken
dammit puberty sux
quote:WOOT
Op donderdag 17 april 2003 12:31 schreef cWaVe het volgende:[..]
Zo heb ik er ook nog wel een....
Vakantie in Canet Plage met 17 vrienden en 3 meisjes...
Een van die 3 meisje zo ongelooflijk knap...
Enfin zitten in de bus daarheen, knallend van de drank al. Waarop ze ineens zegt dat ze deze vakantie met me wil naaktzwemmen. Nou stond dit meisje bekent als teaserbitch dus jahaaaaaaaaaaa vast....
Weekje is de vakantie bezig... 09213849802374 liter sangria later... "Ga je mee"? "Uhmmm ja hoor waarheen? Zonder wat te zeggen over de bestemming hobbelen we met z'n 2en van de camping af. Fles drank mee . En voor ik het weet ligt zij naakt in de branding. Nou ok dan ben ik de moeilijkste niet. Dus 0,0000001 sec later ik ook naakt in de zee. En daar beetje praten over sex, tongen....sangria zuipen... Beetje tegen elkaar aanzwemmen. Ik natuurlijk een aantal kloppende centimeters onder de waterspiegel. En wat doe ik daar nou uiteindelijk??? HELEMAAL NIKS!@#!@#$!#$@% word er nu weer depri van. Daarna weer aangekleed en nog ff met zijn 2en in de camping douche elkaar staan wassen. En voor de rest van de week echt HELEMAAL niks meer...khad gewoon die 240 uur dienstverlening moeten pakken
dammit puberty sux
quote:Wooow... koning blunder!
Enfin zitten in de bus daarheen, knallend van de drank al. Waarop ze ineens zegt dat ze deze vakantie met me wil naaktzwemmen. Nou stond dit meisje bekent als teaserbitch dus jahaaaaaaaaaaa vast....
Weekje is de vakantie bezig... 09213849802374 liter sangria later... "Ga je mee"? "Uhmmm ja hoor waarheen? Zonder wat te zeggen over de bestemming hobbelen we met z'n 2en van de camping af. Fles drank mee . En voor ik het weet ligt zij naakt in de branding. Nou ok dan ben ik de moeilijkste niet. Dus 0,0000001 sec later ik ook naakt in de zee. En daar beetje praten over sex, tongen....sangria zuipen... Beetje tegen elkaar aanzwemmen. Ik natuurlijk een aantal kloppende centimeters onder de waterspiegel. En wat doe ik daar nou uiteindelijk??? HELEMAAL NIKS!@#!@#$!#$@% word er nu weer depri van. Daarna weer aangekleed en nog ff met zijn 2en in de camping douche elkaar staan wassen. En voor de rest van de week echt HELEMAAL niks meer...khad gewoon die 240 uur dienstverlening moeten pakken
dammit puberty sux
quote:oooooowké dit slaat alles....
dammit puberty sux
quote:zo stom ben ik zelfs niet
<knipzor>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |