abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 april 2003 @ 00:06:25 #151
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_9669445
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 23:47 schreef Frenkie het volgende:
Eeej niet kutten in mijn topic Orchideetje
Sorry ik blunder nooit meer
-offtopic-
Ff Black Orchid een partijtje bitchslappen Frenkie?

-ontopic-

Ik herken versierpogingen eigenlijk pas als het al te laat is. Anderen moeten mij er altijd op wijzen, maar tegen die tijd is de deerne in kwestie allang niet meer geïnteresseerd. Dat is toch wel de ultieme blunder dacht ik zo.

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 9 april 2003 @ 11:38:11 #152
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9673626
quote:
It wasn't me who started..

Maar goed.. jij blundert nooit? You're tha mastahh!

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_9674503
was een keer aan t stappen in een discotheek en zat aan de bar en was al flink zat.. komt er een meisje op me af (nie eg knap maarja boeien) gezellig met haar praten.. ik nog meer zuipen.. ze vertelt dat ze bij een vriendin slaapt en dat ik daaro ook wel mag blijven slapen en dat ze wel een triootje wil.. maar ik was al te zat om t door te hebben.. later kwam die vriendin er ook nog bijstaan en dat was een superlekker wijf.. uiteindelijk ben ik gewoon weggelopen en heb geeneens meer doei gezegt ofzo

over blunder gesproken.. nja ik kan er achteraf ook wel om lachen

woensdag 9 april 2003 @ 12:47:48 #154
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_9675060
Een mooi voorbeeld van "Drank maakt meer kapot dan je lief is" situatie.

Ik hoorde dit pas achteraf trouwens want helaas ( ) was ik te lam om normaal te reageren.

Situatie;
Lekker stappen in Amsterdam met 3 anderen. Staan we in een of ander cafe ergens (probeer aub geen namen te vragen) op een verhoginkje van zeg maar 1 traptrede. Zo kan je mooi het hele cafe overzien en tevens ziet iedereen jou staan. Voor mij staat een groepje van 4 dames, waarvan zeker 2 bloedmooi (is mij verteld). Ze kwamen steeds ietjes dichterbij en (schenen) mij en die vriend van mij de gehele tijd aan te kijken. En in een (bijna typische) lompe actie van mijzelf klets ik met mijn bierglas tegen het schattige koppie van een van die dames. De dame in kwestie kijkt mij duidelijk aan, uiteraard verwachtend een excuses en hopelijk daarna een leuk babbeltje. Wat zeg ik: NIKS!! Helemaal niks. Nada, nopes 3 maal niks. Die vriend van mij mij nog aanstoten maar nee hoor. Het enige wat ik scheen te mompelen was iets van "ik heb nou geen zin in domme praatjes" ofzo. Nu kan ik mezelf wel voor mijn kop meppen

Ik drink nooit meer zoveel zeg

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_9745293
geen aanvulling op dit moment van mijn kant.. maar toch.. anderen misschien wel..

daarom : KICK !

Vrouwen zijn net als wizzards, ze doen het wel..... maar niet wat je wil.
  zondag 13 april 2003 @ 06:12:12 #156
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_9746315
Wat vaak gebeurd:

(btw ik drink niet en blow/rook ook niet)

Item 1: Ben je met een meisje aan het praten en de benen/handen maken al een beetje contact en dan half luisteren naar wat ze aan het vertellen is en dan ja/nee en dingen zeggen die eigenlijk niets met het gesprek van doen hebben, omdat je zo nerveus bent. Dan de opmerking krijgen: "Hoe bedoel je dat?", en compleet niet meer weten wat je gezegd hebt 10 seconden daarvoor....................................

Item 2:Tot mijn 18e nooit echt omgekeken naar meisjes, had andere interesses zoals, voetbal, zeilen etc.
Op de camping met mijn ouders, 's nachts met de buurmeisjes naar de campingdisco, waar ik me totaal niet vermaakte, dus zei dat ik terug ging, zij: "Oh, dan gaan we/ik ook mee" loop je naast elkaar, raken de handen elkaar en voor je het weet hand in hand lopen. Voelde wel wat in mijn onderbuik qua spanning, maar wist ik veel dat ze wilde zoenen, volgende dag ging ze weg...........

Item 3: Zeilvakantie in Friesland, Langweer, 's nachts uit in de lokale disco en daarna nog een kroegje tegenover de VVV. Ik had even echt geen zin meer om binnen in de rook te zitten, dus ik loop naar buiten. Komt vlak nadat ik naar buiten ga een meisje naar buiten. "Ik zag dat je naar buiten ging en wou wel een gesprekje maken". Dus even over van alles gesproken, was een erg erg leuk meisje... Zegt ze dat ze vrijgezel is en dat haar vriendin met haar vriendje in de boot ligt en zij zich doodverveelt. Ik: "Oh wat stom" en praat gewoon door over koetjes en kalfjes. Op een gegeven moment zeg ik dat ik weer naar binnen ga, zij: "Wacht ga ik mee, gaan we dansen", ik zo van: "okay cool." even later zeggen de jongens dat ze naar de tent gaan, ik ging mee, meisje een kus gegeven op de wang en slapen.
Volgende morgen, maatje: "Nog leuk gehad gister buiten?", ik: "Hoezo?", maatje: "Nou, ze vond je wel leuk geloof ik en vroeg of je een vriendin had", ik

pi_9757654
Kom maar weer ... het is weer weekend geweest.
  zondag 13 april 2003 @ 23:14:31 #158
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_9759892
quote:
Op zondag 13 april 2003 21:32 schreef lord_of_tuning het volgende:
Kom maar weer ... het is weer weekend geweest.
LOL

ik wou bijna dat ik zelf ook iets te posten heb.
Maja, geen bloopers gemaakt! (ben ook nog vrijgezel )

maar goed, ik hoor graag van die anekdotes, geweldig hoe sommige mensen hun kansen verknallen! het mooiste vermaak is leedvermaak

patat ftw :)
  maandag 14 april 2003 @ 11:50:00 #159
27074 Dezz
The Dog
pi_9766003
KICK

Er MOET gewoon meer geblundert zijn

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  maandag 14 april 2003 @ 13:14:09 #160
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9767676
quote:
Op maandag 14 april 2003 11:50 schreef Dezz het volgende:
KICK

Er MOET gewoon meer geblundert zijn

Men is nog aan het bijkomen van het geblunder?
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  maandag 14 april 2003 @ 13:20:31 #161
27074 Dezz
The Dog
pi_9767835
quote:
Op maandag 14 april 2003 13:14 schreef BlackOrchid het volgende:

[..]

Men is nog aan het bijkomen van het geblunder?

Ik zou het niet weten, want ik heb dit weekend niet geblundert
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_9793597
saai weekend hiero.. maar je gaat mij niet vertellen dat dat voor iedereen zo was... toch ?

pi_9794837
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 14:41 schreef El_Conejito het volgende:
saai weekend hiero.. maar je gaat mij niet vertellen dat dat voor iedereen zo was... toch ?

ik heb een goed weekend gehad
weer een nieuwe vriendin omgescharreld.. was ook al weer 3 weken vrijgezel dus t moest er ook maar weer s van komen
  dinsdag 15 april 2003 @ 15:44:30 #164
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9795274
Nou vooruit , ik volg het topic al een tijdje maar nog nooit in gepost.

Sta ik in Utrecht in de discotheek met een paar maten te dansen , beetje ouwehoeren en pilsen , zien we op het podium een stel meiden dansen , dus wij hup het podium op en en erbij dansen

Staat er een meisje voor me beetje tegen me aan te dansen met dr kontje , je kent het wel.... dus ik hup meedansen pak dr om dr middel , beetje klooien enzo.... beetje in dr nek zoenen en zij vond het allemaal prima , draait ze zich om , ik denk oke , dat zit goed he , dus wil dr op dr bek pakken , zegt ze : Nee , m`n vriend staat daar !

Heb ze dus gewoon staan flikflooien terwijl die gast er gewoon bijstond , ik vond het al zo raar dat ie me zo aan het aangapen was

pi_9804092
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 15:44 schreef Takemenow het volgende:
Nou vooruit , ik volg het topic al een tijdje maar nog nooit in gepost.

Sta ik in Utrecht in de discotheek met een paar maten te dansen , beetje ouwehoeren en pilsen , zien we op het podium een stel meiden dansen , dus wij hup het podium op en en erbij dansen

Staat er een meisje voor me beetje tegen me aan te dansen met dr kontje , je kent het wel.... dus ik hup meedansen pak dr om dr middel , beetje klooien enzo.... beetje in dr nek zoenen en zij vond het allemaal prima , draait ze zich om , ik denk oke , dat zit goed he , dus wil dr op dr bek pakken , zegt ze : Nee , m`n vriend staat daar !

Heb ze dus gewoon staan flikflooien terwijl die gast er gewoon bijstond , ik vond het al zo raar dat ie me zo aan het aangapen was

hehehe whoops nja.. iig heeft ie je niet geslagen toch ?
  dinsdag 15 april 2003 @ 23:59:41 #166
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_9805966
Op het werk was een knap meisje komen werken door een fusie en kwam ze tegenover me te zitten .. ik na paar dagen zwaar verliefd. We hadden best wel vaak oogcontact. Maarja ik uitvissen hoe het allemaal zit .. zij bleek al een vriend te hebben ..dus dan probeer ik ook verders niets. Half jaar later ging het bedrijf failliet en tijdens een afscheidsborrel (zij was er niet bij) . .hoor de ik dat zij mij leuk vond/vind .. maar ja doordat je elkaar niet meer ziet en best wel ver van elkaar woont raak je elkaar kwijt :S.

Maar ja .. als ik dus door had gezet . .misschien was het nog wat geworden .. maar nee deze jongen ..dacht dat ie vast geen schijn van kans zou maken.

wordt dan zo moe van mezelf ... dat ik het niet zie op het moment zelf

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_9806338
Had weer eens teveel gezopen.
Raak met een meisje aan de praat. Heel lekker enzo, ze zag er ook veel ouder uit dan ze eigenlijk was. Maar qua karakter kon je duidelijk merken dat het nog een tienertje was.

Ik zo: "Joh je ziet er heel lekker, ik bedoel veel ouder uit dan je bent, maar als je met jou praat kom je er wel achter dat je veeeeel jonger bent."

Was niet echt een slimme opmerking waar ik 1 secconde later achter kwam. (ze keek me kwaad aan en peerde hem)

It doesnt matter what your name is!!!!!
pi_9806610
Ik danste naast een meisje, dus ik draai een beetje naar haar toe enzo. Krijg ik ineens een duw van een jongen die me vervolgens keihard uitlacht (ik kan niet echt dansen) en daarna gaat ie met het meisje zoenen. Was dus haar vriend.

Een aantrekkelijke blondine liep al de hele avond met wat mannen die allemaal een bril hadden. Het leek erop dat ze gewoon vrienden waren. Op een gegeven moment had ik een openingszin bedacht. Ik 'zo, tis jammer dat ik m'n bril niet opheb vanavond, want zo te zien hou je alleen van mannen met een bril ' ze wuifde me weg, ze maakte een veegbeweging met haar hand! ze keek me nieteens aan. echt aso. Maargoed 1 van die jongens zei dat ze spaans was en dat ik moest oprotten. Lekker gezellig allemaal...

Defeat is not the worst of failures. Not to have tried is the true failure.
  woensdag 16 april 2003 @ 09:23:11 #169
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_9809214
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:40 schreef creepy_stalker het volgende:
Ik danste naast een meisje, dus ik draai een beetje naar haar toe enzo. Krijg ik ineens een duw van een jongen die me vervolgens keihard uitlacht (ik kan niet echt dansen) en daarna gaat ie met het meisje zoenen. Was dus haar vriend.

Een aantrekkelijke blondine liep al de hele avond met wat mannen die allemaal een bril hadden. Het leek erop dat ze gewoon vrienden waren. Op een gegeven moment had ik een openingszin bedacht. Ik 'zo, tis jammer dat ik m'n bril niet opheb vanavond, want zo te zien hou je alleen van mannen met een bril ' ze wuifde me weg, ze maakte een veegbeweging met haar hand! ze keek me nieteens aan. echt aso. Maargoed 1 van die jongens zei dat ze spaans was en dat ik moest oprotten. Lekker gezellig allemaal...

Je had idd een bril op moeten hebben om een kans te maken
  woensdag 16 april 2003 @ 11:49:39 #170
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9812288
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:40 schreef creepy_stalker het volgende:

Moehahhahahaha geweldig , ik weet wat je bedoelt : ik ben in spanje op vakantie geweest en die wijven zijn inderdaad heel verwaand / arrogant Maar wel tyfuslekker
pi_9814002
quote:
Op woensdag 16 april 2003 00:22 schreef Tjen het volgende:
Had weer eens teveel gezopen.
Raak met een meisje aan de praat. Heel lekker enzo, ze zag er ook veel ouder uit dan ze eigenlijk was. Maar qua karakter kon je duidelijk merken dat het nog een tienertje was.

Ik zo: "Joh je ziet er heel lekker, ik bedoel veel ouder uit dan je bent, maar als je met jou praat kom je er wel achter dat je veeeeel jonger bent."

Was niet echt een slimme opmerking waar ik 1 secconde later achter kwam. (ze keek me kwaad aan en peerde hem)

WHAHAHAHA je ziet er veel ouder uit.. *proest* dat is idd niet echt een wijze opmerking..

maar de actie opzich is :

pi_9815337
quote:
Sorry ik blunder nooit meer
Ik heb dit topic toch gestart
of was jij met deel 1 begonnen??!?
anyway topic roeleert gewoon
" Werkend brein! "
  woensdag 16 april 2003 @ 19:56:48 #173
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_9823699
Tja een versier blunder mischien niet .. maar wel erg.
Met een meisje mee naar haar huis gaan.(van haar ouders) En vervolgens op haar bank liggen .En haar vriend ook thuis zien komen.. :S
  woensdag 16 april 2003 @ 20:53:34 #174
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_9825321
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 10:25 schreef BlackOrchid het volgende:
Achja.. jullie zijn natuuuuuurlijk zo heilig als het maar kan.. op je 16e nog nooit iets uitgevroten enzo en heeeey meiden 'scoren' joh daar doen jullie natuurlijk niet aan.

Altijd leuk dat er mensen bestaan die iemand op een post en een foto kunnen beoordelen, laat wel duidelijk zien hoe kortzichtig sommige mensen hier zijn.

Nouja respect voor de mensen die nog nooit iets in hun leven hebben uitgehaald..

Ennem gaan we weer on topic of is dat te pijnlijk voor sommige mensen? Afzeiken kan altijd nog maar begint nu een beetje te lijken op.. heey ik wil er ook bij horen, laat ik ook maar wat zeggen gedoe..!

Ik vraag me af hoe die gast er uit zag (die je zo hebt behandeld).... ik zou je nooit aanraken niet voor geld.....

o en ja

Mav out

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
  woensdag 16 april 2003 @ 21:28:53 #175
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9826054
quote:
Op woensdag 16 april 2003 20:53 schreef Tha_Mav het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe die gast er uit zag (die je zo hebt behandeld).... ik zou je nooit aanraken niet voor geld.....

o en ja

Mav out

Komt mooi uit, ik jou ook niet.. zooo beiden weer happy nu weer on topic graag!
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')