quote:-offtopic-
Op dinsdag 8 april 2003 23:47 schreef Frenkie het volgende:
Eeej niet kutten in mijn topic Orchideetje
Sorry ik blunder nooit meer
-ontopic-
Ik herken versierpogingen eigenlijk pas als het al te laat is. Anderen moeten mij er altijd op wijzen, maar tegen die tijd is de deerne in kwestie allang niet meer geïnteresseerd. Dat is toch wel de ultieme blunder dacht ik zo.
quote:It wasn't me who started..
Maar goed.. jij blundert nooit? You're tha mastahh!
over blunder gesproken.. nja ik kan er achteraf ook wel om lachen
Ik hoorde dit pas achteraf trouwens want helaas (
) was ik te lam om normaal te reageren.
Situatie;
Lekker stappen in Amsterdam met 3 anderen. Staan we in een of ander cafe ergens (probeer aub geen namen te vragen) op een verhoginkje van zeg maar 1 traptrede. Zo kan je mooi het hele cafe overzien en tevens ziet iedereen jou staan. Voor mij staat een groepje van 4 dames, waarvan zeker 2 bloedmooi (is mij verteld). Ze kwamen steeds ietjes dichterbij en (schenen) mij en die vriend van mij de gehele tijd aan te kijken. En in een (bijna typische) lompe actie van mijzelf klets ik met mijn bierglas tegen het schattige koppie van een van die dames. De dame in kwestie kijkt mij duidelijk aan, uiteraard verwachtend een excuses en hopelijk daarna een leuk babbeltje. Wat zeg ik: NIKS!! Helemaal niks. Nada, nopes 3 maal niks. Die vriend van mij mij nog aanstoten maar nee hoor. Het enige wat ik scheen te mompelen was iets van "ik heb nou geen zin in domme praatjes" ofzo. Nu kan ik mezelf wel voor mijn kop meppen ![]()
Ik drink nooit meer zoveel zeg
daarom : KICK !
(btw ik drink niet en blow/rook ook niet)
Item 1: Ben je met een meisje aan het praten en de benen/handen maken al een beetje contact en dan half luisteren naar wat ze aan het vertellen is en dan ja/nee en dingen zeggen die eigenlijk niets met het gesprek van doen hebben, omdat je zo nerveus bent. Dan de opmerking krijgen: "Hoe bedoel je dat?", en compleet niet meer weten wat je gezegd hebt 10 seconden daarvoor....................................
Item 2:Tot mijn 18e nooit echt omgekeken naar meisjes, had andere interesses zoals, voetbal, zeilen etc.
Op de camping met mijn ouders, 's nachts met de buurmeisjes naar de campingdisco, waar ik me totaal niet vermaakte, dus zei dat ik terug ging, zij: "Oh, dan gaan we/ik ook mee" loop je naast elkaar, raken de handen elkaar en voor je het weet hand in hand lopen. Voelde wel wat in mijn onderbuik qua spanning, maar wist ik veel dat ze wilde zoenen, volgende dag ging ze weg...........
Item 3: Zeilvakantie in Friesland, Langweer, 's nachts uit in de lokale disco en daarna nog een kroegje tegenover de VVV. Ik had even echt geen zin meer om binnen in de rook te zitten, dus ik loop naar buiten. Komt vlak nadat ik naar buiten ga een meisje naar buiten. "Ik zag dat je naar buiten ging en wou wel een gesprekje maken". Dus even over van alles gesproken, was een erg erg leuk meisje... Zegt ze dat ze vrijgezel is en dat haar vriendin met haar vriendje in de boot ligt en zij zich doodverveelt. Ik: "Oh wat stom" en praat gewoon door over koetjes en kalfjes. Op een gegeven moment zeg ik dat ik weer naar binnen ga, zij: "Wacht ga ik mee, gaan we dansen", ik zo van: "okay cool." even later zeggen de jongens dat ze naar de tent gaan, ik ging mee, meisje een kus gegeven op de wang en slapen.
Volgende morgen, maatje: "Nog leuk gehad gister buiten?", ik: "Hoezo?", maatje: "Nou, ze vond je wel leuk geloof ik en vroeg of je een vriendin had", ik
quote:LOL
Op zondag 13 april 2003 21:32 schreef lord_of_tuning het volgende:
Kom maar weer ... het is weer weekend geweest.
ik wou bijna dat ik zelf ook iets te posten heb.
Maja, geen bloopers gemaakt! (ben ook nog vrijgezel
)
maar goed, ik hoor graag van die anekdotes, geweldig hoe sommige mensen hun kansen verknallen!
het mooiste vermaak is leedvermaak
Er MOET gewoon meer geblundert zijn
quote:Men is nog aan het bijkomen van het geblunder?
Op maandag 14 april 2003 11:50 schreef Dezz het volgende:
KICKEr MOET gewoon meer geblundert zijn
quote:Ik zou het niet weten, want ik heb dit weekend niet geblundert
Op maandag 14 april 2003 13:14 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
Men is nog aan het bijkomen van het geblunder?
quote:ik heb een goed weekend gehad
Op dinsdag 15 april 2003 14:41 schreef El_Conejito het volgende:
saai weekend hiero.. maar je gaat mij niet vertellen dat dat voor iedereen zo was... toch ?
Sta ik in Utrecht in de discotheek met een paar maten te dansen , beetje ouwehoeren en pilsen , zien we op het podium een stel meiden dansen , dus wij hup het podium op en en erbij dansen ![]()
Staat er een meisje voor me beetje tegen me aan te dansen met dr kontje , je kent het wel.... dus ik hup meedansen pak dr om dr middel , beetje klooien enzo.... beetje in dr nek zoenen en zij vond het allemaal prima , draait ze zich om , ik denk oke , dat zit goed he , dus wil dr op dr bek pakken , zegt ze : Nee , m`n vriend staat daar !
Heb ze dus gewoon staan flikflooien terwijl die gast er gewoon bijstond , ik vond het al zo raar dat ie me zo aan het aangapen was
quote:hehehe whoops
Op dinsdag 15 april 2003 15:44 schreef Takemenow het volgende:
Nou vooruit , ik volg het topic al een tijdje maar nog nooit in gepost.Sta ik in Utrecht in de discotheek met een paar maten te dansen , beetje ouwehoeren en pilsen , zien we op het podium een stel meiden dansen , dus wij hup het podium op en en erbij dansen
Staat er een meisje voor me beetje tegen me aan te dansen met dr kontje , je kent het wel.... dus ik hup meedansen pak dr om dr middel , beetje klooien enzo.... beetje in dr nek zoenen en zij vond het allemaal prima , draait ze zich om , ik denk oke , dat zit goed he , dus wil dr op dr bek pakken , zegt ze : Nee , m`n vriend staat daar !
![]()
Heb ze dus gewoon staan flikflooien terwijl die gast er gewoon bijstond , ik vond het al zo raar dat ie me zo aan het aangapen was
Maar ja .. als ik dus door had gezet . .misschien was het nog wat geworden .. maar nee deze jongen ..dacht dat ie vast geen schijn van kans zou maken.
wordt dan zo moe van mezelf ... dat ik het niet zie op het moment zelf
Ik zo: "Joh je ziet er heel lekker, ik bedoel veel ouder uit dan je bent, maar als je met jou praat kom je er wel achter dat je veeeeel jonger bent."
![]()
Was niet echt een slimme opmerking waar ik 1 secconde later achter kwam. (ze keek me kwaad aan en peerde hem)
Een aantrekkelijke blondine liep al de hele avond met wat mannen die allemaal een bril hadden. Het leek erop dat ze gewoon vrienden waren. Op een gegeven moment had ik een openingszin bedacht. Ik 'zo, tis jammer dat ik m'n bril niet opheb vanavond, want zo te zien hou je alleen van mannen met een bril
' ze wuifde me weg, ze maakte een veegbeweging met haar hand! ze keek me nieteens aan. echt aso. Maargoed 1 van die jongens zei dat ze spaans was en dat ik moest oprotten. Lekker gezellig allemaal...
quote:Je had idd een bril op moeten hebben om een kans te maken
Op woensdag 16 april 2003 00:40 schreef creepy_stalker het volgende:
Ik danste naast een meisje, dus ik draai een beetje naar haar toe enzo. Krijg ik ineens een duw van een jongen die me vervolgens keihard uitlacht (ik kan niet echt dansen) en daarna gaat ie met het meisje zoenen. Was dus haar vriend.Een aantrekkelijke blondine liep al de hele avond met wat mannen die allemaal een bril hadden. Het leek erop dat ze gewoon vrienden waren. Op een gegeven moment had ik een openingszin bedacht. Ik 'zo, tis jammer dat ik m'n bril niet opheb vanavond, want zo te zien hou je alleen van mannen met een bril
' ze wuifde me weg, ze maakte een veegbeweging met haar hand! ze keek me nieteens aan. echt aso. Maargoed 1 van die jongens zei dat ze spaans was en dat ik moest oprotten. Lekker gezellig allemaal...
quote:Moehahhahahaha
Op woensdag 16 april 2003 00:40 schreef creepy_stalker het volgende:
Ik danste naast een meisje, dus ik draai een beetje naar haar toe enzo. Krijg ik ineens een duw van een jongen die me vervolgens keihard uitlacht (ik kan niet echt dansen) en daarna gaat ie met het meisje zoenen. Was dus haar vriend.Een aantrekkelijke blondine liep al de hele avond met wat mannen die allemaal een bril hadden. Het leek erop dat ze gewoon vrienden waren. Op een gegeven moment had ik een openingszin bedacht. Ik 'zo, tis jammer dat ik m'n bril niet opheb vanavond, want zo te zien hou je alleen van mannen met een bril
quote:WHAHAHAHA je ziet er veel ouder uit.. *proest* dat is idd niet echt een wijze opmerking..
Op woensdag 16 april 2003 00:22 schreef Tjen het volgende:
Had weer eens teveel gezopen.
Raak met een meisje aan de praat. Heel lekker enzo, ze zag er ook veel ouder uit dan ze eigenlijk was. Maar qua karakter kon je duidelijk merken dat het nog een tienertje was.Ik zo: "Joh je ziet er heel lekker, ik bedoel veel ouder uit dan je bent, maar als je met jou praat kom je er wel achter dat je veeeeel jonger bent."
Was niet echt een slimme opmerking waar ik 1 secconde later achter kwam. (ze keek me kwaad aan en peerde hem)
maar de actie opzich is :
quote:Ik heb dit topic toch gestart
Sorry ik blunder nooit meer
quote:Ik vraag me af hoe die gast er uit zag (die je zo hebt behandeld).... ik zou je nooit aanraken niet voor geld.....
Op dinsdag 8 april 2003 10:25 schreef BlackOrchid het volgende:
Achja.. jullie zijn natuuuuuurlijk zo heilig als het maar kan.. op je 16e nog nooit iets uitgevroten enzo en heeeey meiden 'scoren' joh daar doen jullie natuurlijk niet aan.Altijd leuk dat er mensen bestaan die iemand op een post en een foto kunnen beoordelen, laat wel duidelijk zien hoe kortzichtig sommige mensen hier zijn.
Nouja respect voor de mensen die nog nooit iets in hun leven hebben uitgehaald..
Ennem gaan we weer on topic of is dat te pijnlijk voor sommige mensen? Afzeiken kan altijd nog maar begint nu een beetje te lijken op.. heey ik wil er ook bij horen, laat ik ook maar wat zeggen gedoe..!
o en ja
Mav out
quote:Komt mooi uit, ik jou ook niet.. zooo beiden weer happy
Op woensdag 16 april 2003 20:53 schreef Tha_Mav het volgende:[..]
Ik vraag me af hoe die gast er uit zag (die je zo hebt behandeld).... ik zou je nooit aanraken niet voor geld.....
o en ja
Mav out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |