abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 april 2003 @ 13:38:25 #126
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9579473
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 11:34 schreef BlackOrchid het volgende:
Ik heb wel eens iemand laten blunderen *muhahaha*. Een vroegere schoolvriendin van me is nogal dik (door medicatie) en had een vriendje. Dat zogenaamde vriendje zette haar telkens voor gek vanwege dr gewicht, meisje stond daar dan ook bij en een boel van zijn vrienden ook. Op een avond maaktte dat meisje het uit met die gozer, vervolgens ging ik een weddenschap aan met dat meisje dat ik dr ex wel even zou versieren. Die gozer hapte vrij gemakkelijk, dus wij beetje kletsen enzo en ik steeds kloterige opmerkingen naar hem maken waar zn vrienden bij stonden. Op een gegeven moment stond die vriendin met een gozer te zoenen buiten en liep ik met die ex van haar ook naar buiten toe. Ik stond tegen een muurtje aan geleunt en hij kwam er ook bij staan, zijn vrienden stonden op gehoor afstand te kijken en toen boog hij zich naar mij toe om me te zoenen. Juist op dat moment, draai ik mezelf weg van hem en begin hem keihard uit te lachen..

*muhahahahaaaa je dacht toch niet echt dat ik met zo'n sukkel als jou ging staan zoenen he..!*

Heb hem weg geduwd en ben samen met mn vriendin weer verder gaan feesten, die jongen heb ik nooit meer gezien al was het hoongelach van zijn vrienden wel enorm leuk om mee te maken hehe. Hoe die gozer keek... prachtig hehe!

Ohjaaa en ook eens dat jongens een drankje aanbieden, deze aannemen en dan bedankt en tot ziens zeggen. Jongens kunnen zo beteuterd kijken hehe..

en vervolgens liep die jongen naar een ander meisje en ging daarmee zoenen.
ik zou er niet wakker van liggen.
Bovendien, je was ws alleen leuk omdat je de vriendin van zijn ex was.
  vrijdag 4 april 2003 @ 13:45:00 #127
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9579600
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 13:38 schreef Frenkie het volgende:

[..]

en vervolgens liep die jongen naar een ander meisje en ging daarmee zoenen.
ik zou er niet wakker van liggen.
Bovendien, je was ws alleen leuk omdat je de vriendin van zijn ex was.

Haha nee, vervolgens ging die schelden op mij en was die zeer pissig terwijl ik hem zat uit te lachen! Ennem nee.. later bleek dus dat die echt verliefd op mij was, al een aantal jaartjes maar ik hem dus niet zag staan...
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  vrijdag 4 april 2003 @ 13:49:47 #128
26063 Frankieboy
Maar we blijven vrienden....
pi_9579691
Foei foei foei, wat hierboven allemaal gebeurd. Dit is zo'n gaaf topic dat gaan we natuurlijk niet verpesten met off-topic geblaat.

On-topic dan maar weer:

3 weken terug op vrijdag naar de plaatselijke kroeg/disco geweest.
Was een leuk meisje wat er voor de eerste keer was. Gelukkig vriendin van paar bekende, is altijd wat makkelijker met praatje beginnen.
* Frankieboy is niet zo'n held wat betreft gesprekjes beginnen
Leuk met haar gekletst maar verder niets gebeurd. Als ze naar huis gaat vraag ik haar "kom je volgende week ook weer"
zei: "Weet ik nog niet"
Ik: "Doe maar, vind ik leuk"
Zei: "Oke, dan kom ik"
De week daarna was ze er dus weer. opnieuw leuk mee gekletst. Toen we naar huis gingen stukje met haar overgelopen samen met nog wat vrienden en vriendinnen. Iedereen spoorde mij aan om haar nu dan maar eens te kussen. Deed ik niet, had er op dat moment niet zo'n zin in.

Had haar zo kunnen pakken als ik gewild had, ik met mijn stommem kop onderga geen actie. Maar goed, heb sinds deze week (andere) vaste vriendin. Is stukken beter.

Het is half november, we hebben het net voor de eerste keer gedaan. We liggen naakt in bed met de dekens weggeslagen. Zij is de grootste koukleum die ik ken. Dus ik kruip lekker dicht tegen haar aan. Zij mompelt: "Rot op, ik heb het warm."
pi_9582065
quote:
Op maandag 31 maart 2003 17:25 schreef Likkepot het volgende:

[..]

Ja klinkt zo stereotype maar vrouwen zeggen nooit wat ze bedoelen..

Nee, jij had haar gewoon moeten kussen toen je de kans had. Het is immers HAAR relatie, niet die van jou.
  zondag 6 april 2003 @ 21:55:24 #130
34138 Goya
sjemmie!
pi_9624757
quote:
Ik heb wel eens iemand laten blunderen *muhahaha*. Een vroegere schoolvriendin van me is nogal dik (door medicatie) en had een vriendje. Dat zogenaamde vriendje zette haar telkens voor gek vanwege dr gewicht, meisje stond daar dan ook bij en een boel van zijn vrienden ook. Op een avond maaktte dat meisje het uit met die gozer, vervolgens ging ik een weddenschap aan met dat meisje dat ik dr ex wel even zou versieren. Die gozer hapte vrij gemakkelijk, dus wij beetje kletsen enzo en ik steeds kloterige opmerkingen naar hem maken waar zn vrienden bij stonden. Op een gegeven moment stond die vriendin met een gozer te zoenen buiten en liep ik met die ex van haar ook naar buiten toe. Ik stond tegen een muurtje aan geleunt en hij kwam er ook bij staan, zijn vrienden stonden op gehoor afstand te kijken en toen boog hij zich naar mij toe om me te zoenen. Juist op dat moment, draai ik mezelf weg van hem en begin hem keihard uit te lachen..

*muhahahahaaaa je dacht toch niet echt dat ik met zo'n sukkel als jou ging staan zoenen he..!*

Heb hem weg geduwd en ben samen met mn vriendin weer verder gaan feesten, die jongen heb ik nooit meer gezien al was het hoongelach van zijn vrienden wel enorm leuk om mee te maken hehe. Hoe die gozer keek... prachtig hehe!

Ohjaaa en ook eens dat jongens een drankje aanbieden, deze aannemen en dan bedankt en tot ziens zeggen. Jongens kunnen zo beteuterd kijken hehe..

Ipv te helpen druk je haar neus alleen maar harder op het feit dat ze een varken is. Dat arme meisje heeft al een minderwaardigheidscomplex en jij maakt haar ff op die manier duidelijk dat jij haar vriendje wel makkelijk kan regelen.

Maar gezien je signature spoor je al niet en heb je een te groot ego dat op nix is gebaseerd.

pi_9626384
quote:
Op zondag 6 april 2003 21:55 schreef Goya het volgende:

[..]

Ipv te helpen druk je haar neus alleen maar harder op het feit dat ze een varken is. Dat arme meisje heeft al een minderwaardigheidscomplex en jij maakt haar ff op die manier duidelijk dat jij haar vriendje wel makkelijk kan regelen.

Maar gezien je signature spoor je al niet en heb je een te groot ego dat op nix is gebaseerd.

[offtopic] Idd beetje kansloos als ik et zo mag noemen [/offtopic]
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
  maandag 7 april 2003 @ 01:55:00 #132
7242 WarPuppy
Paddestoel
pi_9628846
quote:

[..]

Mijn idee, maar ok, laat haar ook even lekker van haar lage kansloze leventje genieten

Anyway, to-the-point, niet echt een versierblunder, maar niet leuk iig:)

Zaterdag was ik as usual aan het werk in de supermarkt, beetje rondlopen en niks doen.
Komt daar gewoon het meisje aan waar heel het mannelijk personeel opgeild, en die mij toevallig gister aansprak.

Stoer als ik ben, zie ik haar met haar moeder boodschappen doen, en met het idee in de gedachten, als ik nu niks zeg, word het nooit wat.
Dus ik loop naar haar toe, vroeg hoe het eten was (ze had me immers uitgenodigd om te eten bij haar gister), begint ineens die moeder dat het eten heerlijk was blablabla..

anyway, bedoel, ik zit een chick te versieren, moeders, bemoei je met je eigen zaken

Gewoon niet leuk als anderen zich in je gesprek gaan mengen...

In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_9628867
quote:

[..]

*checkt haar website.......
Jupz you're right .
  maandag 7 april 2003 @ 09:22:26 #134
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_9629712
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 13:36 schreef BlackOrchid het volgende:

[..]

Zeg! Stalk jij mij nu ofzo?! Moet toch echt weer andersom hoor!

Happen naar de baas?

Jij! Zit! Geef poot! Braaf!

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 7 april 2003 @ 11:17:48 #135
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_9631452
quote:
...verhaaltje...

Yup... duidelijk een flamebait.
  maandag 7 april 2003 @ 16:21:43 #136
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9638014
quote:
Op zondag 6 april 2003 23:01 schreef exec het volgende:

[..]

[offtopic] Idd beetje kansloos als ik et zo mag noemen [/offtopic]

Heey, ik ben nu eenmaal kansloos.. Ow enne... listen to my signature

Maar ach... meiden mag je gewoon kwetsen maar oei.. als een meid een jongen kwetst.. nou dan is ze toch wel heel erg fout

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  maandag 7 april 2003 @ 16:30:10 #137
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9638274
quote:
Nee, zicht op zaad.. dat is pas een uiting van intelligentie...

Beter een groot gevoel van eigenwaarde (wat overigens altijd op iets gebaseerd is..) dan geen gevoel voor eigenwaarde

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  maandag 7 april 2003 @ 16:34:16 #138
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9638385
quote:
Op maandag 7 april 2003 01:59 schreef blieblie het volgende:

[..]

*checkt haar website.......

Jaaahaaaa die is ook zo enorm boeiend, staat ook ontzettend veel informatie op! Maarre dank je voor de aandacht want die had ik echt, echt, echt heel erg nodig.. tjonge dat ik in zo'n lachwekkend topic nog zoveel aandacht krijg.. *yes*
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  maandag 7 april 2003 @ 18:51:28 #139
52590 MallePall
De zuivelste verwenner...
pi_9640964
Nou het was geen blunder maar wel grappig....

Was rond kerst en was tijdens uit gaan.... Was een mooi meisje en ik hing daar wat bij rond (ik was echt knetter zat) en ze ging naar huis... ik zeg zo: Van aaah... kom met mij mee naar huis... kom je bij me in bed liggen lekker warm lekker dicht tegen me aan.... is dat geen fijne kerst gedachte...?

pi_9641015
quote:

Ik zou jou wel eens tegen willen komen wijsneus...
pi_9641284
quote:
Op maandag 7 april 2003 16:34 schreef BlackOrchid het volgende:

[..]

Jaaahaaaa die is ook zo enorm boeiend, staat ook ontzettend veel informatie op! Maarre dank je voor de aandacht want die had ik echt, echt, echt heel erg nodig.. tjonge dat ik in zo'n lachwekkend topic nog zoveel aandacht krijg.. *yes*

een foto van je hoofd
was genoeg om de conclusie te trekken dat die gast zijn bril nie op had .

Maargoe, het ging niet om: hoe zet ik anderen voor lul op stap, maar om blunders. Jaah?

maandag 7 april 2003 @ 20:43:02 #142
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9643304
quote:
Op maandag 7 april 2003 19:08 schreef blieblie het volgende:

[..]

een foto van je hoofd
was genoeg om de conclusie te trekken dat die gast zijn bril nie op had .

Maargoe, het ging niet om: hoe zet ik anderen voor lul op stap, maar om blunders. Jaah?

Uhh.. jaaah.. maar ik vond iemand expres laten blunderen ook wel passend in dit topic. Jammer genoeg kunnen sommige jochies dit soort 'geweld' niet aan. Maarrem dat ik zelf niet zo blunder tijdens het versieren komt omdat ik zelf niet versier maar graag wordt versierd
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_9645079
quote:
Op maandag 7 april 2003 20:43 schreef BlackOrchid het volgende:

[..]

Uhh.. jaaah.. maar ik vond iemand expres laten blunderen ook wel passend in dit topic. Jammer genoeg kunnen sommige jochies dit soort 'geweld' niet aan. Maarrem dat ik zelf niet zo blunder tijdens het versieren komt omdat ik zelf niet versier maar graag wordt versierd

En jij zou t zelf natuurlijk geweldig vinden om genaaid te worden op de manier waarop jij hem hebt genaaid he.. dat zou jij volledig accepteren..
quote:
Dees was wel humor
As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
pi_9645105
quote:

[..]

hahahahahaha , aan je foto te zien zal je niet vaak versierd worden
pi_9645196
quote:
Op maandag 7 april 2003 21:46 schreef Ximo het volgende:

[..]

hahahahahaha , aan je foto te zien zal je niet vaak versierd worden

_TE_ pijnlijk

As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
pi_9645471
quote:

[..]

mensen expres laten blunderen vink te triest voor woorden. Beetje je eigen ego opkrikken over de rug van iemand anders. Kom op zeg, heb een beetje respect voor anderen. Als een meisje dat zou doen in de zeldzame keren dat ik er 1 iets durf aan te bieden zou ik der bij iedereen voor lul zetten diek nog die avond tegen zou komen. Als een jongen je iets aanbiedt hoef je niet gelijk met hem naar bed, maar zoiets vink te bot voor woorden.
pi_9646110
quote:
Op maandag 7 april 2003 16:21 schreef BlackOrchid het volgende:

[..]

Heey, ik ben nu eenmaal kansloos.. Ow enne... listen to my signature

Maar ach... meiden mag je gewoon kwetsen maar oei.. als een meid een jongen kwetst.. nou dan is ze toch wel heel erg fout

Nee dankje ik laat anderen (en mezelf )normaliter graag in hun waarde unlike you.
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
  dinsdag 8 april 2003 @ 10:25:37 #148
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9651547
Achja.. jullie zijn natuuuuuurlijk zo heilig als het maar kan.. op je 16e nog nooit iets uitgevroten enzo en heeeey meiden 'scoren' joh daar doen jullie natuurlijk niet aan.

Altijd leuk dat er mensen bestaan die iemand op een post en een foto kunnen beoordelen, laat wel duidelijk zien hoe kortzichtig sommige mensen hier zijn.

Nouja respect voor de mensen die nog nooit iets in hun leven hebben uitgehaald..

Ennem gaan we weer on topic of is dat te pijnlijk voor sommige mensen? Afzeiken kan altijd nog maar begint nu een beetje te lijken op.. heey ik wil er ook bij horen, laat ik ook maar wat zeggen gedoe..!

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_9653819
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 10:25 schreef BlackOrchid het volgende:
Achja.. jullie zijn natuuuuuurlijk zo heilig als het maar kan.. op je 16e nog nooit iets uitgevroten enzo en heeeey meiden 'scoren' joh daar doen jullie natuurlijk niet aan.

Altijd leuk dat er mensen bestaan die iemand op een post en een foto kunnen beoordelen, laat wel duidelijk zien hoe kortzichtig sommige mensen hier zijn.

Nouja respect voor de mensen die nog nooit iets in hun leven hebben uitgehaald..

Ennem gaan we weer on topic of is dat te pijnlijk voor sommige mensen? Afzeiken kan altijd nog maar begint nu een beetje te lijken op.. heey ik wil er ook bij horen, laat ik ook maar wat zeggen gedoe..!

ik denk dat ze jou actie niet van zich af kunnen zetten, maar vind het eigenlijk best wel een erge actie.

Maarja terug naar de versierblunders:
Ski-vakantie: zaten beneden in het hotel met een groepje. Zat ik de hele tijd zo'n meisje te fucken, door haar gewoon de hele tijd als ze wat zei haar meteen een lading met commentaar te geven. Besloten we om maar te gaan slapen, komt ze in 1x heel snel met haar hoofd naar mijn hoofd om me onverwachts te zoenen. Maar wat bij mij opkwam was dat ze me een kopstoot wou geven ( lekker slim), dus trok snel mijn hoofd weg. Heb haar zelfs nog achteraan geroepen dat het niet zo slim zou zijn omdat ik waarschijnlijk wel een harder hoofd heb

They say I gotta learn. But nobody's gonna teach me If they can't understand, how can they reach me? I guess they can't. I guess they won't, I guess they fuck That's why I know my life is out of luck, foo!
  dinsdag 8 april 2003 @ 23:47:26 #150
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9669162
Eeej niet kutten in mijn topic Orchideetje
Sorry ik blunder nooit meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')