abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 maart 2003 @ 16:53:16 #101
32323 Likkepot
sex olé olé olé oléééé
pi_9486852
Ik ben/was al een hele tijd gek op een meisje. Ik heb nog even de tijd om te typen:

1998:
Ik zat nog op scouting en er waren scouting wedstrijden. Dan moet je 3 dagen op een groot terein bivakkeren en allerlei dingen doen. Hartstikke leuk.
De tent naast ons was van een groep meisjes. Een meisje bleek mij leuk te vinden (we hebben het hier over de brugklas) maar toen op een gegeven moment niet meer, want toen was haar vriendin gek op mij
Enfin, puppylove, veels te jong etc. (nooit meer aan gedacht)

2002:
Ik ging uit met mijn vrienden naar de kroeg waar we altijd op stap gaan. Dit was een vrijdagmiddag (na een harde week school, lekker zuipen )
en oppeens tikt een meisje me op de schouder.
*tik tik"
Ik: "Ja ?"
Zij: "Hoi hihi, ken je me nog ?"
Ik: "Uhm..nee haha"
Zij: "Was jij niet op die en die scouting wedstrijd blabla ?"

En toen schoot het me weer te binnen, dat was die meid die mij toen leuk vond. Ok. Grappig.
Ik had haar wel al eens gezien en ik wist dat zei de vriendin van een vage kennis was.

Ik kom die middag thuis en check mijn mail. Zie ik dat ze me heeft toegevoegd op CU2. (ik wist niet eens meer dat ik die CU2 nog had) Ik via haar CU2 haar MSN adres opgezocht.
En toen begon het..

We hebben elkaar zó goed leren kennen. We denken precies dezelfde dingen, delen dezelfde meningen, houden van dezelfde muziek,tv series, films noem maar op.
Dus doordeweeks had ik haar op msn en vrijdag en zaterdag kwam ik haar in het echt tegen. Dan stonden we gewoon de héle avond naast elkaar, we hadden de grootste lol. (haar vriendje zag ik nooit )

Toen kwam het; ik werd verliefd op haar. En vanwege dommigheden van mij in het verleden heb ik het haar meteen laten weten.
Welliswaar via een e-mailtje..

Ze zei dat ze er een beetje van was geschrokken enzo. Maar ze wilde me niet kwijt raken als goede vriend. Ik wilde haar ook niet kwijtraken, maar ik wilde geen goede vriend zijn; ik wilde haar vríend zijn!

Damn wat was ik verliefd, ik moest de hele dag aan haar denken. Maar ze bleef aardig tegen me doen, en een keer had ze mij bijna gezoend tijdens uitgaan (ze was dronken) maar toen heb ik teruggetrokken Bang voor de gevolgen (vriend van haar)

En net als ik dacht dat ik over haar heen was, dan deed ze wel weer iets waardoor ik weer gek op haar werd.

2002/2003 Nieuwjaarsavond
Het was een gala feest dus ze zag er nóg mooier uit. Haar vriendje was maar heel even langsgekomen want hij wilde met zijn vrienden weg.
Zij de hele avond naast mij gestaan. We waren niet zat (dus ze had geen excuses) en toen wilde ze me zoenen. For real.
Pakte mijn handen vast (Robbie Williams - Angels stond op) en kwam heel close naar mij toe, hoofd schuin. Maar, toen sloot ik mijn ogen en schudde mij hoofd
Ze-had-een-vriehiend!!!

De week erop:

Op een gegeven moment werd ik boos. Ik had het gevoel dat ze me aan het lijntje hield.
Toen heeft ze op een vriendelijke toon gezegt dat ik gewoon verder met mijn leven moest. Maar ze zei dat ze het niet leuk zou vinden als ik met een ander zou zoenen !!! ik bedoel wtf

Dus lekker puh, ik dat weekend straal langs haar gelopen richting het achterste gedeelte van de kroeg.
Heb daar de hele avond met een bloedgeil meisje staan zoenen/strelen tegen de muur aan (hand in broekzak )

Dit vond ze echt niet leuk! Ze is eerder naar huis gegaan en heeft haar vriendje helemaal de huid vol gescholden.

En wel godver de godver, nu komt het moraal van het verhaal:
Bleek dat ze supergek op me was en dat ze op het punt stond het uit te maken met haar vriendje omwille van mij!!!
Maar omdat ik met dat meisje had gezoend moest ze toch nog maar eens diep nadenken.
Conclusie: Ze blijft bij haar vriendje..

En dat 'bloedgeile meisje' was gek op mij...en domme ik heb er heel bot tegen gedaan.

Dus..still alone

pi_9486950
quote:
Op maandag 31 maart 2003 16:53 schreef Likkepot het volgende:
knip
Als je dit uitlegt dan moet ze je wel snappen, zoniet? Dan lult ze denk ik maar war over dat uitmaken komt goed
.
  maandag 31 maart 2003 @ 17:04:29 #103
51892 screamy
new noise
pi_9487174
quote:
Op maandag 31 maart 2003 16:53 schreef Likkepot het volgende:
Ik ben/was al een hele tijd gek op een meisje. Ik heb nog even de tijd om te typen:

1998:
Ik zat nog op scouting en er waren scouting wedstrijden. Dan moet je 3 dagen op een groot terein bivakkeren en allerlei dingen doen. Hartstikke leuk.
De tent naast ons was van een groep meisjes. Een meisje bleek mij leuk te vinden (we hebben het hier over de brugklas) maar toen op een gegeven moment niet meer, want toen was haar vriendin gek op mij
Enfin, puppylove, veels te jong etc. (nooit meer aan gedacht)

2002:
Ik ging uit met mijn vrienden naar de kroeg waar we altijd op stap gaan. Dit was een vrijdagmiddag (na een harde week school, lekker zuipen )
en oppeens tikt een meisje me op de schouder.
*tik tik"
Ik: "Ja ?"
Zij: "Hoi hihi, ken je me nog ?"
Ik: "Uhm..nee haha"
Zij: "Was jij niet op die en die scouting wedstrijd blabla ?"

En toen schoot het me weer te binnen, dat was die meid die mij toen leuk vond. Ok. Grappig.
Ik had haar wel al eens gezien en ik wist dat zei de vriendin van een vage kennis was.

Ik kom die middag thuis en check mijn mail. Zie ik dat ze me heeft toegevoegd op CU2. (ik wist niet eens meer dat ik die CU2 nog had) Ik via haar CU2 haar MSN adres opgezocht.
En toen begon het..

We hebben elkaar zó goed leren kennen. We denken precies dezelfde dingen, delen dezelfde meningen, houden van dezelfde muziek,tv series, films noem maar op.
Dus doordeweeks had ik haar op msn en vrijdag en zaterdag kwam ik haar in het echt tegen. Dan stonden we gewoon de héle avond naast elkaar, we hadden de grootste lol. (haar vriendje zag ik nooit )

Toen kwam het; ik werd verliefd op haar. En vanwege dommigheden van mij in het verleden heb ik het haar meteen laten weten.
Welliswaar via een e-mailtje..

Ze zei dat ze er een beetje van was geschrokken enzo. Maar ze wilde me niet kwijt raken als goede vriend. Ik wilde haar ook niet kwijtraken, maar ik wilde geen goede vriend zijn; ik wilde haar vríend zijn!

Damn wat was ik verliefd, ik moest de hele dag aan haar denken. Maar ze bleef aardig tegen me doen, en een keer had ze mij bijna gezoend tijdens uitgaan (ze was dronken) maar toen heb ik teruggetrokken Bang voor de gevolgen (vriend van haar)

En net als ik dacht dat ik over haar heen was, dan deed ze wel weer iets waardoor ik weer gek op haar werd.

2002/2003 Nieuwjaarsavond
Het was een gala feest dus ze zag er nóg mooier uit. Haar vriendje was maar heel even langsgekomen want hij wilde met zijn vrienden weg.
Zij de hele avond naast mij gestaan. We waren niet zat (dus ze had geen excuses) en toen wilde ze me zoenen. For real.
Pakte mijn handen vast (Robbie Williams - Angels stond op) en kwam heel close naar mij toe, hoofd schuin. Maar, toen sloot ik mijn ogen en schudde mij hoofd
Ze-had-een-vriehiend!!!

De week erop:

Op een gegeven moment werd ik boos. Ik had het gevoel dat ze me aan het lijntje hield.
Toen heeft ze op een vriendelijke toon gezegt dat ik gewoon verder met mijn leven moest. Maar ze zei dat ze het niet leuk zou vinden als ik met een ander zou zoenen !!! ik bedoel wtf

Dus lekker puh, ik dat weekend straal langs haar gelopen richting het achterste gedeelte van de kroeg.
Heb daar de hele avond met een bloedgeil meisje staan zoenen/strelen tegen de muur aan (hand in broekzak )

Dit vond ze echt niet leuk! Ze is eerder naar huis gegaan en heeft haar vriendje helemaal de huid vol gescholden.

En wel godver de godver, nu komt het moraal van het verhaal:
Bleek dat ze supergek op me was en dat ze op het punt stond het uit te maken met haar vriendje omwille van mij!!!
Maar omdat ik met dat meisje had gezoend moest ze toch nog maar eens diep nadenken.
Conclusie: Ze blijft bij haar vriendje..

En dat 'bloedgeile meisje' was gek op mij...en domme ik heb er heel bot tegen gedaan.

Dus..still alone

Who needs GTST ?
dead signature
  maandag 31 maart 2003 @ 17:11:16 #104
43715 Plantenbak
bosjes dude!
pi_9487356
quote:
Op maandag 31 maart 2003 17:04 schreef screamy het volgende:

[..]

Who needs GTST ?

wat een verhaal

kut joh

[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_9487552
quote:
Op zondag 30 maart 2003 18:49 schreef Goya het volgende:

[..]

WHAAAAAHHAAAAAA!!!

Altijd mooi in de keiweek!!!! DIt jaar weer aanwezig?

die gast is geweldig !
Vrouwen zijn net als wizzards, ze doen het wel..... maar niet wat je wil.
pi_9487657
quote:
Op maandag 31 maart 2003 16:56 schreef Partygurl het volgende:

[..]

Als je dit uitlegt dan moet ze je wel snappen, zoniet? Dan lult ze denk ik maar war over dat uitmaken komt goed

das flink klote.. maar dat zul je altijd zien... ik snap vrouwen echt niet... waarom zegt ze dan niet gewoon hoe het zit ? pffff
  maandag 31 maart 2003 @ 17:25:06 #107
32323 Likkepot
sex olé olé olé oléééé
pi_9487706
quote:
Op maandag 31 maart 2003 17:23 schreef El_Conejito het volgende:

[..]

das flink klote.. maar dat zul je altijd zien... ik snap vrouwen echt niet... waarom zegt ze dan niet gewoon hoe het zit ? pffff

Ja klinkt zo stereotype maar vrouwen zeggen nooit wat ze bedoelen..
pi_9488035
hey joedank wat voor super-vriendin heb je wel niet dat je al die mooie meiden kan weerstaan

het meest extreme wat ik heb meegemaakt>>>
samen met een vriend ging ik wel eens uit. een van ons deed dan net of die homo was omdat dat de meisjes op de een of andere manier wel gerustelde/praten makkelijker gaat. zo ook op een avond: staan we weer onzo homo-act op te voeren. vraagt een kei-mooi meisje zijn jullie homo. vriend van mij nee hij is homo, ik niet. dus ik met dat meisje aan de praat. lang mee gepraat en gezellig. wou ik der net zoenen haalt ze een andere jongen er bij. dus ik denk kut ze heeft een vriend. stelt ze mij aan die jongen voor bleek die gast echt homo te zijn en zijn vriendin (het meisje waar ik dus achteraan zat) wou ons koppelen. lul je daar maar eens onderuit

maandag 31 maart 2003 @ 17:44:25 #109
51992 Titmeister
All tits are mine!!
pi_9488098
Mijn slechtste was:

Hoi, ik ben der titmeister, wil jij ook in mijn verzameling?

The titmeister heeft alle tieten al een keer gehad.
  maandag 31 maart 2003 @ 17:44:47 #110
32323 Likkepot
sex olé olé olé oléééé
pi_9488106
quote:
Op maandag 31 maart 2003 17:41 schreef armageddon1981 het volgende:
hey joedank wat voor super-vriendin heb je wel niet dat je al die mooie meiden kan weerstaan

samen met een vriend ging ik wel eens uit. een van ons deed dan net of die homo was omdat dat de meisjes op de een of andere manier wel gerustelde/praten makkelijker gaat. zo ook op een avond: staan we weer onzo homo-act op te voeren. vraagt een kei-mooi meisje zijn jullie homo. vriend van mij nee hij is homo, ik niet. dus ik met dat meisje aan de praat. lang mee gepraat en gezellig. wou ik der net zoenen haalt ze een andere jongen er bij. dus ik denk kut ze heeft een vriend. stelt ze mij aan die jongen voor bleek die gast echt homo te zijn en zijn vriendin (het meisje waar ik dus achteraan zat) wou ons koppelen. lul je daar maar eens onderuit

haha meesterlijk !
  maandag 31 maart 2003 @ 17:46:28 #111
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9488141
quote:
Whahahahahahahahahahaha

Dat is nou precies waarom ik die truc never nooit niet zou gebruiken

pi_9488378
mmm wel veel succes mee gehad.
pi_9491146
quote:
Op zondag 30 maart 2003 18:49 schreef Goya het volgende:

[..]

WHAAAAAHHAAAAAA!!!

Altijd mooi in de keiweek!!!! DIt jaar weer aanwezig?

Altijd.Doe altijd wat actiefs tijdens de KEI kan mooie feestje niet missen.
Ach Ja
  maandag 31 maart 2003 @ 21:58:34 #114
32323 Likkepot
sex olé olé olé oléééé
pi_9494920
quote:
Op maandag 31 maart 2003 18:03 schreef armageddon1981 het volgende:
mmm wel veel succes mee gehad.
Doet me denken aan die reclame's van Amstel bier.
"Ben je blond van jezelf of moet ik met een intelligentere vraag komen" oid
pi_9533268
quote:

eigen schuld
  woensdag 2 april 2003 @ 14:23:32 #116
34138 Goya
sjemmie!
pi_9535986
quote:
Op maandag 31 maart 2003 20:06 schreef Arithon het volgende:

[..]

Altijd.Doe altijd wat actiefs tijdens de KEI kan mooie feestje niet missen.

Vorig jaar kei-leier en dit jaar weer kei-leier!

Die onschuldige jonge meisjes zijn ook zo schattig

Mijn collega keileider:
In ons groepje zat een tweeling, 1 ervan vond ie wel leuk (voorzover ie ze uit elkaar kon houden, werden ook leuke taferelen...) en net toen ie op de goeie weg was en het zoenen voor het oprapen lag...krijgt ie een koortslip

woensdag 2 april 2003 @ 14:58:25 #117
52179 Gnoefdepoef
rrrrrrrwwwwww
pi_9536763
niet echt een blunder, maar ik had r wel lol in.

2 jaar geleden lag ik op t strand met een spaans meisje en even verderop lag een vriend van mij ook met een spaans meisje, een beetje spelen (jullie weten wel wat ik bedoel) met haar roep ik naar die vriend van mij: heb jij je heggeschaar bij je???? reageert hij 2 minuten later: sorry dat ik nu pas reageer, maar ik was net ff bezig met flossen.

We hebben de rest van de nacht dubbel gelegen en niets meer met die meisjes gedaan. Volgens mij vragen ze zich nogsteeds af waar dat allemaal over ging toen.

Voor de geïnterresserden (weet nu nogsteeds niet hoe ik dat moet schrijven, HELP ) dat was in de zelfde plaats als die plaats van joedank aangezien ik dus dat lieftallige broertje ben

you only life ones, so make life worth living En zoals Youp ooit schreef: We moeten meer zuipen, meer feesten en meer vrijen!!!!
pi_9575770
Hoe gaat het met dit topic? ben er al ff niet meer geweest maar zal binnekort ff wat posten...

Heb zo'n vermoede dat ik dat morgen al moet doen want heb vanavond een soort van date en ik denk dat het best schandelijk kan aflopen....

Keep up the good(bad ) work!

vrijdag 4 april 2003 @ 11:34:19 #119
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9576402
Ik heb wel eens iemand laten blunderen *muhahaha*. Een vroegere schoolvriendin van me is nogal dik (door medicatie) en had een vriendje. Dat zogenaamde vriendje zette haar telkens voor gek vanwege dr gewicht, meisje stond daar dan ook bij en een boel van zijn vrienden ook. Op een avond maaktte dat meisje het uit met die gozer, vervolgens ging ik een weddenschap aan met dat meisje dat ik dr ex wel even zou versieren. Die gozer hapte vrij gemakkelijk, dus wij beetje kletsen enzo en ik steeds kloterige opmerkingen naar hem maken waar zn vrienden bij stonden. Op een gegeven moment stond die vriendin met een gozer te zoenen buiten en liep ik met die ex van haar ook naar buiten toe. Ik stond tegen een muurtje aan geleunt en hij kwam er ook bij staan, zijn vrienden stonden op gehoor afstand te kijken en toen boog hij zich naar mij toe om me te zoenen. Juist op dat moment, draai ik mezelf weg van hem en begin hem keihard uit te lachen..

*muhahahahaaaa je dacht toch niet echt dat ik met zo'n sukkel als jou ging staan zoenen he..!*

Heb hem weg geduwd en ben samen met mn vriendin weer verder gaan feesten, die jongen heb ik nooit meer gezien al was het hoongelach van zijn vrienden wel enorm leuk om mee te maken hehe. Hoe die gozer keek... prachtig hehe!

Ohjaaa en ook eens dat jongens een drankje aanbieden, deze aannemen en dan bedankt en tot ziens zeggen. Jongens kunnen zo beteuterd kijken hehe..

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_9576800
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 11:34 schreef BlackOrchid het volgende:
Ik heb wel eens iemand laten blunderen *muhahaha*. Een vroegere schoolvriendin van me is nogal dik (door medicatie) en had een vriendje. Dat zogenaamde vriendje zette haar telkens voor gek vanwege dr gewicht, meisje stond daar dan ook bij en een boel van zijn vrienden ook. Op een avond maaktte dat meisje het uit met die gozer, vervolgens ging ik een weddenschap aan met dat meisje dat ik dr ex wel even zou versieren. Die gozer hapte vrij gemakkelijk, dus wij beetje kletsen enzo en ik steeds kloterige opmerkingen naar hem maken waar zn vrienden bij stonden. Op een gegeven moment stond die vriendin met een gozer te zoenen buiten en liep ik met die ex van haar ook naar buiten toe. Ik stond tegen een muurtje aan geleunt en hij kwam er ook bij staan, zijn vrienden stonden op gehoor afstand te kijken en toen boog hij zich naar mij toe om me te zoenen. Juist op dat moment, draai ik mezelf weg van hem en begin hem keihard uit te lachen..

*muhahahahaaaa je dacht toch niet echt dat ik met zo'n sukkel als jou ging staan zoenen he..!*

Heb hem weg geduwd en ben samen met mn vriendin weer verder gaan feesten, die jongen heb ik nooit meer gezien al was het hoongelach van zijn vrienden wel enorm leuk om mee te maken hehe. Hoe die gozer keek... prachtig hehe!

Ohjaaa en ook eens dat jongens een drankje aanbieden, deze aannemen en dan bedankt en tot ziens zeggen. Jongens kunnen zo beteuterd kijken hehe..

Zow he jij bent vuil maar wel een hele strakke actie dat zal hem leren!!
  vrijdag 4 april 2003 @ 12:13:27 #121
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9577452
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 11:34 schreef BlackOrchid het volgende:

Aan wijven zoals jij heb ik dus echt een grote tyfus grafhekel
pi_9577727
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:13 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Idem
  vrijdag 4 april 2003 @ 12:47:14 #123
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_9578236
quote:

[..]

quote:
Idem
Och, zolang ze haar plaats maar weet en mij blijft aanbidden is er niets aan de hand
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 4 april 2003 @ 13:35:31 #124
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9579406
quote:

[..]

Join the club..
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  vrijdag 4 april 2003 @ 13:36:11 #125
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9579421
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:47 schreef Elegy het volgende:

[..]

[..]

Och, zolang ze haar plaats maar weet en mij blijft aanbidden is er niets aan de hand

Zeg! Stalk jij mij nu ofzo?! Moet toch echt weer andersom hoor!
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')