En dan het briefje met het nummer erop geven aan een vriend
, om dat hij wou berekenen wat benziene koste daar in vergeleiking met hier
lekker wezen stappen.
kom ik een leuk meisje tegen, heerlijk mee staan dansen.
was echt super gezellig. ze is de hele avond bij mij blijven staan. in de kroeg verder niets geprobeerd want dat is niet echt iets voor mij.
goed, einde van de avond nadert dus het werd tijd voor mij om over te gaan op actie ![]()
ik vraag dus om haar telefoonnummer om een keer gezellig iets te gaan drinken.
zegt ze: "lijkt me niet zo'n goed idee, want mijn vriend staat daar"
heeft dus de hele avond ons in de gaten gehouden.
"kan geen goeie relatie zijn, lijkt mij"
Maargoed, ik d8 dat het toch niet zoveel uitmaakte want het was me allemaal allang duidelijk. (d8 ik)
Het einde van de avond nadert, nog steeds gezellig, beetje babbelen.
Ik had echt al 3 weken het gevoel dat het die avond zou lukken.
Dus uiteindelijk begon ik er over, krijg ik ineens allemaal wazige dingen te horen.
Ja ik wil wel maar ik ben daar niet zo snel mee, tegen een vriend van me had ze gezegt dat ze zich opgedrongen voelde omdat al die lui liepen te ouwehoeren.
Nah, daar sta je dan, ze wil niet zoenen, vind je wel leuk, en maar proberen aardig te blijven.
Wat me moeilijk lukte.
En uiteindelijk zijn we 2 weken verder en is er nog niks gebeurd.
Zucht.
quote:ik zou gewoon een keer gaan stappen, ergens waar die vrienden van je niet zijn
Op woensdag 26 maart 2003 22:42 schreef SimtekF1 het volgende:
2 weken geleden op zaterdag.
Had al afgesproken met een meisje van school dat we ff wat zouden drinken enzo.
We hebben echt bijna de hele avond staan praten en gelachen enz.
Alleen m'n vrienden waren zo vervelend om een aantal keren naar haar toe te gaan en te vragen wanneer we gingen zoenen enzo, lekker kinderachtig.Maargoed, ik d8 dat het toch niet zoveel uitmaakte want het was me allemaal allang duidelijk. (d8 ik)
Het einde van de avond nadert, nog steeds gezellig, beetje babbelen.
Ik had echt al 3 weken het gevoel dat het die avond zou lukken.
Dus uiteindelijk begon ik er over, krijg ik ineens allemaal wazige dingen te horen.
Ja ik wil wel maar ik ben daar niet zo snel mee, tegen een vriend van me had ze gezegt dat ze zich opgedrongen voelde omdat al die lui liepen te ouwehoeren.
Nah, daar sta je dan, ze wil niet zoenen, vind je wel leuk, en maar proberen aardig te blijven.
Wat me moeilijk lukte.En uiteindelijk zijn we 2 weken verder en is er nog niks gebeurd.
Zucht.
owja, kick topic, deze is heilig
Lijkt mij dat ze interesse in je heeft. Geef haar de tijd zou ik zeggen... Get to know her. Waarom *probeer* je aardig te blijven? Is het zoenen dan zo belangrijk? Lijkt mij dat je haar al *hebt* als je een beetje geduld hebt.
hij gaat met een meisje naar de bios, en daarna zouden we hem in de stad zien. Dus om een uur of 1 komt hij dr aan mét dat meisje, gaan allebei zitten. Vriend van mij zachtjes van "hey psst hoe was et?!"
" HUH, IK HAD BETER EEN VOLLE TANK KUNNEN KOPEN! "
Wij allemaal van "ssssttt!!"
maar ze had et al gehoord
kon ze niet om lachen hoorde ik later (duhh
) wat een lompe boer
quote:Dat blijft mooi van mannen, totaal niet jaloers en haat dragend.
Op vrijdag 28 februari 2003 12:10 schreef FlyRacer het volgende:
Ik was vorige week dus in de kroeg... zie leuk meisje zei ziet mij weer... Even later zaten we al met ze 2-en bij een tafeltje..
En ja 10 minuten later gingen we al met elkaar.. ( zei begon ) Wordt ik opeens van me stoel afgetrokken staat een bekenden van mij er. BLIJF MET JE POTEN VAN ME VRIENDIN AF! en toen zag hij pas dat ik het was. Hij vet boos op mij van waarom deed je dat. Ik ja hoe moet ik dat weten! Ja weet je best... naja volgende dag nog ff gebelt en alles weer goed..
quote:Nou...
Op donderdag 27 maart 2003 18:00 schreef KleineBeer het volgende:[..]
Dat blijft mooi van mannen, totaal niet jaloers en haat dragend.
quote:Hehe, ik zal haar ook nog wel wat tijd geven.
Op donderdag 27 maart 2003 17:17 schreef drmoebius het volgende:
-->> Ja ik wil wel <<-- maar ik ben daar niet zo snel mee, tegen een vriend van me had ze gezegt dat ze zich opgedrongen voelde omdat al die lui liepen te ouwehoeren.
Wat me moeilijk lukte.
Lijkt mij dat ze interesse in je heeft. Geef haar de tijd zou ik zeggen... Get to know her. Waarom *probeer* je aardig te blijven? Is het zoenen dan zo belangrijk? Lijkt mij dat je haar al *hebt* als je een beetje geduld hebt.
Het zijn niet echt blunders maar meer brute afwijzingen (afwijzen is veilig: kan dan geen blauwtje lopen)
Een hele oude:
Was ongeveer 13 en fietste altijd met de 2 mooiste meiden van de klas naar school.
Probleem: Meisje 1 was verliefd op mij maar ik was meer geinteresseerd in meisje 2 (en meisje 2 niet op mij: lastig). Meisje 1 vraagt zo op het schoolpein verkering en ik dacht dat is alvast iets en misschien wordt dat later nog wat met meisje 2.
Alleen, na twee weken toen ik bij haar was vroeg ze of ik in het weekend wilde blijven slapen (ze liet duidelijk merken dat dat niet was om een boomhut te gaan bouwen) en ik dacht: dat's geen goed idee, ik speel veel liever met autootjes. dus dat was
voor haar. Nu denk ik weleens jammer !!!. Het is trouwens niets met meisje 2 geworden.
Ongeveer 20:
Uit met m'n beste vriend in onze oude stamkroeg na een dag klussen en schilderen. Ik zag er niet uit, halve baard(je) en oude kloffie aan (is dat sexy ofzo: dit gebeurd me wel vaker).
Ik zit lekker met m'n beste vriend te praten (mannenavond), komt de barman naar me toe met een biertje en wijst naar een lief meisje waar ik het aan te danken had. Ik had geen zin in versieren (wat ik ook niet kan) dus laat de barman de duurste cocktail bij haar brengen en draai m'n rug naar haar toe en ga verder met blaten.
Vond ze niet zo'n leuke aktie en heb er niet meer gezien. Later natuurlijk weer spijt
Ongeveer 21:
Op vakantie in spanje ging ik wel eens met wat nederlanders die ik daar ontmoet had naar het strand en de disco. 's avond in de disco komt een van de meiden naar me toe (echt een van de mooiste meiden die ik in m'n armen heb gehad: 1.75, slank, engelengezicht met lang bruin krullend haar: echt waar) en zegt: "m'n vriendin gaat morgen naar huis toe en wil nog even met je naar de duinen". Kijk, ik ben geen mannelijke hoer dus heb vriendelijk bedankt (o ja ik had ook een vriendin thuis maar dat is volgens vrouwen op vakantie vaak geen goede reden).
De volgende avond zit ik met twee gabbers (voor de gelegenheid in opengeknoopte zijden shirts: foute types) weer in die disco. Komt die 1.75 lange brunette bij mij op schoot zitten en heen en weer schuiven. Een van die gabbers probeert haar nog te versieren maar hij werd direkt afgedroogd: "Doe je zijden shirtje maar weer dicht". Zij blijft vervolgens de hele avond bij mij d'r best doen en ik neem nog wat biertjes. Ladderzat en al 10 keer verteld dat ik een vriendin had sleept ze mij met een vriendin naar het strand toe. Zij kleedden zich uit om een stukje te gaan zwemmen en ik denk o jee dit gaat fout dus loop zo het water in en doe net of ik niet gehoord had dat ik m'n broek moest uitdoen.
Op een of andere manier belandt die brunette bij mij in m'n armen (ik=dronken) en haar vriendin zegt: "Ik ga het water uit, maar jullie kunnen blijven hoor!. Ja Ja goede truuk, maar daar trap ik niet in. Ik dompel die brunette dus drie keer onder water en ze komt proestend boven. Lullige streek toch van mij? Ik dacht dat het zo wel genoeg was, ik ben ook maar een (dronken) man en zij was een engel dus ik ging dit niet lang meer volhouden
Maar nee hoor! We lopen terug naar hun camping en ze begint over samen douchen en uitkijken voor de bewaking (ik ben heel bang voor bewaking en heb een vriendin, of had ik dat al verteld). Dus bij hun camping aangekomen vraagt ze weer :"Ga je (mee) douchen ?" En ik zeg: "Ja, bij m'n ouders thuis" en loop zo van haar weg naar ons vakantiehuisje. ![]()
De volgende ochtend op het strand als ik bij haar groep lig, vraagt haar broer of het nog is gelukt met die jongen (ikke dus) Zij:"Nee, hij was toch niet zo leuk". Yeah right !! Het behoeft geen verdere uitleg dat ik dat even heb rechtgezet !! Maar toch: ![]()
![]()
![]()
![]()
*ik vind dat er meer en nog beter geblunderd moet worden*
quote:Ervaring?
Op vrijdag 28 maart 2003 16:45 schreef lief_hemeltje het volgende:
mensen behoed u op een fout gebruik nooit maar dan ook echt nooit de openingszin: zeg en jij de dochter van saddam hoessein? huh .... jij bent echt de bom!
quote:Man jij moet wel heel sterk in je schoenen staan als het echt zo'n lekker ding was.
Op vrijdag 28 maart 2003 16:11 schreef JoeDank het volgende:
blala
Had op die vakantie ook een meisje uit Amsterdam ontmoet, errug leuk maar too much voor mij.
Zij ging echt elke avond tot 6 uur door en dat deed ze volgens haar thuis in het weekend ook. Dat trek ik gewoon niet. Maar wel adressen uitgewisseld en toen ik thuis kwam lag het eerste kaartje er al. Nou is het volgens mij wel bekend dat jongens dan wel beloven terug te schrijven maar dat nooit doen (lui, beetje genant zo'n penvriendin etc.), dus ik ook niet.
Ook niet toen ze een kaartje stuurde dat ze een nieuw tweepersoons bed had en haar ouders vonden dat het ingewijd moest worden (kennelijk een vrije familie). En de laatste zin: We moesten maar gauw wat afspreken (beetje doorzichtig plus ze wist dat ik een vriendin had).
Daar ging weer een kans ![]()
![]()
(maar ja: had al een vriendin he)
Een jaar later loop ik tijdens een vakantie op dezelfde plek met m'n vriendin die dat jaar wel mee was over straat (ik had er al ingelicht over die kaartjes), kom ik haar tegen met een vriendin. Zegt ze:" Is dat je zusje" (prikprik). Ja daag !!
quote:off topic:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:37 schreef slashme het volgende:
albalb.
Dit soort situaties had ik daar wel vaker. Het is een plaatsje in zuid-europa waar heel weinig buitenlandse toeristen kwamen en ik als blonde god (in hun ogen) ze elke keer weer voor het uitkiezen had. Heb je wel eens meisjes schuimbekkend achter je aangehad, of dat je een winkel werd uitgetrokken omdat iemand je leuk vond. Toen er voor het eerst nederlandse meisjes daar kwamen (plaatsje stond in een reisgids) werden ze gewoon bespuugd en uitgejouwd door de Spaanse, omdat ze bang waren dat ze de nederlandse jongens zouden overnemen). Ik vertel niet waar het is want m'n broertje heeft het daar nu nog elk jaar zeer naar z'n zin ![]()
On topic:
Sta ik daar met een andere nederlandse jongen in een andere disco te dansen komt er een spaanse versie van een soort Pamela (geblondeerd haar) aan in jurk met enorme split en gaat over zijn knie hangen. Hij zegt: Heb al vriendin. Zij zegt: Maar die is er nu niet. Hij: Ja, en?. Volgende avond hangt zij weer over hem heen maar nu in een kort rokje en vraagt of hij mee gaat naar het strand. Hij zegt weer hetzelfde. Vervolgens sprak ze hem nog later aan en hij begint toch maar een gesprekje om het even af te maken:
Hij: Leuk rokje.
Zij: O dank je wel.
Hij: Dat dragen ze bij ons in Amsterdam ook.
Zij: O Amsterdam, gaaf zeg.
Hij: Ja, in het RED LIGHT DISTRICT, wel eens van gehoord ?
Dat kortje rokje werd opeens een habijt waar een non trots op kon zijn. LACHEN
Studenten introductie week in Groningen, ik en een paar maatjes staan in een disco met het plan flink te tanken en flink achter de vrouwen aan te gaan.
Een van mijn maatjes stoot me aan: Zij wordt het vanavond. Ik kijk om en zie zo'n tiepje Breezer Tijgerprint staan. Zo'n meisje dat ontzettend hard weet dat ze bloedmooi is en daarom een beetje verveeld aan de bar staat.
Ik: Dat lukt je nooit.
Hij: echt wel
Dus hij stapt op dat meisje af en ik ga er een beetje bij in de buurt staan, omdat hij vaak uitblinkt in de meest idiote openingszinnen.
Hij: Wil je dansen (ik denk bij mezelf dat valt mee)
Zij: Nee
Hij: Kom Kom niet zo kieskeurig, was ik ook niet toen ik jou vroeg.
Op dat moment proest ik dus mijn biertje uit over het dichst bij mij staande meisje (Ja hoe kan het ook anders, wit bloesje).
Ik heb zelden een meisje zo vol verbazing zien kijken. Het feit dat dat maatje van mij niet liet blijken dat ie haar super vond, vond ze toch wel heel vreemd.
Eind goed al goed, hij heeft wel nog een leuke nacht met haar gehad.
En ik heb nog gezoend met het meisje dat al mijn bier op der witte shirtje had.
Top nacht gelachen en gezoend
quote:WHAAAAAHHAAAAAA!!!
Op zondag 30 maart 2003 18:32 schreef Arithon het volgende:
Niet echt een blunder , maar wel een grappig versier verhaal.Studenten introductie week in Groningen, ik en een paar maatjes staan in een disco met het plan flink te tanken en flink achter de vrouwen aan te gaan.
Een van mijn maatjes stoot me aan: Zij wordt het vanavond. Ik kijk om en zie zo'n tiepje Breezer Tijgerprint staan. Zo'n meisje dat ontzettend hard weet dat ze bloedmooi is en daarom een beetje verveeld aan de bar staat.
Ik: Dat lukt je nooit.
Hij: echt wel
Dus hij stapt op dat meisje af en ik ga er een beetje bij in de buurt staan, omdat hij vaak uitblinkt in de meest idiote openingszinnen.
Hij: Wil je dansen (ik denk bij mezelf dat valt mee)
Zij: Nee
Hij: Kom Kom niet zo kieskeurig, was ik ook niet toen ik jou vroeg.Op dat moment proest ik dus mijn biertje uit over het dichst bij mij staande meisje (Ja hoe kan het ook anders, wit bloesje).
Ik heb zelden een meisje zo vol verbazing zien kijken. Het feit dat dat maatje van mij niet liet blijken dat ie haar super vond, vond ze toch wel heel vreemd.Eind goed al goed, hij heeft wel nog een leuke nacht met haar gehad.
En ik heb nog gezoend met het meisje dat al mijn bier op der witte shirtje had.Top nacht gelachen en gezoend
Altijd mooi in de keiweek!!!! DIt jaar weer aanwezig?
nee helaas ik niet dit weekend
Ik zal dan maar beginnen over dit weekend: (tis niet echt een blunder)
Ik ging met vrienden uit naar en we staan in zo'n danscafe een beetje rond ons heen te kijken en aan de overkant staan 2 breezer grietjes de hele tijd naar mij te kijken.
Ik kende ze al (waren 2 vriendinnen van het zusje van mijn ex)
Op een gegeven moment als wij aan de bar zitten komt er 1 naar me toe en vraagt of ik de ex ben van ......
Nou toen een heel gesprek gehad met de twee grietjes. De ene vriendin vond het niet meer zo leuk en zei de hele tijd: "Ga je mee dansen" tegen de andere vriendin. En zei de hele tijd van "Nee, ik blijf hier leuk zitten"
Had het wel in de gaten, maar ja heb al een vriendin. Toen ze naar huis ging bleef ze ook verdacht heel lang nog bij me staan voordat ze echt pas naar huis ging. Ik heb dus helemaal niks gedaan, terwijl het alletwee toch super mooie meiden waren.
Hoor ik later over de MSN (via mijn ex had ze mijn msnadres gekregen) dat de ze alletwee interesse hadden en dat ik met alletwee kon zoenen ..... dat is toch elke mans droom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |