quote:Nou ja je bent niet de enige! Ik had precies het zelfde alleen zij vroeg het eerst en toen bleken we dus de zelfde achternaam te hebben maar hebben het helemaal uitgezocht en zijn geen famile! Helaas neemt zij het risico niet
Op woensdag 12 maart 2003 17:01 schreef Deimos het volgende:
Ongeveer 3 jaar geleden was ik op een dorpsfeest ergens in Friesland samen met een vriend van mij (in het dorp waar ik geboren en getogen ben). Eigenlijk gelijk na binnenkomst had ik kontakt met een leuk meisje. Ik al mijn lef verzamelen (lees: bier drinken) en een gesprekje met haar aangeknoopt.
"Hoe heet je?" (ja een openingszin van formaat) zij haar voornaam zeggen etc.Even later wij naar buiten, beetje zoenen en friemelen totdat we dorst kregen en de feesttent weer zijn binnengegaan.
Ik vraag haar haar achternaam en tot mijn verbazing heeft ze dezelfde achternaam als ik! Goh dat is toevallig denk ik nogNa wat doorgevraagd te hebben blijkt ze mijn nichtje te zijn!
Haar vader is de broer van mijn moeder, alleen die hebben al zo'n 10 jaar ruzie, dus ik had haar na al die tijd ook niet herkend.
Zij wilde ook wel weer eens even in het dorp kijken waar ze vroeger gewoond had (ze is zelfs een tijdje mijn buurmeisje geweest)Nou dan ben je in 1 keer nuchter en is de sexuele spanning ook behoorlijk snel weg!
Gelukkig heeft niemand het gezien, want dan had je behoorlijk wat praatjes gehad in dat kleine dorpje
What are the odds? en het gebeurt mij weer...
Volgende:
Je bent op vakantie in portugal, Je ziet wel een leuke dame. Zij ziet jou al lang staan en kijkt uitdagend. Je denkt na een half uur van goh zal ik maar eens op d'r af gaan? Je stapt op d'r af en begint gewoon in het nederlands want je ziet aan haar hoofd dat ze gewoon nederlands MOET zijn. Ze probeerd te zeggen dat ze me niet begrijpt. We snappen echt alleby helemaal nix van elkaar dus ik denk zal vast wel weer zo'n dialect zijn. Dus eenmaal buiten aan gekomen praat ze tegen me.
Mijn reactie:
Blijkt ze noors te zijn. Oke nix mis mee.
Uiteindelijk heel veel lol gehad en veeeeeel gedronken (iets te veel).
Dus aan het eind van de avond (naja rond 6 uur) willen me vrienden wel naar het appartement om te gaan slapen. Zij wil natuurlijk niet mee naar ons appartement maar ik moest van haar maar mee gaan naar een of andere afterparty tot 12 's middags. Ja en dan sta je daar met je dronken kom en dan ga je liever slapen dan dat je misschien nog sex kan hebben.
Volgende:
Je hebt met je vriendin een hotel kamer. (GEWELDIGE AVOND GEHAD! ) je word 's ochtends wakker en je denkt huppa nog keer nog keer (teletubbies) zo gezegd zo gedaan. het werd aardig warm dus je gooit het laken er af en 2 min later komt de schoonmaakster binnen en ze loopt echt een meter door en staat helemaal verstijft naar ons, alleby naakt, te kijken. Dus ik graai naar het laken en zeg tegen haar van.
,,Eeehm mevrouw? Moet u niet ergens anders iets schoonmaken?"
Dat waren ze wel ff voorlopig.
More to come
[EDIT]
Nog ff 1tje die was eigenlijk ook best wel dom:
Ga je met zo'n leuk dametje van 16 naar de bios. Alles leuk en aardig. Je komt terug bij je stamkroeg maar zij wilde toch eigenlijk wel naar huis dus ik breng haar naar huis en we "babbelen" nog ff wat in de auto. Na wat gestreel en gezoen vraagt ze: Kan die stoel ook helemaal naar achteren?
Mijn reactie: Eeehm vast wel, hoezo?
[Dit bericht is gewijzigd door Zenuka op 19-03-2003 14:10]
Ik op een schoolfeest op de MAVO met een hele leuke meid gezoend, dus op dat moment heb je verkering zeg maar. Na 3 dagen toch maar besloten om netjes duidelijk te maken dat het eigenlijk niets is. Begint ze toch midden in de Aula als een idioot te huilen.. Ik probeer haar nog rustig te krijgen, maar ze begint hoe langer ik bezig ben alleen nog maar meer te huilen... De hele school die mij natuurlijk kwaad aan kijkt, terwijl ik een keertje netjes ben geweest...
Pikant detail is dat ik nog geen anderhalve maand weer ben gaan aanmodderen met haar en dat ik 3 maanden daarna toen ik het echt zat was gewoon helemaal niets meer van heb laten horen. Ik was gewoon bang om weer in zo'n situatie te komen..
quote:en jij bij haar ook niet
Op woensdag 12 maart 2003 00:31 schreef massiefje het volgende:[..]
Ben ik ook niet meer nee, maar de reden dat we in bed lagen was niet om flink tekeer te gaan. Maar dat gaat er vast niet in bij jou, hehe
Recent:
Zit ik lekker te eten in een rest. hier in de buurt, is er een nieuwe serveerster. Zij de hele tijd lachen en leuk doen en de hele tijd mij maar aankijken. Wie er ook besteld, ik kreeg het. Wat we ook bestelden als speciaal, ze vergat het of bracht iets anders.
Die was er niet helemaal bij vond ik. Had meteen een mening over d'r serveerkwaliteiten e.d.
Blijkt die griet helemaal ondersteboven (en in de war blijkbaar) van me.
Week later gaan we daar weer eten. (ik had het al door ) Dus ik leuk babbelen steeds tussendoor, komt ze opeens niet meer. Had ik haar zo lang aan de praat gehouden dat ze van de eigenaar niet meer mocht serveren aan mijn tafel
Heb niet eens meer de kans op een telefoonnummer gehad
quote:Whahahahahaha die is geweldig !
Op woensdag 19 maart 2003 13:59 schreef Zenuka het volgende:Ga je met zo'n leuk dametje van 16 naar de bios. Alles leuk en aardig. Je komt terug bij je stamkroeg maar zij wilde toch eigenlijk wel naar huis dus ik breng haar naar huis en we "babbelen" nog ff wat in de auto. Na wat gestreel en gezoen vraagt ze: Kan die stoel ook helemaal naar achteren?
Mijn reactie: Eeehm vast wel, hoezo?
![]()
![]()
*KNAL* met m'n knar keihard tegen 't beton.
liep ik weg...
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 16:55 schreef Roellio het volgende:
Afgelopen weekend 4 dagen met z'n 6'en naar een bungalowtje in de Ardennen geweest. We belandden zaterdagavond in een of andere vage discotheek met allemaal rare gangetjes en trappetjes in een soort hele grote kelder. Op een gegeven moment loop ik langs een drietal meisjes, ik kijk een van de meisjes aan voordat ik langsloop en blijf recht in d'r ogen kijken als ik langsloop, zij bleef ook terugkijken. Nu was er 2 meter nadat ik hun tafeltje was gepasseerd een opstapje van 2 treden en een doorgang met een lage stenen ronding op ooghoogte.*KNAL* met m'n knar keihard tegen 't beton.
![]()
Toen zijn we maar even naar boven gegaan...
Dat was wel ff lachu... maar haalt het nooit bij de bloepers van jullie
*gaat tegen me aanstaan*
zij: "wat wil je nu doen?" *kijkt met glinsteroogjes*
ik: "ehhhhhhhh" *zweet uitbreek*
biertje?
5 minuten later zat ik in de wc op mijn arm te kauwen, zodat het lekker veel pijn deed , hoe kon ik deze kans laten schieten
maargoed, ik dwaal af
Op het eindexame feest kwam ze beetje geil in mijn buurt staan dansen. Maar ik durfde niks want ik dacht tjah ze heeft toch een vriend, wat moet ze dan van mij.
Na een tijdje gaf ze het op en ging ze weg. Die avond heeft ze toen een andere kerel op de bek gepakt. Het was namelijk inmiddels al uit met haar vriendje.
Ik baalde er toen enorm van en moet er nog steeds om huilen.
quote:Megastory
Op donderdag 27 februari 2003 16:52 schreef Frankieboy het volgende:
Elke avond moet ik vanuit het station met de bus naar huis toe. En sinds een aantal weken, zit en een aantal dagen per week dat zelfde leuke meisje in de bus.Maar ik ken haar, ze is namelijk een vriendin van mijn zus, en weet dus dat ze al een vriend heeft. Ik zeg wel netjes elke keer gedag en tot ziens bij het in en uit stappen. En tijdens de rit lachen we ook geregeld naar elkaar.
Ik vind het op zich best vreemd dat ze nooit iets zegt. Niet dat ik dat wel doe, maar zei staat toch best wel bekend als een grote kletskous. Dus gister dacht ik Och ga eens naast haar zitten, begin jij gewoon een gesprekje. Niet echt met de bedoeling haar te versieren, maar meer zo van te peilen of ze nog steeds met die jongen gaat. Ik ga naast haar zitten en zeg zo vanGa je naar huis toe? Ja je moet toch iets zeggen.
Zei: Ja
Ik: Maar ik dacht dat jij in plaastsnaam1 woont?
Zei: Nee joh, ik woon in plaatsnaam2 ik werk hier alleen maar
Ik: Ja dat weet ik, bij die en die winkel hè
Zei: Nee...? heb ik nooit gewerkt, ik werk bij Bakker Bart
Ik: Oh, ik dacht dat je iemand anders was, sorry
En de rest van de busrit was het stil. Alleen bij uitstappen elkaar weer vriendelijk aangekeken en gedacht gezegt tegen elkaar.
Blijkt ze dus iemand te zijn die ik helemaal niet ken. En het mooie was ook nog dat er was plaats genoeg in de bus en ik ga naast haar zitten, en het eerste wat ik vraag is. Ga je naar huis toe? Die moet ook gedacht hebben wat is dat dan voor een idioot?Maar denk dat ik haar binnenkort wel weer in de bus zie, moet ik haar dan maar weer eens opnieuw aanspreken.
Ik geloof namelijk dat ze mij wel leuk vind.
Dus ik zal vast wel zulke situaties hebben gehad
quote:Vraag ff je vrienden na misschien weten die het nog wel wat jij allemaal doet dan
Op vrijdag 21 maart 2003 18:46 schreef Tjam het volgende:
Ik doe altijd me best om zulke situaties te voorkomen....Damn maar als ik dit allemaal lees, dan is het echt allemaal super lachen!Ik zit gewoon keihard te denken totdat ik me iets kan herinneren
.....Er wat komt eruit? Helemaal niets! Ik denk echter niet dat ik zulke situaties niet meemaak, maar meestal gewoon TE dronken om te herinneren
Dus ik zal vast wel zulke situaties hebben gehad
ik sta in TDF in berlikum op de dansvloer, kheb net ff wat staan dansen, en ga dus maar even aan de kant staan omdat mijn vrienden daar ook staan. Pakt opeens een wildvreemd meiske, niet lelijk for the record, mijn hand vast en gaat bij me staan dansen. Zoals altijd ben ik weer te nuchter om iets te durven, dus ik blijf mooi staan. Zij gaat vervolgens heel dicht bij me staan dansen, kont tegen me aan enzo, je kent t wel.
2 Minuten later is ze weg, (omdat ik dus totaal niet reageer ) en zitten mijn vrienden me uit te schelden: "Sukkel, doe dan ook wat", mijn antwoord.... "eeehh ze rookt, en ze heeft puntschoenen
"
maar zoals je snapt mijn versierleven suckt
1. Verliefd worden op een meisje bij mij in de klas wat een jaar ouder was als mij, en een stuk populairder, nadat ik al m'n moed verzamelt had om haar mij liefdesbrief te geven, kon ik me de volgende dag wel voor mijn kop slaan, daar hing die brief door de hele school, life == hell.
2. Op vakantie in Zwitserland, was een leuk meisje op de camping waar ik veel mee omging, ik vond haar best leuk, en hoorde dat ze mij ook leuk vond. We stonden op pleintje bij de bankjes daaro, en ze wil me zo zoenen, zeg ik "Laat me ff met rust, ik heb koppijn" (Ik had een bloody kater)
3. Zelfde vakantie, zat met meisje te praten, beetje strelen enzo, maar ze was net die dag aangekomen, dus moest vroeg bij de tent zijn van haar ouders, dus ik haar brengen. Staat ze voor de tent me echt aan te kijken van wanneer zoen je me nou???? Zeg ik met me stomme kop "Ik kan je wel op je bek pakken, maar heb ik geen zin in, hoi" en liep weer terug naar de kantine...
Laatste 2 jaar geen echte blunders / fuckups meer gemaakt, dit jaar weer naar Zwitserland, zelfde camping ... kan nog wat worden
quote:Wat een enorme kutstreek van haar.
Op zondag 23 maart 2003 19:36 schreef LANiGiRO het volgende:
daar hing die brief door de hele school, life == hell.
En toen stond er een lantaarnpaal.. Ik knalde er niet met mijn hoofd tegenaan, maar het zag er toch volgens mij wel lullig uit
quote:Dat is wel een mega blunder! En vooral omdat zo te zeggen dan ga je af shit zeg
Op zondag 23 maart 2003 19:36 schreef LANiGiRO het volgende:3. Zelfde vakantie, zat met meisje te praten, beetje strelen enzo, maar ze was net die dag aangekomen, dus moest vroeg bij de tent zijn van haar ouders, dus ik haar brengen. Staat ze voor de tent me echt aan te kijken van wanneer zoen je me nou???? Zeg ik met me stomme kop "Ik kan je wel op je bek pakken, maar heb ik geen zin in, hoi" en liep weer terug naar de kantine...
![]()
Het is vrijdag avond, ik ga met een paar vrienden naar de verjaardag van een goede oude maat. Eerst ff wat gezellig kletsen en toen uit. Naja wij lekker feesten in bar enzo, is ineens een mooi vrouwtje tegen me aanduwen en lekker die kont erin weetjewel . Dus na die bar lekker lopen nakken. 1ste -> is het de zus van die maat die jarig was, 2e het was een 'one night stand' oftewel, ik d8 ik heb een lekker wijf, maaruh langer dan een nacht zal het niet duren. dan denk je one night stand niet zo slecht tog? jawel, ik vond der leuker dan alleen een one night stand mee te hebben.
2e verhaal (2 maanden lat0r)
In danscafe lekker aan het feesten, in 1 keer zo een fantastisch vrouwtje langs, zij kijken enzo, ik terug jaja het ging lekker. Totdat het moment opkwam dat ik naar haar toe moest stappen. Ik was bang weer tegen een one night stand aan te lopen dus ik durf niet ( eikel die ik ben) avond voorbij, niks meer gedaan dan gekeken. Opweg naar huis blijken een paar vrienden haar te kennen dus ik wist nu haar naam en tel nummer. na ik d8 ik ga haar dan maar versieren via sms, en der email krijgen enzo en dan afspreken. Nadat ze 1 keer gereageert had, stuurde ze nooit meer wat
(nou een week geleden).
<_---- dat ben ik, wat doe ik in vredesnaam fout
Nou heb ik mijn verklote liefdesleven ook weer gedeeld, en voor mensen die willen helpen zal ik nu nog een sms'je sturen? zo ja, Wat erin? ander is het
met gekloot om vrouwen te krijgen. Dan wordt ik maar kluizenaar
quote:Ik heb maar 1 tip: blijf het proberen!
Op zondag 23 maart 2003 23:43 schreef booya het volgende:
Nou heb ik mijn verklote liefdesleven ook weer gedeeld, en voor mensen die willen helpenzal ik nu nog een sms'je sturen? zo ja, Wat erin? ander is het
met gekloot om vrouwen te krijgen. Dan wordt ik maar kluizenaar
quote:Zou voor mij ook een reden zijn voor
Op zondag 23 maart 2003 19:34 schreef ConQuestador het volgende:
[....] 2 Minuten later is ze weg, (omdat ik dus totaal niet reageer) en zitten mijn vrienden me uit te schelden: "Sukkel, doe dan ook wat", mijn antwoord.... "eeehh ze rookt, en ze heeft puntschoenen
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |