dus we zien wel
quote:En!??? wat heb je dan meegemaakt!??!
Op zaterdag 8 maart 2003 13:23 schreef CasB het volgende:
hmm ik denk dat ik morgen wel met een blunder kan komen
ik ga naar een verjaardag met 50 mensen in 1 huis (iedereen tussen de 16-20 zeg maar) en er komen wel wat leuke meisjesdus we zien wel
Ik sta gezellig in zo'n après-après ski tent een pilsje te drinken als er opeens op m'n schouder wordt geklopt. Ik draai me vervolgens om en staat daar een meisje wat vraagt op z'n Duits: "heet jij Thomas?"
Ik kijk haar een beetje raar aan en zeg best bot "Nein"
Na een tijdje kreeg ik opeens door dat het eigenlijk wel een mooi meidje was (wat bier al niet met mensen doet
)
Maar uiteindelijk is alles toch nog goed gekomen want een dag erna was ze weer in die tent en ik dus ook en daar was ik aan het nagelen, zij ging meedoen en tja het werd toch nog wel gezellig met haar
quote:gewoon kweken, iedereen loopt wel blauwtjes gewoon niets van aantrekken (makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk
Op dinsdag 11 maart 2003 16:00 schreef bolton_akira het volgende:
Misschien een idee voor mij...
eens de eerste stap te zetten ofzo...
dan kan ik tenminste een keer blunderen!
maar hoe doe je dat zonder zelfvertrouwen?
Dat doe je niet zonder zelfvertrouwen... Ik raad je aan eens iemand op te zoek om hierover te babbelen. Zelfvertrouwen is iets wat je kan leren maar iets of iemand heeft dat bij jou vern**kt.
--
Kheb wel wat blunders
1). mavo, kvind een meidje leuk maar geruime tijd bak ik er niks van. de tijd verstrijkt. op een gegeven moment hebben we erges les en hebben we oogcontact, de wereld om me heen wordt echt zwart op haar na (echt eng de eerste keer ). anyway ze vond me ook leuk maar ik heb nooit de move durven zetten
2). sta met collega (vrouw) buiten te babbelen tot ze zegt: *kus me dan op me wang*. DIT neem ik erg letterlijk en als ik haar woensdag bel heeft ze iemand . blijkt dat hij haar tegelijk met mij aan het versiere was en hij waarschijnlijk wel het lef had. argh...|
3). meidje via mijn zusje lere kenne. zusje als spion informeert mij over hoe ze over mij denkt etc. lijkt goed te gaan, we gaan uit. woensdag erop telefoon: ze voelt zich teveel gepushed door haar vriendinnen en ik ben zo stom om haar te laten gaan. ze was toch overduidelijk verliefd .
stom stom stom, als ik in die tijd nou wat meer in mezelf had gelooft .......
quote:uhmm ik heb met een meisje gezoend, maar dat is uiteindelijk voor de rest niks geworden, maar voor de rest geen blunders ofzo
Op dinsdag 11 maart 2003 08:54 schreef Rubend het volgende:[..]
En!??? wat heb je dan meegemaakt!??!
quote:dat heb ik ook altijd
Op dinsdag 11 maart 2003 16:00 schreef bolton_akira het volgende:
Misschien een idee voor mij...
eens de eerste stap te zetten ofzo...
dan kan ik tenminste een keer blunderen!
maar hoe doe je dat zonder zelfvertrouwen?
quote:Ben ik ook niet meer nee, maar de reden dat we in bed lagen was niet om flink tekeer te gaan. Maar dat gaat er vast niet in bij jou, hehe
Op vrijdag 7 maart 2003 16:40 schreef slashme het volgende:[..]
Uiteraard, je licht al met haar in bed man je bent toch geen 14 meer of zo?
quote:Stuntel gewoon wat aan, en post het resultaat in dit topic!
Op dinsdag 11 maart 2003 23:16 schreef Jongetje het volgende:[..]
dat heb ik ook altijd
zelfs als meisjes naar mij toe komen (dat gebeurt heeeeel soms) dan weet ik niet wat ik aanmoet enzo :|
quote:zaterdag gaan we het proberen
Op woensdag 12 maart 2003 01:16 schreef LordAnger het volgende:[..]
Stuntel gewoon wat aan, en post het resultaat in dit topic!
Groetjes,
Even later wij naar buiten, beetje zoenen en friemelen totdat we dorst kregen en de feesttent weer zijn binnengegaan.
Ik vraag haar haar achternaam en tot mijn verbazing heeft ze dezelfde achternaam als ik! Goh dat is toevallig denk ik nog
Na wat doorgevraagd te hebben blijkt ze mijn nichtje te zijn!
Haar vader is de broer van mijn moeder, alleen die hebben al zo'n 10 jaar ruzie, dus ik had haar na al die tijd ook niet herkend.
Zij wilde ook wel weer eens even in het dorp kijken waar ze vroeger gewoond had (ze is zelfs een tijdje mijn buurmeisje geweest)
Nou dan ben je in 1 keer nuchter en is de sexuele spanning ook behoorlijk snel weg!
Gelukkig heeft niemand het gezien, want dan had je behoorlijk wat praatjes gehad in dat kleine dorpje
What are the odds? en het gebeurt mij weer...
quote:wat niet weet wat niet deerd
Op woensdag 12 maart 2003 17:01 schreef Deimos het volgende:
Ongeveer 3 jaar geleden was ik op een dorpsfeest ergens in Friesland samen met een vriend van mij (in het dorp waar ik geboren en getogen ben). Eigenlijk gelijk na binnenkomst had ik kontakt met een leuk meisje. Ik al mijn lef verzamelen (lees: bier drinken) en een gesprekje met haar aangeknoopt.
"Hoe heet je?" (ja een openingszin van formaat) zij haar voornaam zeggen etc.Even later wij naar buiten, beetje zoenen en friemelen totdat we dorst kregen en de feesttent weer zijn binnengegaan.
Ik vraag haar haar achternaam en tot mijn verbazing heeft ze dezelfde achternaam als ik! Goh dat is toevallig denk ik nog
quote:Neef en nicht vrijt licht. En ik kan 't weten.
Na wat doorgevraagd te hebben blijkt ze mijn nichtje te zijn!
RB
quote:wha! meesterlijk, dat lijkt me zoooooo ontzettend klote zeg!
Ongeveer 3 jaar geleden was ik op een dorpsfeest ergens in Friesland samen met een vriend van mij (in het dorp waar ik geboren en getogen ben). Eigenlijk gelijk na binnenkomst had ik kontakt met een leuk meisje. Ik al mijn lef verzamelen (lees: bier drinken) en een gesprekje met haar aangeknoopt.
"Hoe heet je?" (ja een openingszin van formaat) zij haar voornaam zeggen etc.Even later wij naar buiten, beetje zoenen en friemelen totdat we dorst kregen en de feesttent weer zijn binnengegaan.
Ik vraag haar haar achternaam en tot mijn verbazing heeft ze dezelfde achternaam als ik! Goh dat is toevallig denk ik nogNa wat doorgevraagd te hebben blijkt ze mijn nichtje te zijn!
Haar vader is de broer van mijn moeder, alleen die hebben al zo'n 10 jaar ruzie, dus ik had haar na al die tijd ook niet herkend.
Zij wilde ook wel weer eens even in het dorp kijken waar ze vroeger gewoond had (ze is zelfs een tijdje mijn buurmeisje geweest)Nou dan ben je in 1 keer nuchter en is de sexuele spanning ook behoorlijk snel weg!
Gelukkig heeft niemand het gezien, want dan had je behoorlijk wat praatjes gehad in dat kleine dorpje
quote:WHAAAAA
-knip-
quote:Deimos,
Op woensdag 12 maart 2003 17:01 schreef Deimos het volgende:-KNIP-
quote:enigste nadeel is dat je kinderen afwijkingen kunnen krijgen ofsow
Op zondag 16 maart 2003 15:39 schreef Prinz_ het volgende:[..]
Deimos,
De ouders van mijn vriendin zijn ook volle neef en nicht en getrouwd.
Wettelijk kan dit. (Zij is in een vorig huwelijk verwekt)
Was bij een vriendin van mij, ik was de hele dag met haar weg geweest, naar Zandvoort enzo. Die avond, gaan we film kijken op haar kamer in haar bed!!!
Zo kleed zich om, doet dr nachtjapon aan, komt half op me liggen, en wat doe ik.
HELEMAAL NIX, ze lag dus voor 50 % naakt op me, geen bh meer aan, alleen string en nachtjapon.
Jezus, volgende dag kon ik me wel voor me kop slaan.
Nu heeft ze een vriend en zijn mijn kansen verkeken
quote:Dat is idd ECHT stom!
Op zondag 16 maart 2003 15:55 schreef Webcrowler het volgende:
Ik zal mijn blooper maar eens ff neer gooien hier.Was bij een vriendin van mij, ik was de hele dag met haar weg geweest, naar Zandvoort enzo. Die avond, gaan we film kijken op haar kamer in haar bed!!!
Zo kleed zich om, doet dr nachtjapon aan, komt half op me liggen, en wat doe ik.
HELEMAAL NIX, ze lag dus voor 50 % naakt op me, geen bh meer aan, alleen string en nachtjapon.
Jezus, volgende dag kon ik me wel voor me kop slaan.
Nu heeft ze een vriend en zijn mijn kansen verkeken
Trouwens ik heb er ook een blunder bij.
Er blijkt een meisje gek op mij te zijn hoorde ik gister. Ik zie haar ook wel zitten, nou ja zij mee op stap enzo bij mij staan. Beetje half gekletst, gewoon gezellig. Komt ze steeds dichter bij mij staan en wat doe ik? Helemaal niets! kan me wel weer voor m'n kop slaan!
quote:whehe, ik doe helemaal niets dus ik maak ook geen blunders
Op zondag 16 maart 2003 16:00 schreef Dezz het volgende:[..]
Dat is idd ECHT stom!
Trouwens ik heb er ook een blunder bij.
Er blijkt een meisje gek op mij te zijn hoorde ik gister. Ik zie haar ook wel zitten, nou ja zij mee op stap enzo bij mij staan. Beetje half gekletst, gewoon gezellig. Komt ze steeds dichter bij mij staan en wat doe ik? Helemaal niets!kan me wel weer voor m'n kop slaan!
Volgende week weer kansen
ik was op wintersport, en loop daar in een apresski bar een leuk meisje tegen het lijf.
ik begin een beetje tegen haar te praten, maar na 10 minuten reageert ze nog steeds heel raar. leek wel of ik de enige was die kon praten.
komt opeens die vriendin van haar naar mij toe.
zegt ze: "she likes you, but you'll have to talk english. we are from england"
toen maar in het engels verder gegaan, toch nog een leuke avond gehad
ik net zo goed, en het gebeurt niet vaak dat je een 2e kans krijgt.
meestal denk ik bang om een blauwtje te lopen.
Greetzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |