Naja, niet een 'versier' blunder van mij natuurlijk en misschien wilde ze alleen maar contact en verder niks (ehmm sure).Maar 'k geloof dat ze wel ff dacht van 'oohhh neeeeeeeeeeeeeeeeeej'
Jammere alleen was wel dat ik dan niet de situatie kon redden aangezien 'k ook zoiets had van 'huh'? , Als 'k wel een film in m'n handen had gehad was er best wel een leuk gesprekje uit gerold denk ik.(En dan was ik niet op tijd thuisgeweest voor die stortbui die nu uitbreekt
)
quote:Dansen was al genoeg hoor, vond ik, meer mocht ook wel... maar ik zag van tevoren wel dat dat niet ging lukken. Dat d8 ik dan toch van tevoren. Gewoon beetje mijn energie kwijt tegen haar
Op vrijdag 2 mei 2003 16:03 schreef Ashram het volgende:[..]
omdat het toch in versierblunders staat, neem ik aan dat je dat "oprijblondje" ook niet heb kunnen versieren?
Na het nog eens over gelezen te hebben snap ik wat je bedoeld kben niet zo snel van begrip... maaruhmmm ik beschouwde die wijn die ik in mijn nek gegooid kreeg als versierblunder
[Dit bericht is gewijzigd door Johnson_Lopez op 02-05-2003 21:19]
quote:Je moest gewoon zeggen: Dit zijn 2 karbonades, ik zal ze is proeven en ik zal morgen komen zeggen of ze net zo lekker als jullie waren
Op vrijdag 2 mei 2003 18:45 schreef KingCold het volgende:
Net nog: Ik loop over straat en ik had een paar karbonades gekocht die in een vierkante zwarte verpakking zaten. Tegenover de videotheek stonden twee meisjes van een jaar of 17 a 18 (beetje type 'breezer') waarvan eentje ineens 'halloo' tegen mij zei en vroeg of dat een 'leuke film' was die ik bij me had wijzend op de zwart vierkante verpakking met daarin 2 lappen karbonadesNaja, niet een 'versier' blunder van mij natuurlijk en misschien wilde ze alleen maar contact en verder niks (ehmm sure).Maar 'k geloof dat ze wel ff dacht van 'oohhh neeeeeeeeeeeeeeeeeej'
Jammere alleen was wel dat ik dan niet de situatie kon redden aangezien 'k ook zoiets had van 'huh'?
, Als 'k wel een film in m'n handen had gehad was er best wel een leuk gesprekje uit gerold denk ik.(En dan was ik niet op tijd thuisgeweest voor die stortbui die nu uitbreekt
)
OF zeggen: ja maar dit zijn karbonades, ik wil wel een filmpje met jullie gaan kijken.... en dan afspraakje maken.
quote:Die zin schud je meestal niet 1 2 3 zo uit je mouw, ben benieuwd hoe lang jij erop hebt gedaan om die te bedenken
Op vrijdag 2 mei 2003 21:17 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Je moest gewoon zeggen: Dit zijn 2 karbonades, ik zal ze is proeven en ik zal morgen komen zeggen of ze net zo lekker als jullie waren
quote:Eigenlijk wel ja
Op vrijdag 2 mei 2003 21:17 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
Je moest gewoon zeggen: Dit zijn 2 karbonades, ik zal ze is proeven en ik zal morgen komen zeggen of ze net zo lekker als jullie waren
OF zeggen: ja maar dit zijn karbonades, ik wil wel een filmpje met jullie gaan kijken.... en dan afspraakje maken.
Darn,en dan te bedenken dat 'k die middag james bond had gehuurd en precies langs diezelfde plek liep!
Al weer een aantal jaren geleden werkte ik samen met een hele leuke meid. Konden het goed met elkaar vinden, leuk praten... lachen enz.
Zegt ze op een gegeven moment tegen me dat ze die en die (ik weet de naam niet meer) film wel in de bios wil zien, ik zeg leuk joh moet je doen, met wie ga je er naar toe
Heel erg snel kwam ik er achter dat ze met mij naar de bios wilde
Gelukkig heb ik er nog een draai aan kunnen geven en hebben we een erg leuke tijd samen gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |