abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9951433
hahahaha geweldig topic
"De kinderen werden op alfabetische volgorde in het ravijn geworpen"
pi_9951737
quote:
Op woensdag 23 april 2003 00:29 schreef SlickerThanAverage het volgende:
hahahaha geweldig topic
Zolang het niet over jezelf gaat in ieder geval
's nachts een spons, 's ochtends een dweil.
pi_9960481
quote:
Op woensdag 23 april 2003 00:44 schreef Sigmund-Fruit het volgende:

[..]

Zolang het niet over jezelf gaat in ieder geval

nou ja ik wil best wel wat vertellen hoor, alleen niet echt grappige blunders meegemaakt, meer juist door niets doen een mooie kans mislopen (erg vaak meegemaakt) Mooie meiden die je leuk schijnen te vinden en niks ondernemen..

als ik wat heb post ik het wel...

"De kinderen werden op alfabetische volgorde in het ravijn geworpen"
  woensdag 23 april 2003 @ 14:56:34 #229
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_9960768
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 13:59 schreef Zenuka het volgende:

(rest van de text)

Ga je met zo'n leuk dametje van 16 naar de bios. Alles leuk en aardig. Je komt terug bij je stamkroeg maar zij wilde toch eigenlijk wel naar huis dus ik breng haar naar huis en we "babbelen" nog ff wat in de auto. Na wat gestreel en gezoen vraagt ze: Kan die stoel ook helemaal naar achteren?

Mijn reactie: Eeehm vast wel, hoezo?

op dat moment voel je je als slimmer ICT'er toch best wel dom, hele complexe dingen wel begrijpen maar haar op dat moment niet begrijpen:s:S;s:
keep up the good work!
  zaterdag 26 april 2003 @ 15:38:20 #230
15773 volley
ermmm..... tja........ ach....
pi_10028383
Geweldig topic!!

ff kicken hoor...

zaterdag 26 april 2003 @ 16:12:09 #231
54013 MrABC
Beer lover
pi_10028812
quote:
Op zondag 23 maart 2003 21:22 schreef Axis het volgende:
herkenbaar.. was ook een leuk meisje aan het observeren hier op de heuvel in Tilburg. En zij keek mij aan

En toen stond er een lantaarnpaal.. Ik knalde er niet met mijn hoofd tegenaan, maar het zag er toch volgens mij wel lullig uit

die is goed... eh.. pijnlijk
  dinsdag 29 april 2003 @ 03:34:15 #232
53285 GTI
Gran Tourismo Injection
pi_10085501
mijn blunder; vragen om haar nummer, om vervolgens mijn nummer aan haar te geven en dan maar w88 tot ze belt. hoe cliche en afgezaagd kan je t op een dienblaadje krijgen :/
Go fast, real fast - 309, a way of life
  dinsdag 29 april 2003 @ 09:37:27 #233
50965 Drumkruk
Passief actief
pi_10086736
Ik moet er dan ook maar een keer aan geloven

Een enorm lekkerding zag mij wel zitten...
wij geen telefoonnummers uitgewisselt (das niet van deze tijd) maar e-mailadressen (msn)

Hadden we via msn afgesproken dat ze hiernaartoe zou komen een keer... wij precieze datum afgesproken enzo... ik mijn kamer wat romantisch gemaakt en helemaal opgeruimd...

Ze komt binnen... kijkt me super geil aan enzo... we gaan samen op mijn bankje zitten... ik ben klaar om aan te vallen... ik val aan...

hupsakee... hand voor me gezicht (zo van stop)
"ik kan het niet... ik heb een vriend"

pi_10087477
Hier ook een paar bescheiden blunder, niet zo spetterend als sommigen hiero.

Examenfeest van de Mavo, had bestwel een oogje op mijn buurmeisje die wat jaartjes ouder was en ook op dat feest was voor haar Havo diploma. Ze was bestwel knap en had nogal grote borsten, dus ik zag het wel zitten.
Ik kende haar bestwel goed, was al een keer eerder met haar uitgeweest.
Maar toen op dat feest, ik had haar de hele avond niet gezien, komt ze ineens tevoorschijn. Een beetje lullen, ik zit op een verhoging en zij komt op m'n schoot zitten, maar ik was zo lam dat ik haar zo er vanaf liet gelijden Haar reactie:"Goh, je hebt bestwel veel gedronken he?" Ik zeg:"Ja bestwel". En toen liep ze weg

Nog een keer een actie, niet echt een blunder though.
Waren met voetbal naar Duitsland, Hamburg, gingen met z'n allen naar een plaatstelijke discotheek. Waren echt bloedmooie meiden. De hele avond drinken en gedanst, komt er een meisje "schuren", niet zo erg close, maar het was duidelijk dat ze mij wilde want ze keek een paar keer naar mij. Maar ja, ik heb totaal geen lef, na 5 minuten gaf ze het op en liep ze weg.

pi_10088654
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 03:34 schreef GTI het volgende:
mijn blunder; vragen om haar nummer, om vervolgens mijn nummer aan haar te geven en dan maar w88 tot ze belt. hoe cliche en afgezaagd kan je t op een dienblaadje krijgen :/
'don't call us, we call you;
teach them how to fish, not catch the damn things for them. -> www.google.nl
  dinsdag 29 april 2003 @ 19:20:01 #236
37305 BushRanger
in Wellington
pi_10099377
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 09:37 schreef Drumkruk het volgende:
Ik moet er dan ook maar een keer aan geloven

Een enorm lekkerding zag mij wel zitten...
wij geen telefoonnummers uitgewisselt (das niet van deze tijd) maar e-mailadressen (msn)

Hadden we via msn afgesproken dat ze hiernaartoe zou komen een keer... wij precieze datum afgesproken enzo... ik mijn kamer wat romantisch gemaakt en helemaal opgeruimd...

Ze komt binnen... kijkt me super geil aan enzo... we gaan samen op mijn bankje zitten... ik ben klaar om aan te vallen... ik val aan...

hupsakee... hand voor me gezicht (zo van stop)
"ik kan het niet... ik heb een vriend"

Meer een blunder van haar als je het mij vraagt, maar evengoed rottig voor jou ja!
pi_10117798
GVD, ik weer

Gisteren kom ik op een feest... komt er een meid naar me toe(ken haar niet eens) en ze gaf me gelijk een tongzoen zonder iets te zeggen. Dus ik dacht van "wat is dit?".. Naja, zoenen-zoenen-zoenen, totdat ze ver achterover gaat leunen en ik was dronken, dus wij pleuren op de grond. Staat ze op, loop ze weg

Lambo of Rekt
  woensdag 30 april 2003 @ 20:20:37 #238
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_10117922
quote:
Op woensdag 30 april 2003 20:13 schreef EggsTC het volgende:
GVD, ik weer

Gisteren kom ik op een feest... komt er een meid naar me toe(ken haar niet eens) en ze gaf me gelijk een tongzoen zonder iets te zeggen. Dus ik dacht van "wat is dit?".. Naja, zoenen-zoenen-zoenen, totdat ze ver achterover gaat leunen en ik was dronken, dus wij pleuren op de grond. Staat ze op, loop ze weg

Je moet ook niet naar Zeitlöss gaan he!
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_10120133
quote:
Op woensdag 30 april 2003 20:20 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Je moet ook niet naar Zeitlöss gaan he!

Was ik ook niet.
Lambo of Rekt
  woensdag 30 april 2003 @ 22:44:23 #240
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_10120310
Okee deze dan van mij, 2 jaar geleden in Salou,laatste paar dagen van de vakantie. Hartstikke leuke meid 20 jaar, ze studeerde in Groningen, kon echt ontiegelijk lang met haar praten zelfs zolang dat haar vriendin haar soms moest gaan zoeken, ze had er geen enkele moeite mee als 'k wat meer in haar personal space kwam en dat deed ze ook weleens bij mij, ze had bovendien duidelijk gemaakt geen vriend te hebben...

Nix gebeurd

Ik denk altijd maar aan wat beschamende sketches uit jackass als ik bang ben voor een blauwtje, relativeert enorm

Oh jah, ik heb laatst nog de versierblunder van de mensheid opgenomen. Iemand genaamd Didier, zei dat hij goed kan versieren en dat hij dan met name begon over huisdieren, ging bij Love Test meedoen aan de 'meisje binnen 45 minuten versier-wedstrijd' en sprak een dame aan met de volgende openingszin:

*'Jij hebt een poesje he??' (...) 'Ja, ik ruik dat jij een poesje hebt'*

Didier:

pi_10122830
Hmmm, ik heb laatst in een veels te zatte bui een imho in de context passend geintje gemaakt over "mijn te klein penis syndroom" (heb ik overigens geen last van maar goed) tegen een leuk meisje die ik via via ken. Ik kan me de context in ieder geval niet meer herinneren. Maar het meisje vatte het niet op als een geintje en vindt me nu een ontzettende eikel ... Ach jaaaaaaaah, shit happens ...
  donderdag 1 mei 2003 @ 15:44:35 #242
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_10133796
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 21:14 schreef David_Aames het volgende:
Flinke blunder, we gingen met het werk naar de discotheek in breda, vraag me niet welke . Na behoorlijk wat gezopen te hebben klim ik op het poduim tussen de mooie dames en begin wat te dansen.... gaat allemaal lekker, en na een tijdje staat er een (van achteren mooi uitziend) vrouwtje met der billen tegen me kruis aan te wrijven. Dat bevalt me wel, en ik loop er ff lekker mee te duwen.. Kijk ik naar de zaal, zie ik daar al mijn collega's staan schreeuwen en zwaaien met een fototoestel, ik draai het meisje om en we zoenen wat, staan we weer terug zoals eerst zie ik iedereen weer zwaaien. ( de camera had het niet gedaan ) dus ik denk, ok dan draai ik der weer ff om . Ik probeer der om te draaien, maar ze wil niet echt meewerken, dus ik denk ik doe wat anders , ik pak der vanachter bij der borsten vast, en ga der wat mee zwaaien... collega's van mij gaan helemaal uit hun dak, maar haar vriedinnen hebben alles door en trekken der van het podium af... ze wilde daarna niet meer met me praten

ik drink tegenwoordig een stuk minder met het uitgaan

heb je toch een leuke avond gehad hehe
Baaaaaaaaaaaaayyyz
  donderdag 1 mei 2003 @ 15:58:51 #243
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_10134249
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 00:32 schreef blieblie het volgende:
Hmmm, ik heb laatst in een veels te zatte bui een imho in de context passend geintje gemaakt over "mijn te klein penis syndroom" (heb ik overigens geen last van maar goed) tegen een leuk meisje die ik via via ken. Ik kan me de context in ieder geval niet meer herinneren. Maar het meisje vatte het niet op als een geintje en vindt me nu een ontzettende eikel ... Ach jaaaaaaaah, shit happens ...

Toch maar iets anders verzinnen om te scoren bliep
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 1 mei 2003 @ 16:30:35 #244
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_10135193
Via via kende ik een jonge die een meid wel zag zitten. Die jonge was best verlegen, dus liet ie iemand anders informaren bij haar. Die jonge tegen dat meisje: "He, die jonge valt op je (aanwijzend)". Dat meisje: "Als die dan maar niet te hard valt..." En ze liep weg
Baaaaaaaaaaaaayyyz
  donderdag 1 mei 2003 @ 16:43:22 #245
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_10135616
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 16:30 schreef eMAeRCe het volgende:
Via via kende ik een jonge die een meid wel zag zitten. Die jonge was best verlegen, dus liet ie iemand anders informaren bij haar. Die jonge tegen dat meisje: "He, die jonge valt op je (aanwijzend)". Dat meisje: "Als die dan maar niet te hard valt..." En ze liep weg
Auuuuwwww !
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_10135740
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 16:52 schreef Frankieboy het volgende:
Elke avond moet ik vanuit het station met de bus naar huis toe. En sinds een aantal weken, zit en een aantal dagen per week dat zelfde leuke meisje in de bus. Maar ik ken haar, ze is namelijk een vriendin van mijn zus, en weet dus dat ze al een vriend heeft. Ik zeg wel netjes elke keer gedag en tot ziens bij het in en uit stappen. En tijdens de rit lachen we ook geregeld naar elkaar.

Ik vind het op zich best vreemd dat ze nooit iets zegt. Niet dat ik dat wel doe, maar zei staat toch best wel bekend als een grote kletskous. Dus gister dacht ik Och ga eens naast haar zitten, begin jij gewoon een gesprekje. Niet echt met de bedoeling haar te versieren, maar meer zo van te peilen of ze nog steeds met die jongen gaat. Ik ga naast haar zitten en zeg zo vanGa je naar huis toe? Ja je moet toch iets zeggen.
Zei: Ja
Ik: Maar ik dacht dat jij in plaastsnaam1 woont?
Zei: Nee joh, ik woon in plaatsnaam2 ik werk hier alleen maar
Ik: Ja dat weet ik, bij die en die winkel hč
Zei: Nee...? heb ik nooit gewerkt, ik werk bij Bakker Bart
Ik: Oh, ik dacht dat je iemand anders was, sorry
En de rest van de busrit was het stil. Alleen bij uitstappen elkaar weer vriendelijk aangekeken en gedacht gezegt tegen elkaar.
Blijkt ze dus iemand te zijn die ik helemaal niet ken. En het mooie was ook nog dat er was plaats genoeg in de bus en ik ga naast haar zitten, en het eerste wat ik vraag is. Ga je naar huis toe? Die moet ook gedacht hebben wat is dat dan voor een idioot?

Maar denk dat ik haar binnenkort wel weer in de bus zie, moet ik haar dan maar weer eens opnieuw aanspreken. Ik geloof namelijk dat ze mij wel leuk vind.

Hijs goed
pi_10135823
weet je wat echt klote is!!??

Als je in een discotheek kroeg of waar dan ook bent, en je ziet een heel mooi meisje, maar je weet dat je haar ergens van kent, alleen je kan haar maar niet plaatsen.

oplossing 2 zou dan zijn naar haar toe te gaan om te vragen of je haar niet ergens van kent.

(en dat moet je dus nooit doen , tjah dat is nu eenmaal de meest gebruikte zin alleen ik meende t echt!! )

donderdag 1 mei 2003 @ 23:53:16 #248
22107 AlfredJ
Vandaag ben ik neurotisch.
pi_10146359
Ok hier mijn ervaringen:

Ben eens een keer wezen stappen in Oostende met vrienden. Op een gegeven moment waren we in een discotheek, en ik helemaal uit m'n ster op de dansvloer aan het dansen. Komt er een meisje bij me dansen, en ik dus helemaal happy. Ik hield me mond stijf dicht, wist nl. al uit eerdere ervaringen dat er toch weinig goeds uit zou komen rollen. En opeens begint zij tegen mij te praten. Helaas was ze franstalig, dus ik m'n maat erbij geroepen om een beetje als tolk te fungeren want ze wilde echt iets duidelijk maken. Terwijl m'n maat met haar in gesprek was, zag ik hem ineens met z'n hoofd schudden en daarna liep zij gewoon weg. Ik keek m'n maat vragend doch geirriteerd aan, en vroeg wat er gebeurd was. Bleek dat ze op zoek was naar XTC en of ik 6 pillen voor d'r had. My luck.....

Een paar weken later:
Ik ga met een andere maat stappen en hij komt een aantal bekenden tegen. Ik was helemaal niet opzoek, dus zat gewoon een beetje biertjes te drinken. Een van die bekenden van mijn maat had zo'n bekend gezicht, dat ik op haar af ben gestapt en de beroemde woorden "Ken ik jou niet daar en daar van." (Dit was gemeend en niet als openingszin bedoeld) heb uitgesproken, maar dat bleek dus niet zo te zijn. We raakten zo dus aan de praat en na een leuk avondje hadden we afgesproken voor een volgende keer. Bij het afscheidnemen wilde ik haar een zoen geven. Wat gebeurt..... draait ze haar gezicht om! Smak, ik zoen haar zo op de wang en ik dacht Ok, das dan ook duidelijk!!!! Ik geloof dat ik binnen 3 tellen buiten stond, m'n wonden te likken.

Achteraf was dat gewoon toeval/pech dat dat op dat moment gebeurde, want door een beetje aandringen van die maat van mij ben ik toch de "afspraak" nagekomen, en toen was het alsnog raak en zijn we alweer bijna 11 jaar

P.s. dat standaard zinnen werken, blijkt uit het feit dit ik mijn ex-vriendin heb versierd met de andere magische woorden "Heb je een vuurtje voor mij." Echter ook in dit geval was dit echt gemeend, want ik had die avond gewoon geen vuur bij me. Toen ze mij een week later in een andere tent tegen kwam, had ik niet eens door dat ik de week daarvoor de hele avond bij HAAR vuurtjes hab lopen bietsen.

Je bent zelf de persoon die je het hardst kan bedonderen, helaas zet je jezelf ook het hardst betaald.
  vrijdag 2 mei 2003 @ 14:59:15 #249
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_10158358
Ik was gisteren naar een R&B night in een discotheek geweest waar ik vaak kom...
Ennuh ja, tis niet echt een blunder maar meer iets van jaloersheid van haar.

Het zat zo: ik heb in totaal met 3 meisjes gedanst, de eerste en 2de waren vriendinnen van elkaar... ik had met de 2de gedanst, heel geil bij een paal en zo, en zij met haar kont zo lekker naar achter.
En ja toen ging ze ff drinken, en toen gingen we op het andere podium met een paal staan, daar ook even gedanst, maar na een paar minuten deed ze niet echt meer goed mee. En naast mij stonden 2 lekkere blondjes, dus ik dee een stapje opzij, en een stapje naar achter, en ik wees zo naar het knapste blondje zo van: kom maar voor me staan dansen... dus zij rustig voor mij komen staan, en ik ging ertegen aan rijden
En een halve minuut later kreeg ik een wijntje in mijn nek... van da ander wijf waar ik mee gedanst had....

80 maakt je buurt weer prachtig
  vrijdag 2 mei 2003 @ 16:03:34 #250
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_10159972
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 14:59 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik was gisteren naar een R&B night in een discotheek geweest waar ik vaak kom...
Ennuh ja, tis niet echt een blunder maar meer iets van jaloersheid van haar.

Het zat zo: ik heb in totaal met 3 meisjes gedanst, de eerste en 2de waren vriendinnen van elkaar... ik had met de 2de gedanst, heel geil bij een paal en zo, en zij met haar kont zo lekker naar achter.
En ja toen ging ze ff drinken, en toen gingen we op het andere podium met een paal staan, daar ook even gedanst, maar na een paar minuten deed ze niet echt meer goed mee. En naast mij stonden 2 lekkere blondjes, dus ik dee een stapje opzij, en een stapje naar achter, en ik wees zo naar het knapste blondje zo van: kom maar voor me staan dansen... dus zij rustig voor mij komen staan, en ik ging ertegen aan rijden
En een halve minuut later kreeg ik een wijntje in mijn nek... van da ander wijf waar ik mee gedanst had....

omdat het toch in versierblunders staat, neem ik aan dat je dat "oprijblondje" ook niet heb kunnen versieren?
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')