Ook lekker. Al 's geprobeerd met een Mexicano ? Dat is me toch een partij lekker !quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:49 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik krijg trek in een frikandel speciaal.
nee maar ik kan wel zeggen dat mayo 50 cent hier kostquote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:11 schreef murp het volgende:
succes!
maak je even een foto en laat je even een recensie achter?
Heb gisteren nog een frikandel speciaal XXL opquote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:49 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik krijg trek in een frikandel speciaal.
Mensen wien hun Mexicano niet verdrinken in sriracha saus.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:52 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ook lekker. Al 's geprobeerd met een Mexicano ? Dat is me toch een partij lekker !
Gap, niet eens een tsunami van pindasaus er overheen donderen ?!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen wien hun Mexicano niet verdrinken in sriracha saus.!
Euhm, ik vind het moeilijk om deze recensie te lezen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:57 schreef Edding345 het volgende:
[..]
nee maar ik kan wel zeggen dat mayo 50 cent hier kost
in de koelkast franse mayo even "geleend" uit een tube dus dat bespaart
FOK! die dure ongein
recensie: 6/10 mcdonals/burger king friet is lekkerder EN goedkoper
burger kinggquote:Op vrijdag 24 juli 2026 17:00 schreef murp het volgende:
[..]
Euhm, ik vind het moeilijk om deze recensie te lezen.
En als je moest kiezen tussen de McDonalds of de Burger King friet?
Terechte klacht. Op de locatie dagbesteding rekent Vermaat ook zoiets voor zakjes saus. Op locatie HQ krijg je het van Vermaat gewoon gratisquote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:57 schreef Edding345 het volgende:
[..]
nee maar ik kan wel zeggen dat mayo 50 cent hier kost
in de koelkast franse mayo even "geleend" uit een tube dus dat bespaart
FOK! die dure ongein
recensie: 6/10 mcdonals/burger king friet is lekkerder EN goedkoper
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |