Je erkent de simulatie maar herkent 2 van de chief creators niet?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:33 schreef Cruzinats het volgende:
Illusie van inspraak. Big brother heeft al tien onderwerpen voorgesorteerd waar we uit mogen kiezen.
Zeker bang dat het volk kiest voor briefjes met Hitler erop ofzo.
Beethoven en Da Vinci kent iedereen, maar wie zijn die literal who wijven waarvoor de ECB gekozen heeft.
Ik heb toevallig laatst weer wat cash geld in huis gehaald. Ik moet allemaal noodgrepen inzetten om onder de vermogensbelasting te blijven.quote:
Waarom moet dat? En wat schiet je ermee op?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb toevallig laatst weer wat cash geld in huis gehaald. Ik moet allemaal noodgrepen inzetten om onder de vermogensbelasting te blijven.
Op mijn betaalrekening krijg ik ook geen rente en daar staat ook geld op. Het gros staat op de spaarrekening en dat is prima zo.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom moet dat? En wat schiet je ermee op?
Nu krijg je geen rente. Op de bank krijg je een (mini) rente die net iets hoger is dan de belasting die je erover betaalt.
Dat beantwoordt nog niet mijn vraag waarom je allerlei 'noodgrepen' moet inzetten.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Op mijn betaalrekening krijg ik ook geen rente en daar staat ook geld op. Het gros staat op de spaarrekening en dat is prima zo.
Omdat ik daaronder wil blijven.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat beantwoordt nog niet mijn vraag waarom je allerlei 'noodgrepen' moet inzetten.
Waarom? Het kost je niet meer geld namelijk. Je levert je rente weer grotendeels in ja, maar thuis in contanten krijg je er soberso niks voor en het kan gestolen worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Omdat ik daaronder wil blijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |