En eerder al eens tweede achter Tibor Del Grosso (in de ronde van Limburg of zoiets).quote:Op donderdag 23 juli 2026 17:25 schreef Momo het volgende:
Mauro tweede achter Philipsen gisteren en nu tweede in een bergrit na Carapaz
Die overwinning van Tibor aged well.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:19 schreef Idisrom het volgende:
[..]
En eerder al eens tweede achter Tibor Del Grosso (in de ronde van Limburg of zoiets).
Als Pogi straks ook griep heeft worden het nog twee heel interessante dagen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:31 schreef Faraday01 het volgende:
Heb ik het resumé zo goed:
McNutty
Vermeersch blessure
Yates ziek geweest, herstellende. Heb je voorlopig weinig aan
Wim Tellens hondsberoerd
Del Toro twijfelachtig of die iets heeft, lijkt teminste niet meer top
Grosschartner, Pollitt en Pogacar lijken voorlopig ok
Waar baseer je Del Toro op? Die leek juist weer een stuk beter de rit waar Evenepoel won. Al zal hij ook niet gaan knechten gezien zijn trui en klassement.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:31 schreef Faraday01 het volgende:
Heb ik het resumé zo goed:
McNutty
Vermeersch blessure
Yates ziek geweest, herstellende. Heb je voorlopig weinig aan
Wim Tellens hondsberoerd
Del Toro twijfelachtig of die iets heeft, lijkt teminste niet meer top
Grosschartner, Pollitt en Pogacar lijken voorlopig ok
Ik denk ook dat Del Toro goed is. Maar hij zal wel moeten knechten richting Alpe d'Huez, als de rest van de knechten van het team op apengaten ligt.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Waar baseer je Del Toro op? Die leek juist weer een stuk beter de rit waar Evenepoel won. Al zal hij ook niet gaan knechten gezien zijn trui en klassement.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |