Ja, maar dus heel veel punten onderweg ook, die pakt Pogi normaal niet, enkel 2x de slotklimquote:Op donderdag 23 juli 2026 15:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar morgen en overmorgen zijn er nog 100 miljard punten te halen
Ik heb wel altijd dat als ik toch even inschakel ik bij de NOS, ik meteen het idee heb dat ik naar het jeugdjournaal ofzo zit te kijken. Alsof ze de gesprekken afstemmen op de gemiddelde huisvrouw die het wielrennen even opzet tijdens het strijken ofzoquote:
Niet voor niets zei Mart Smeets altijd: "Mevrouw van Zetten uit Tiel".quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:15 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd dat als ik toch even inschakel ik bij de NOS, ik meteen het idee heb dat ik naar het jeugdjournaal ofzo zit te kijken. Alsof ze de gesprekken afstemmen op de gemiddelde huisvrouw die het wielrennen even opzet tijdens het strijken ofzo
Een vertaler die zich gewoon nog vaag herinnerde dat er een renner rondrijdt die Tim Wellens heet.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:15 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd dat als ik toch even inschakel ik bij de NOS, ik meteen het idee heb dat ik naar het jeugdjournaal ofzo zit te kijken. Alsof ze de gesprekken afstemmen op de gemiddelde huisvrouw die het wielrennen even opzet tijdens het strijken ofzo
We leven niet meer in de jaren 50 John.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:15 schreef TAmaru het volgende:
[..]
En er is nu eenmaal een verschil tussen Mevrouw van Zetten uit Tiel en Mevrouw van Zetten uit Oudenaarde.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet voor niets zei Mart Smeets altijd: "Mevrouw van Zetten uit Tiel".
Die moet het ook begrijpen.
Een monument winnenquote:Op donderdag 23 juli 2026 15:19 schreef Makamba_ het volgende:
Wat kan Pedersen eigenlijk niet? Op massasprints tegen echte toppers winnen na.
Monumenten winnen?quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:19 schreef Makamba_ het volgende:
Een brief uit het Chinees vertalen?quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:19 schreef Makamba_ het volgende:
Tijdrit winnen?quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:19 schreef Makamba_ het volgende:
quote:
Dat zie ik meer als een "vooralsnog niet". Dat het zou kunnen is al bewezen gezien zijn resultaten.quote:
De Navier-Stokes vergelijkingen oplossen?quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:19 schreef Makamba_ het volgende:
1 minute rice in 55 seconden bereiden?quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:19 schreef Makamba_ het volgende:
Weet je niet. Dit is gek genoeg nog nooit gevraagd in een interview met hem.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Navier-Stokes vergelijkingen oplossen?
70 hotdogs in 10 minuten etenquote:Op donderdag 23 juli 2026 15:19 schreef Makamba_ het volgende:
Ze zijn sowieso niet analytisch oplosbaar (tot nu toe).quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:24 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Weet je niet. Dit is gek genoeg nog nooit gevraagd in een interview met hem.
Niet aan de juiste persoon gevraagd dus. Pedersen moet zijn avonduren in zijn hotelkamer vol schimmel ook doorkomen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso niet analytisch oplosbaar (tot nu toe).
In elk monument is er wel minimaal eentje die veel meer kans maakt. Dit jaar is hij er ook niet echt dichtbij geweest.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Dat zie ik meer als een "vooralsnog niet". Dat het zou kunnen is al bewezen gezien zijn resultaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |