abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221402991
Die ene waarvan ze altijd zeggen van ja maximaal een week die heb ik weer echt maanden lang lopen te gebruiken want anders slaap ik niet lekker :') Hoe kom je hiervan af? Ik heb recept voor mometazonfosfaat maar die werkt nooit goed genoeg alleen die xylometazoline werkt bij mij :(
pi_221405341
Ja da's enorm kut idd.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221409133
Lief dagboek
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_221409169
Ik moest echt een neusoperatie ondergaan voor ik er van af kwam.

Je kunt verder allerlei standaard dingetjes proberen; stoom-capsule in een zakdoek uitknijpen en die voor je neus houden, voetzolen insmeren met ademvrij-balsem (zelf nog nooit geprobeerd, maar men zegt dat het echt helpt), een doorgesneden ui naast je bed leggen (hielp bij mij geen fuck) enz.
  maandag 27 juli 2026 @ 07:55:34 #5
483584 incel
they/them
pi_221443043
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:19 schreef Chinless het volgende:
Lief dagboek
Hoezo nou weer dagboek? Ik vraag medisch advies ja.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:26 schreef ToT het volgende:
Ik moest echt een neusoperatie ondergaan voor ik er van af kwam.

Je kunt verder allerlei standaard dingetjes proberen; stoom-capsule in een zakdoek uitknijpen en die voor je neus houden, voetzolen insmeren met ademvrij-balsem (zelf nog nooit geprobeerd, maar men zegt dat het echt helpt), een doorgesneden ui naast je bed leggen (hielp bij mij geen fuck) enz.
Wat voor operatie en hoe heb je dat in gang gezet? Dat heb ik er opzich wel voor over. Hoelang gebruikte je die shit dan?
pi_221443097
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 07:55 schreef incel het volgende:

[..]
Hoezo nou weer dagboek? Ik vraag medisch advies ja.
[..]
Wat voor operatie en hoe heb je dat in gang gezet? Dat heb ik er opzich wel voor over. Hoelang gebruikte je die shit dan?
Ik heb het zeker 10 jaar non-stop gebruikt.
M'n neusschotje zat scheef,
Na de operatie is het een tijdje goed gegaan met mijn neus, maar het zat op een gegeven moment weer niet helemaal jofel, maar het is goed genoeg zodat ik niet weer die spray hoef te gebruiken.

Mijn vader had overigens het zelfde probleem, maar die is nooit van de neusspray af gekomen.
  maandag 27 juli 2026 @ 08:09:15 #7
483584 incel
they/them
pi_221443104
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 08:08 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik heb het zeker 10 jaar non-stop gebruikt.
M'n neusschotje zat scheef,
Na de operatie is het een tijdje goed gegaan met mijn neus, maar het zat op een gegeven moment weer niet helemaal jofel, maar het is goed genoeg zodat ik niet weer die spray hoef te gebruiken.

Mijn vader had overigens het zelfde probleem, maar die is nooit van de neusspray af gekomen.
Dus gewoon naar huisarts en doorverwijzing vragen KNO of zo?

Hoe werkt zo'n operatie is dat gewoon een uurtje of moet je echt onder narcose en een paar weken uitzieken of zo?
pi_221443114
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 08:09 schreef incel het volgende:

[..]
Dus gewoon naar huisarts en doorverwijzing vragen KNO of zo?

Hoe werkt zo'n operatie is dat gewoon een uurtje of moet je echt onder narcose en een paar weken uitzieken of zo?
idd eerst naar de huisarts toe.
En het is onder narcose, maar het hangt allemaal af van wat er mis is en waarom de boel dus zo dicht zit.
Medische hulp vragen is sowieso altijd verstandiger dan online adviezen zoeken! ;)
  maandag 27 juli 2026 @ 08:13:09 #9
483584 incel
they/them
pi_221443119
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 08:12 schreef ToT het volgende:

[..]
idd eerst naar de huisarts toe.
En het is onder narcose, maar het hangt allemaal af van wat er mis is en waarom de boel dus zo dicht zit.
Medische hulp vragen is sowieso altijd verstandiger dan online adviezen zoeken! ;)
Ja k ben er wel eens voor naar de huisarts geweest en dan zegt ze niet meer doen he en dan schrijft ze me mometasonfosfaat voor en ik gebruik dat dan ff maar dan zit m'n neus keer weer goed dicht en denk ik fuck it ik gebruik toch weer die xylometazoline en dan zit je daar weer aan vast en zo is het nu al 10x gegaan dus ben er beetje klaar mee
pi_221696301
Ik gebruik elke dag neusspray. Enfin, soms vergeet ik het ook wel eens hoor.
Is gewoon 'Mometasone'.
Cindy De Vuyst
  zondag 30 augustus 2026 @ 22:49:29 #11
512523 SimonB.
Nog steeds hoogst.
pi_221696375
Ik zeg maar weer eens niks.
Voorheen Bargehassus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: