?quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:53 schreef DobbyDobby het volgende:
Dirk hoeft niet eens zijn A game te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 32 gemiddeldes in 2026.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 32 gemiddeldes sinds 7 april
Blijft een sympathieke ventquote:Op donderdag 23 juli 2026 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Loon naar werken voor Dirk. Alweer 23e op de wereldranglijst.
Ik had dit niet verwacht van Dirruk.quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
?
100 gemiddeld, door het hele jaar heen zit hij op zo'n 96 gemiddeld. Dus dit is meer dan prima van Dirk. Het komt er eindelijk weer eens uit. Resultaten waren er niet altijd naar, maar hij is best stabiel qua gemiddelde.
Het is mokersaai maar ik geniet er wel van hoor. Hij geeft voorstellingen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 07:39 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben gaan slapen maar die stats van Littler zijn absurd.
Is ook zeker lang geleden dat hij dit op TV liet zien. Maar zijn basisniveau is al een tijdje in orde.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had dit niet verwacht van Dirruk.
Ik vind het wel jammer dat De Dikke Pogacar alles op eet. Anders had Dirkje echt een major kunnen winnenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is mokersaai maar ik geniet er wel van hoor. Hij geeft voorstellingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |