Stemmetje gaat alweer omhoog.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
Karrel gaat niet te houden zijn vanavond, ook nog een rustdag (lees zuipdag) gehad.
In tegenstelling tot Pogacar geeft REMCO wel leuke interviews.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet niet aan wie ik een grotere hekel heb. Pogacar of Evenepoel en Jose
Gewoon echt een ouderwetse tijdrit Tour zou voor spanning kunnen zorgen. Zeer ongelukkige timing van de opkomst van Seixasquote:
Niet heel gek. Alle klassementsrenners scoren goed in tijdritten in de derde week.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogromcar weer met een toptijdrit in de Tour, uiteraard.
Ik vermoed dat die op een seconde of 30/40 had gehangen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ben benieuwd of Vingegaard hier een beetje bij had kunnen aanhaken.
Het is tot nu toe ook een tijdrit bergop.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:32 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Niet heel gek. Alle klassementsrenners scoren goed in tijdritten in de derde week.
Afgaande op zijn laatste tijdritten was dat een moeilijk verhaal geworden.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ben benieuwd of Vingegaard hier een beetje bij had kunnen aanhaken.
Lukt hem ook in de eerste week hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:32 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Niet heel gek. Alle klassementsrenners scoren goed in tijdritten in de derde week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |