#marginalgainsquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:02 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nog ff schijten in een dixi #werkenbijdeNOS
Misschien kwam die er niet uit?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:02 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nog ff schijten in een dixi #werkenbijdeNOS
De NOS weet wat het volk wil weten.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:02 schreef Momo het volgende:
NOS gaat al op onderzoek uit bij startpodium
Over 20 jaar wordt dit een aflevering voor Andere Tijden Sportquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:02 schreef Momo het volgende:
NOS gaat al op onderzoek uit bij startpodium
Karsten gaat blijkbaar weer te diep for his own good.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:57 schreef Makamba_ het volgende:
Karsten zegt bijzondere dingen vandaag. Maar wat denken jullie. Is Seixas seksueel gefrustreerd?
"Tom, hoe KAN dit hihihihi"quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben in ieder geval iets om over te praten in de Avondetappe.
Hopelijk niet #marginalstainsquote:
Tom weet er alles vanquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
We hebben in ieder geval iets om over te praten in de Avondetappe.
Zei Karsten dat? Wat was de reden?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 16:57 schreef Makamba_ het volgende:
Karsten zegt bijzondere dingen vandaag. Maar wat denken jullie. Is Seixas seksueel gefrustreerd?
quote:
Hij had ergens gehoord dat onrustige benen/schudden kon duiden op seksuele frustratiequote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Schijnt een andere reden te kunnen hebben.
[stilte]quote:
Addblocker of een fok abonnement. Anders is dit forum niet bruikbaar op de telefoon.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:08 schreef Rudicio het volgende:
Ik probeer jullie vermakelijke werken en commentaar te volgen maar ik krijg om de fakking haverklap een advertentie rechtsonder in mn gezicht geschoven.
Ligt dat aan mij?
Pidcock oprecht wel overwogen in een spelletje vanwege die afdaling. Alleen dat laatste stuk moet ie toch wel echt gaan verliezen.quote:
Adblocker geprobeerd. Maar werkt helaas niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Addblocker of een fok abonnement. Anders is dit forum niet bruikbaar op de telefoon.
Dit is geil!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Hij had ergens gehoord dat onrustige benen/schudden konden duiden op seksuele frustratie
Ergens anders ook niet hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Addblocker of een fok abonnement. Anders is dit forum niet bruikbaar op de telefoon.
Karsten heeft een goed gevulde - en interessante - boekenkast.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:08 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Hij had ergens gehoord dat onrustige benen/schudden kon duiden op seksuele frustratie
Ik vind het wel fijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:12 schreef Szura het volgende:
Dat eerste tussenpunt is een beetje nutteloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |