Dan wordt er ergens door iemand geen geld gepeurd. Dat kan natuurlijk niet, want dan loopt de staat ook belasting mis.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:25 schreef maily het volgende:
Dat alle ouders dat achterlijke Roblox maar in de gaten houden als hun kinderen dat spelen.
DAAR MOET JUSTITIE VOOR WAARSCHUWEN.
Niet voor swatten.
Echt hoor.
https://www.google.com/se(...)e=chrome.ob&ie=UTF-8
Lijkt me sterk. Ik gebruik Discord als ik WoW speel, en ben aangesloten bij meerdere groupchat channels, maar je kan daar echt niet zien wat iemand's IP of locatie is.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:35 schreef Momo het volgende:
En hoe komt die gast zo makkelijk aan haar adres, gewoon via IP adres en dat kan hij zien via Discord?
Ik denk dat de DSI wel zorgvuldiger te werk gaat dan een SWAT team.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 02:54 schreef vul_maar_in het volgende:
Gaan we die tering onzin nu hier ook al krijgen?
1 anoniem telefoontje en de DSI staat voor je deur?
Kansloos.
Ik mag het hopen. En waar halen we die lui vandaan ik dacht dat ze krap zaten :pquote:Op dinsdag 21 juli 2026 02:58 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ik denk dat de DSI wel zorgvuldiger te werk gaat dan een SWAT team.
Die Com groepen zijn echt wereldwijd, als ik dat n-woord bericht lees lijkt mij dat in ieder geval niet afkomstig van een Nederlander. Waarde hechten aan het magische n-woord ( of aannemen dat een ander dat doet ) is echt typisch Amerikaans.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 03:52 schreef TAmaru het volgende:
Misschien kon hij via haar telefoonnummer (ze hadden toch gewhatsappt?) haar adres achterhalen, bijv. via de Odido-hack.
Zouden dit blanke Hollandse jongens zijn die dit doen?
Hoe dan ook, de daders moet je heel lang, heel lang opsluiten en ook aansprakelijk stellen voor alle schade, inclusief politie-inzet e.d.
Waarschijnlijk werken ze met vertaalapps/AI en spreken ze geeneens Nederlands nee. En ze zijn ook niet van westerse afkomst denk ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 04:14 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Die Com groepen zijn echt wereldwijd, als ik dat n-woord bericht lees lijkt mij dat in ieder geval niet afkomstig van een Nederlander. Waarde hechten aan het magische n-woord ( of aannemen dat een ander dat doet ) is echt typisch Amerikaans.
Dat laatste lijkt me een gegeven.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 08:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werken ze met vertaalapps/AI en spreken ze geeneens Nederlands nee. En ze zijn ook niet van westerse afkomst denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |