------------------------------quote:Gezelligheid in Breda: mensen gaan elkaar met alles te lijf in ordinaire ruzie op straat
Meestal hebben we gezellig nieuws uit Breda te melden, maar soms lopen ook de gemoederen even op in deze stad in Breda. En dan zijn er mensen die Breda pas echt op de kaart zetten.
Update: Na dit artikel hebben we een reactie ontvangen van een betrokken familielid, dat stelt dat aan de ruzie een lange voorgeschiedenis voorafging. Lees hier het vervolgartikel.
Zo gaan op dit moment deze beelden rond op WhatsApp en duidelijk is het 16 meter hoge tweeluik van het Kwatta meisje en Kwatta soldaatje te zien. Een muurschildering in de Roerstraat in de wijk Haagpoort. Maar de muurschildering is zeker niet wat opvallend is aan de beelden.
Te zien is dat een aantal mensen echt ruzie met elkaar hebben. Ze gaan elkaar te lijf met stokken. Mannen die er geen moeite mee hebben om vrouwen poffers te geven. Zoals het lijkt een drinkbak van een hond die naar iemand wordt gegooid. Een man die met een mes rond loopt te zwaaien. Deze komt ook zeker in aanmerking voor het gekste gevecht van 2026. Het verhaal waarom ze ruzie hebben is nog niet bekend, dus laat dat zeker in de reacties weten.
https://www.vkmag.com/mag(...)aire-ruzie-op-straat
WTF die linkquote:Op maandag 20 juli 2026 19:27 schreef maily het volgende:
Gezel![]()
![]()
![]()
Die filmer; "is genoeg, is genoeg, is genoeg" , ik denk zijn bandje is vol
Geen vliegende pruiken![]()
https://www.hln.be/video/(...)eend-triootje-313971
Wordt aan het einde wel degelijk een mes getrokken.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zie geen messen of vuurwapens. Dat is al heel wat tegenwoordig. Mooie fight!
Dat had ik niet gezien.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:12 schreef ISVV het volgende:
Wordt aan het einde wel degelijk een mes getrokken.
De filmer probeerde in elk geval de gemoederen nog te sussen. Niet dat het veel effect had, maar punten voor de poging.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:41 schreef -Stranger- het volgende:
Tokkies zijn ook wel degenen die hier topics over openen en ervan genieten om te zien hoe mensen elkaar de hersens inslaan. Diezelfde reactie zie je ook bij de filmer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |