Achtergronden van de beslissing, feedback, nieuwe inzichten, vragen stellen en antwoorden krijgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:08 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wat moet ik, als ze hebben besloten mij niet meer te willen helpen, heb ik er toch niks aan.
Ja, nee ik zie daar het nut niet van in. Wat mij betreft hoeft het niet, maar forceren ze mij dat gesprek in te gaan. Op het moment dat ze besloten mij niet meer te behandelen, zijn we klaar. Welke nieuwe inrichtingen willen ze mij geven? Achtergrond van hun keuzes, heb ik niks aan dat is allemaal financieel economisch. Ik vind het goed geweest.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:11 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Achtergronden van de beslissing, feedback, nieuwe inzichten, vragen stellen en antwoorden krijgen.
Bereid je dus voor op dat gesprek. Wat wil je er uit halen? Helemaal niks is ook goed maar dat is dan jouw keuze.
Jammer, een gemiste kans dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja, nee ik zie daar het nut niet van in. Wat mij betreft hoeft het niet, maar forceren ze mij dat gesprek in te gaan. Op het moment dat ze besloten mij niet meer te behandelen, zijn we klaar. Welke nieuwe inrichtingen willen ze mij geven? Achtergrond van hun keuzes, heb ik niks aan dat is allemaal financieel economisch. Ik vind het goed geweest.
Ja, zal wel aan mij liggen. Maar het is toch een laatste gesprek, en zij willen dat. Ik had liever in behandeling willen blijven en aan nog wat dingen willen werken, maar ja...quote:
Slaap er nog een nachtje over en beslis dan hoe je het gesprek in gaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:20 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja, zal wel aan mij liggen. Maar het is toch een laatste gesprek, en zij willen dat. Ik had liever in behandeling willen blijven en aan nog wat dingen willen werken, maar ja...
Heb je nog wel de mentale kracht om er wat van te maken, de fuck you allemaal, ik regel het zelf allemaal verder dan maar mentaliteit.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja, nee ik zie daar het nut niet van in. Wat mij betreft hoeft het niet, maar forceren ze mij dat gesprek in te gaan. Op het moment dat ze besloten mij niet meer te behandelen, zijn we klaar. Welke nieuwe inrichtingen willen ze mij geven? Achtergrond van hun keuzes, heb ik niks aan dat is allemaal financieel economisch. Ik vind het goed geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |