abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 augustus 2026 @ 21:11:02 #51
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221609763
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:08 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Wat moet ik, als ze hebben besloten mij niet meer te willen helpen, heb ik er toch niks aan.
Achtergronden van de beslissing, feedback, nieuwe inzichten, vragen stellen en antwoorden krijgen.

Bereid je dus voor op dat gesprek. Wat wil je er uit halen? Helemaal niks is ook goed maar dat is dan jouw keuze.
Alle dingen zijn onuitsprekelijk vermoeiend. ~ Prediker 1:8
pi_221609846
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:11 schreef Pixelman het volgende:

[..]
Achtergronden van de beslissing, feedback, nieuwe inzichten, vragen stellen en antwoorden krijgen.

Bereid je dus voor op dat gesprek. Wat wil je er uit halen? Helemaal niks is ook goed maar dat is dan jouw keuze.
Ja, nee ik zie daar het nut niet van in. Wat mij betreft hoeft het niet, maar forceren ze mij dat gesprek in te gaan. Op het moment dat ze besloten mij niet meer te behandelen, zijn we klaar. Welke nieuwe inrichtingen willen ze mij geven? Achtergrond van hun keuzes, heb ik niks aan dat is allemaal financieel economisch. Ik vind het goed geweest.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  woensdag 19 augustus 2026 @ 21:17:40 #53
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221609866
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja, nee ik zie daar het nut niet van in. Wat mij betreft hoeft het niet, maar forceren ze mij dat gesprek in te gaan. Op het moment dat ze besloten mij niet meer te behandelen, zijn we klaar. Welke nieuwe inrichtingen willen ze mij geven? Achtergrond van hun keuzes, heb ik niks aan dat is allemaal financieel economisch. Ik vind het goed geweest.
Jammer, een gemiste kans dus.
pi_221609897
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:17 schreef Pixelman het volgende:

[..]
Jammer, een gemiste kans dus.
Ja, zal wel aan mij liggen. Maar het is toch een laatste gesprek, en zij willen dat. Ik had liever in behandeling willen blijven en aan nog wat dingen willen werken, maar ja...
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  woensdag 19 augustus 2026 @ 21:36:07 #55
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221610015
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:20 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja, zal wel aan mij liggen. Maar het is toch een laatste gesprek, en zij willen dat. Ik had liever in behandeling willen blijven en aan nog wat dingen willen werken, maar ja...
Slaap er nog een nachtje over en beslis dan hoe je het gesprek in gaat.
pi_221610530
Is het niet mogelijk om je bij je huisarts te melden en dit aan hem/haar voor te leggen?

Dat je schijnbaar volgens deze GGZ instelling klaar bent met behandelingen, maar dat jij dat anders ziet en nog graag hulp zou willen. Misschien kan de huisarts je doorverwijzen naar een andere GGZ instelling.

En dat je in de tussentijd iemand graag zou spreken ter ondersteuning, zoals een POH-GGZ (als ze dat aanbieden).
pi_221611174
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 21:15 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Heb je nog wel de mentale kracht om er wat van te maken, de fuck you allemaal, ik regel het zelf allemaal verder dan maar mentaliteit.

Dat hoop ik wel, de handdoek gooien is ook weer zonde, zeker met je huisje op komst.

Ze kunnen iig niet zeggen dat je het niet geprobeerd hebt.
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')