abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juli 2026 @ 14:53:29 #76
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221392186
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 14:48 schreef Hathor het volgende:
En dit is dus waarom je geen WK's gaat organiseren in landen waar ze geen voetbalcultuur kennen. Door dit gedrocht duurde de rust tevens bijna een half uur, schandalig dat ze de spelers zo lang laten wachten tot ze weer aan de bak kunnen. Ook die drinkpauze halverwege beide helften is puur en alleen uit commerciele belangen, zodat de Amerikanen er weer een blok commercials doorheen kunnen gooien.

Oprotten met dit soort landen als organisator.
Wen er maar aan, we gaan gewoon naar 64 landen want nog meer tv-gelden. En over 8 jaar weer lekker sportswashing in Saudi-Arabie waar wat slaven de stadions mogen bouwen.
  Moderator maandag 20 juli 2026 @ 14:53:42 #77
38824 crew  Droopie
pi_221392189
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 12:01 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vind het wel leuk en van mij mag het navolging krijgen

Qua uitvoering was dit het dan weer niet :')

Madonna kan niet meer, muppets waren wel geinig, dat Kpop ken ik niet zo dus zal ik niets over zeggen. Bieber veegde alle energie weg met dat suffe liedje van hem, Shakira :9~ en dat kinderen voor kinderen mogen ze ook achterwege laten.

Ik ben benieuwd naar Madrid 2030 :Y
De hele wereld had er geen problemen mee gehad als Shakira 12 minuten had opgetreden en de pauze 20 minuten had geduurd, of paar tellen langer..

Nee, the Muppets, een kinderkoor, Madonna, daar zit niemand op te wachten.

BTS snap ik nog wel, Justin Bieber met dit liedje niet.
Hell To The Liars
  Vis een optie? maandag 20 juli 2026 @ 15:43:22 #78
70532 loveli
N
pi_221392458
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 14:53 schreef Droopie het volgende:

[..]
De hele wereld had er geen problemen mee gehad als Shakira 12 minuten had opgetreden en de pauze 20 minuten had geduurd, of paar tellen langer..

Nee, the Muppets, een kinderkoor, Madonna, daar zit niemand op te wachten.

BTS snap ik nog wel, Justin Bieber met dit liedje niet.
Klein stukje van de wereld hier, 15 minuten was ruim voldoende en ik had liever naar een analyse geluisterd dan naar artiesten.

Liever Maradonna dan Madonna.
crap in = crap out
  maandag 20 juli 2026 @ 16:16:50 #79
117098 Hathor
Effe niet
pi_221392607
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 14:53 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wen er maar aan, we gaan gewoon naar 64 landen want nog meer tv-gelden. En over 8 jaar weer lekker sportswashing in Saudi-Arabie waar wat slaven de stadions mogen bouwen.
Tsja, het gaat wel een beetje bizarre vormen aannemen nu, en je weet gewoon dat landen zoals S-A en Qatar 4 jaar geleden die WK's gewoon kopen door de FIFA officials met dure kado's en zakken met geld te overladen, wat corruptie betreft is er sinds het vertrek van Blatter bitter weinig veranderd.

Ik vind het delen van het WK met andere hostlanden ook waardeloos. Nu had je drie hostlanden, die dus alle 3 automatisch gekwalificeerd zijn en bij landen als de VS en Canada kun je je wel afvragen of die normaal gesproken qualificatie ook hadden kunnen afdwingen als ze voorrondes hadden moeten spelen net zoals wij hebben moeten doen. Het volgende WK is ook weer zo'n gedrocht, verspreid over Spanje, Portugal en Marokko, weer drie landen dus die geen kwalificatiewedstrijden hoeven te spelen, plus daarnaast gaan ze de openingswedstrijden ook nog eens spelen in enkele Zuid Amerikaanse landen. Daar moet je als speler toch ook een kunstkop van krijgen om steeds maar weer te moeten verkassen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 20 juli 2026 @ 16:19:08 #80
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221392619
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 16:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Tsja, het gaat wel een beetj bizarre vormen aannemen nu, en je weet gewoon dat landen zoals S-A en Qatar 4 jaar geleden die WK's gewoon kopen door de FIFA officials met dure kado's en zakken met geld te overladen, wat corruptie betreft is er sinds het vertrek van Blatter bitter weinig veranderd.

Ik vind het delen van het WK met andere hostlanden ook waardeloos. Nu had je drie hostlanden, die dus alle 3 automatisch gekwalificeerd zijn en bij landen als de VS en Canada kun je je wel afvragen of die normaal gesproken qualificatie ook hadden kunnen afdwingen als ze voorrondes hadden moeten spelen net zoals wij hebben moeten doen. Het volgende WK is ook weer zo'n gedrocht, verspreid over Spanje, Portugal en Marokko, weer drie landen dus die geen kwalificatiewedstrijden hoeven te spelen, plus daarnaast gaan ze de openingswedstrijden ook nog eens spelen in enkele Zuid Amerikaanse landen. Daar moet je als speler toch ook een kunstkop van krijgen om steeds maar weer te moeten verkassen.
Sterker nog: Uruguay, Paraguay en Argentinie zijn ook al automatisch gekwalificeerd voor WK 2030 :D Al kunnen ze daar bij CONMEBOL toch de kwalificatie bijna niet mislopen.
  maandag 20 juli 2026 @ 16:59:36 #81
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221392839
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 16:16 schreef Hathor het volgende:

[..]
Tsja, het gaat wel een beetje bizarre vormen aannemen nu, en je weet gewoon dat landen zoals S-A en Qatar 4 jaar geleden die WK's gewoon kopen door de FIFA officials met dure kado's en zakken met geld te overladen, wat corruptie betreft is er sinds het vertrek van Blatter bitter weinig veranderd.

Canada en Mexico hebben ook maar een handjevol wedstrijden gehad, de VS heeft het grootste deel van de koek gewoon opgeëist. Jammer want ik had veel liever meer wedstrijden in Mexico gezien waar een veel puurdere voetbalbeleving heerst dan in de VS. Maar dat zal de veiligheidstoets wel niet hebben doorstaan gezien al dat drugs- en bendegeweld daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')