Het gaat ook niet om dit monument maat. ik heb alleen teveel frauduleuze onzin proiecten gezien.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel dit monument gekost heeft, ik vind dit ook niet zo relevant.
Als de nabestaanden hier achter staan, zou het niet een punt van discussie moeten zijn.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Excuus ik bedoelde meer in het algemeen, De bedragen die voor dit soort projecten gevraagd en betaald worden zijn vaak buiten alle proportie. Ik had daar duidelijker in moeten zijn.
Deze terrorist had al lang en breed de doodstraf moeten hebben.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij gaat ook echt nooit meer vrijkomen. Die gast is helemaal koekoek, nog steeds.
Zie post boven.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als de nabestaanden hier achter staan, zou het niet een punt van discussie moeten zijn.
Ik heb verder geen idee wat het heeft gekost en wat de kunstenaar er aan verdiend heeft.
Is dat nou echt het punt van discussie?
bedoel je een gibbet of?quote:Op zondag 19 juli 2026 19:46 schreef Jahr00n het volgende:
Ze hadden van Breivik een standbeeld moeten maken aan een schavot. Net zolang erin laten zitten tot het een zielig stukje skelet is. Walgelijke man.
Dat is je mening.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Deze terrorist had al lang en breed de doodstraf moeten hebben.
Ik ben absoluut niet voor de doodstraf, maar in dit geval zou ik zonder gewetensbezwaar een uitzondering maken. Er is geen twijfel over wie de dader is en de omvang en de grotesque daad an sich maken het voor mij niet moeilijk.quote:
Over geld gaan zaniken in een topic over dit.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:44 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om dit monument maat. ik heb alleen teveel frauduleuze onzin proiecten gezien.
Trigger dingetje aan mijn kant, en het geld is in deze echt niet het probleem. Of ik het passend vind en of het inderdaad iets met wat er gebeurd is te maken heeft is tot daar aan toe. My bad.
Toch laten leven. De forensische psychiatrie kan nog leren van de gedachtekronkels van dit soort figuren.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet voor de doodstraf, maar in dit geval zou ik zonder gewetensbezwaar een uitzondering maken. Er is geen twijfel over wie de dader is en de omvang en de grotesque daad an sich maken het voor mij niet moeilijk.
Daar heb je wellicht ook een punt, maar praten doen ze nooit. en wat kun je ermee? dit is zo'n outlier...quote:Op zondag 19 juli 2026 19:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toch laten leven. De forensische psychiatrie kan nog leren van de gedachtekronkels van dit soort figuren.
En hoe het hem zijn verdere leven vergaat.
Volgens mij ging hij er ook van uit te worden doodgeschoten door de politie, en is en was hij niet bang dood te gaan. Hem executeren zou van hem een martelaar maken in rechts extremistische kringen.
Voor zover ik weet, praat deze wel.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Daar heb je wellicht ook een punt, maar praten doen ze nooit. en wat kun je ermee? dit is zo'n outlier...
hij schrijft zelfs een boek toch?quote:Op zondag 19 juli 2026 19:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, praat deze wel.
Ja, en dus moet ie de doodstraf krijgen?quote:Op zondag 19 juli 2026 19:57 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hij schrijft zelfs een boek toch?
maar zijn acties spreken duidelijker dan enig hersenspinsels wat hij op papier kan zetten.
dat zeg ik toch ook niet? Maar ik vind levenslang onmenselijker dan de doodstraf zeker als de persoon in kwestie dat ook vind.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, en dus moet ie de doodstraf krijgen?
Dat hij niet de doodstraf krijgt, betekent niet dat hij ooit vrij gaat komen hè.
Duidelijk een evenwichtig persoon waar je een hoop van kan leren qua motieven en redenatiequote:Op zondag 19 juli 2026 20:00 schreef Chillegast het volgende:
Hij vraagt in ieder geval aandacht met al zijn naamswijzigingen.
Eerst liet hij zijn naam wijzigen in 'Fjotolf Hansen', daar werd het 'Far Skaldigrimmr Rauskjoldr av Northriki' en sinds kort heet hij 'Jan Johansen'.
Bepaalde figuren moet je defintief uit de maatschappij verwijderen.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:00 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet? Maar ik vind levenslang onmenselijker dan de doodstraf zeker als de persoon in kwestie dat ook vind.
quote:Op zondag 19 juli 2026 19:57 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)j-te-doden~bac121a3/
Hij heeft zelfs gesmeekt om de doodstraf.
quote:: 'Het feit dat ik verslaafd ben aan Paradise Hotel (een realityprogramma, red.) is het bewijs dat ik serieuze hersenschade heb opgelopen.'
Nou ja, ik was als begin twintiger stiekem verslaafd aan Het Huis Anubis, zo hebben we allemaal wel wat.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:28 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
The man ain't lying. Maar er waren al eerder tekenen aan de wand
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |