Spreek voor jezelf. Misschien geven anderen er wel om.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:05 schreef vosss het volgende:
Fantastisch nieuws wat hier niemand boeit. Lullig voor de nabestaanden uiteraard, maar wat geven wij hierom?
Praat jij voor iedereen?quote:Op zondag 19 juli 2026 14:05 schreef vosss het volgende:
Fantastisch nieuws wat hier niemand boeit. Lullig voor de nabestaanden uiteraard, maar wat geven wij hierom?
Ik vind het goed. Het is belangrijk om iets te hebben ter nagedachtenis aan deze horrordaad.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:05 schreef vosss het volgende:
Ow en linkdump ook nog eens. Wat vind jij er van TS?
Eens. Alleen zullen toekomstige aanslagplegers hier maling aan hebben.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:27 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Misschien geven anderen er wel om.
Mijn mening. Een dergelijk herdenkingsmonument is een goede zaak.
Ooh, helpt dat dan niet?quote:Op zondag 19 juli 2026 14:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Eens. Alleen zullen toekomstige aanslagplegers hier maling aan hebben.
Botte Hork.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:05 schreef vosss het volgende:
Op basis van de vele reacties in NWS zou je kunnen stellen dat Breivik goed werk heeft verricht.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:05 schreef vosss het volgende:
Ik ben toch geen haat aan het zaaien?quote:Op zondag 19 juli 2026 15:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Op basis van de vele reacties in NWS zou je kunnen stellen dat Breivik goed werk heeft verricht.
Allemaal linkse toekomstige beleidsmakers opgeruimd.
Juist door dat soort haatzaaien creëer je toekomstige Breivik daden.
Kennelijk boeit het je genoeg om hier te reageren. Ik was ten tijde van die aanslag op vakantie, niet te ver van Oslo. Ik kan het me als de dag van gisteren herinneren. Eerst kwam de melding van een bomaanslag in Oslo, daarna verwarring, daarna de slachtpartij in Utøya. Zeer terecht dat er nu een monument is voor de slachtoffers.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:05 schreef vosss het volgende:
quote:Op zondag 19 juli 2026 15:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Op basis van de vele reacties in NWS zou je kunnen stellen dat Breivik goed werk heeft verricht.
Allemaal linkse toekomstige beleidsmakers opgeruimd.
Juist door dat soort haatzaaien creëer je toekomstige Breivik daden.
Ik had het niet zo zeer over jou, maar over hordes users hier die aan de lopende band links aan het demoniseren zijn.quote:
Dan moet je die quoten ipv mijquote:Op zondag 19 juli 2026 16:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik had het niet zo zeer over jou, maar over hordes users hier die aan de lopende band links aan het demoniseren zijn.
Ik ben ook links en ik moet ook niks van jou hebben.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik had het niet zo zeer over jou, maar over hordes users hier die aan de lopende band links aan het demoniseren zijn.
Waarschijnlijk nog steeds op je poes getrapt na mijn uitspraken over die vrouw en jongen in de trein.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben ook links en ik moet ook niks van jou hebben.
-doe maar niet-quote:Op zondag 19 juli 2026 18:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog steeds op je poes getrapt na mijn uitspraken over die vrouw en jongen in de trein.
Nou, mij boeit het wel.quote:Op zondag 19 juli 2026 14:05 schreef vosss het volgende:
Ik ben er echt wel goed ziek van geweest.quote:Op zondag 19 juli 2026 15:40 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Kennelijk boeit het je genoeg om hier te reageren. Ik was ten tijde van die aanslag op vakantie, niet te ver van Oslo. Ik kan het me als de dag van gisteren herinneren. Eerst kwam de melding van een bomaanslag in Oslo, daarna verwarring, daarna de slachtpartij in Utøya. Zeer terecht dat er nu een monument is voor de slachtoffers.
Jij bent degene die er nu over begint. Ik lees er nog niks over in dit topic.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
In dit topic gelukkig niet voor de verandering.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jij bent degene die er nu over begint. Ik lees er nog niks over in dit topic.
Radicaal rechtse regering laat hem zo vrij.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij gaat ook echt nooit meer vrijkomen. Die gast is helemaal koekoek, nog steeds.
Mag ik jouw glazen bol even lenen?quote:Op zondag 19 juli 2026 18:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Radicaal rechtse regering laat hem zo vrij.
Gelukkig is het in Noorwegen nog niet zo ver.
Hap nou niet.quote:Op zondag 19 juli 2026 18:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Mag ik jouw glazen bol even lenen?
Het mozaïek bestaat uit zo'n 300.000 stenen en toont een kleine waadvogel in het water bij Utøya. In de laatste weken hielpen zo'n 2000 mensen mee aan de voltooiing van het project waar Faldbakken 2,5 jaar aan werkte, onder wie nabestaanden en overlevenden. Zij plaatsten de stenen in het kunstwerk.quote:
Ik hoop echt dat de mensen die daarlangs lopen denken: "oh ja...dat was vreselijk"quote:Op zondag 19 juli 2026 19:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het mozaïek bestaat uit zo'n 300.000 stenen en toont een kleine waadvogel in het water bij Utøya. In de laatste weken hielpen zo'n 2000 mensen mee aan de voltooiing van het project waar Faldbakken 2,5 jaar aan werkte, onder wie nabestaanden en overlevenden. Zij plaatsten de stenen in het kunstwerk.
"Met de waadvogel wilde ik Utøya uitbeelden, zonder dat het te makkelijk en duidelijk werd", zegt Faldbakken. "Toen ik deze vogel zag op Utøya, zag ik hoe kwetsbaar hij was. Hij was klein, maar keek me tegelijkertijd indringend aan, terwijl hij balanceerde op die dunne beentjes."
https://nos.nl/artikel/26(...)n-nationaal-monument
Tja, kunstenaars he? Die leven echt in een andere dimensie.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat de mensen die daarlangs lopen denken: "oh ja...dat was vreselijk"
Maar het lijkt eerder een natuurmonumenten ding.
Red de roerdomp!
Symboliek kun je wel aan die blonde vikingen over laten.quote:
Lol, die was ik vergeten.quote:
Oh man dat camerashot, ik weet het nog goed. Het licht was een nachtmerrie...en toch geluktquote:Op zondag 19 juli 2026 19:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lol, die was ik vergeten.
Die moest huilen, niet vanwege de nabestaanden of slachtoffers, maar om zijn eigen film.
Het minste wat ze kunnen doen voor die zwendel is een goed onsamenhangend verhaal ophangen.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:26 schreef tjoptjop het volgende:
Monument is begrijpelijk natuurlijk
Maar mijn god, wat kunnen kunstenaars toch slap lullen
Nabestaanden en overlevenden hebben aan dit project meegewerkt, dus ik snap deze sneer niet zo goed.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:32 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het minste wat ze kunnen doen voor die zwendel is een goed onsamenhangend verhaal ophangen.
Excuus ik bedoelde meer in het algemeen, De bedragen die voor dit soort projecten gevraagd en betaald worden zijn vaak buiten alle proportie. Ik had daar duidelijker in moeten zijn.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nabestaanden en overlevenden hebben aan dit project meegewerkt, dus ik snap deze sneer niet zo goed.
Ik weet niet hoeveel dit monument gekost heeft, ik vind dit ook niet zo relevant.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:37 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Excuus ik bedoelde meer in het algemeen, De bedragen die voor dit soort projecten gevraagd en betaald worden zijn vaak buiten alle proportie. Ik had daar duidelijker in moeten zijn.
Is zo'n gebeurtenis waarvan je blijft onthouden waar je was en wat je deed.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vijftien jaar alvoelt minder lang geleden...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |