MANOSPHERE DOWNquote:Andrew en broer Tristan Tate opgepakt in Miami na 38 nieuwe aanklachten
De manosphere-influencers Andrew en Tristan Tate zijn zaterdag gearresteerd in het Amerikaanse Miami. De Britse justitie heeft aangekondigd de Brits-Amerikaanse broers te vervolgen voor 38 nieuwe zedenaanklachten met betrekking tot vier nieuwe slachtoffers.
De Britse justitie onderzocht de broers al in 2019, maar sloot de zaak toen wegens een gebrek aan bewijs. Destijds ging het om 21 aanklachten met betrekking tot drie vermeende slachtoffers.
Intussen zijn er in totaal 38 nieuwe aanklachten ingediend tegen de broers, dit keer in verband met vier andere vermeende slachtoffers. De 39-jarige Andrew Tate wordt daarbij onder meer vervolgd voor zeven aanklachten wegens verkrachting.
Daarnaast gaat het om drie aanklachten wegens het regelen of mogelijk maken van mensenhandel voor seksuele uitbuiting en drie aanklachten wegens mishandeling met lichamelijk letsel tot gevolg. Ook zijn er negentien bijkomende aanklachten in verband met (extreme) beelden van seksueel kindermisbruik.
De 38-jarige Tristan Tate wordt vervolgd voor één aanklacht wegens aanranding, twee aanklachten wegens verkrachting en drie aanklachten wegens het regelen of mogelijk maken van mensenhandel voor seksuele uitbuiting. De feiten zouden hebben plaatsgevonden tussen juli 2010 en augustus 2017.
Bron: https://www.nu.nl/enterta(...)uwe-aanklachten.html
Hoop oprecht van niet. Dat ze maar lekker wegrotten die twee debielen.quote:
Weet ik zeker. Want Trump kijkt naar zijn achterban. En die achterban vindt verkrachting helemaal top, zolang de verkrachters een soort van 'cool' zijn.quote:Op zondag 19 juli 2026 10:42 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoop oprecht van niet. Dat ze maar lekker wegrotten die twee debielen.
Vrees helaas dat je nog wel eens gelijk gaat krijgen.
Voor hem wel convenient die afleiding van de Epstein files. Ben ondanks dat wel benieuwd wat er uit deze zaak gaat komen.quote:
Mwau, ja omtrent Epstein heb ik een wat impopulaire mening. Maar ik denk dat het hele gebeuren omtrent Epstein juist best wel een onterechte hype is geweest. Die files staan ook voornamelijk vol met irrelevante zaken. Ja, mensen die wel eens mailde met Epstein. Tja, wat moet je daarmee dan?quote:Op zondag 19 juli 2026 10:43 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Voor hem wel convenient die afleiding van de Epstein files. Ben ondanks dat wel benieuwd wat er uit deze zaak gaat komen.
Dit heeft niets met de Epstein-zaak te maken, niet alles is Epstein.quote:Op zondag 19 juli 2026 10:43 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Voor hem wel convenient die afleiding van de Epstein files. Ben ondanks dat wel benieuwd wat er uit deze zaak gaat komen.
Klopt. Het is ook die rare rape cultuur onder bepaalde lagen van de maatschappij in het VK in het algemeen. Wel interessant of justitie aldaar nu eens door pakt. Maar dat zal wel niet en dat contrast moeten we niet vergeten.quote:Op zondag 19 juli 2026 11:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit heeft niets met de Epstein-zaak te maken, niet alles is Epstein.
Ook dat heeft er niets mee te maken. Dat zijn vooral van oorsprong Pakistanen.quote:Op zondag 19 juli 2026 11:09 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook die rare rape cultuur onder bepaalde lagen van de maatschappij in het VK in het algemeen. Wel interessant of justitie aldaar nu eens door pakt. Maar dat zal wel niet en dat contrast moeten we niet vergeten.
Bread and games voor de peasants.
Dat komt omdat "de Epstein files" alles omvat, niet alleen het bewijs. En juist omdat er beweerd werd dat er vrijwel niets in stond, en niemand dat geloofde, moesten ze die vrijgeven. Hadden ze alleen het bewijs vrijgegeven, dan hadden velen zich afgevraagd wat ze hadden weggelaten.quote:Op zondag 19 juli 2026 10:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau, ja omtrent Epstein heb ik een wat impopulaire mening. Maar ik denk dat het hele gebeuren omtrent Epstein juist best wel een onterechte hype is geweest. Die files staan ook voornamelijk vol met irrelevante zaken. Ja, mensen die wel eens mailde met Epstein. Tja, wat moet je daarmee dan?
Maar justitie in het VK bestaat toch niet uit Pakistanen?quote:Op zondag 19 juli 2026 11:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ook dat heeft er niets mee te maken. Dat zijn vooral van oorsprong Pakistanen.
Het is de basis voor allerlei complottheorieën en daarom vinden mensen het enorm interessant. Bovendien zie je nu bij velen aan de progressieve en linkerkant van het politieke spectrum een sterk toegenomen interesse in deze files omdat men hoopt dat dit nu eindelijk dé manier wordt om Trump te pakken.quote:Op zondag 19 juli 2026 10:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau, ja omtrent Epstein heb ik een wat impopulaire mening. Maar ik denk dat het hele gebeuren omtrent Epstein juist best wel een onterechte hype is geweest. Die files staan ook voornamelijk vol met irrelevante zaken. Ja, mensen die wel eens mailde met Epstein. Tja, wat moet je daarmee dan?
Jawel. Maar het heeft een sfeer gekregen alsof Epstein daar kleine kinderen mee naartoe nam.quote:Op zondag 19 juli 2026 11:16 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
Dat komt omdat "de Epstein files" alles omvat, niet alleen het bewijs. En juist omdat er beweerd werd dat er vrijwel niets in stond, en niemand dat geloofde, moesten ze die vrijgeven. Hadden ze alleen het bewijs vrijgegeven, dan hadden velen zich afgevraagd wat ze hadden weggelaten.
Zo' Braziliaanse van 9 die er tussendoor glipte? 2 keer 9 is inderdaad ook gewoon 18.quote:Op zondag 19 juli 2026 11:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel. Maar het heeft een sfeer gekregen alsof Epstein daar kleine kinderen mee naartoe nam.
Terwijl het er veel meer op lijkt dat hij vooral de focus had op legaal-jong en er misschien af en toe een doorheen glipte die minderjarig was. Onwijs fout, natuurlijk. Maar geen groot elite pedo-netwerk.
Daar is geen bewijs voor. Maar goed.quote:Op zondag 19 juli 2026 11:23 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Zo' Braziliaanse van 9 die er tussendoor glipte? 2 keer 9 is inderdaad ook gewoon 18.
Zelfverheerlijking is onzekerheid.quote:Op zondag 19 juli 2026 11:32 schreef Jahr00n het volgende:
Toen ik lid werd van de hustler academy is mijn leven compleet omgedraaid. nu ben ik een ware alpha waar de vrouwen kwijlend naar kijken
Wilde aanvankelijk reageren met "alsjeblieft niet", maar ze worden niet in Nederland vervolgd, godzijdank.quote:Op zondag 19 juli 2026 11:41 schreef Red_85 het volgende:
Nice.
Laat ze maar hangen deze beroepsdebielen. Ga maar de rechter influencen.
Mag dat een vrouw zijn aub?
https://nos.nl/artikel/26(...)loed-door-manospherequote:
Dat zou pas echt gerechtigheid zijnquote:Op zondag 19 juli 2026 11:41 schreef Red_85 het volgende:
Ga maar de rechter influencen.
Mag dat een vrouw zijn aub?
Random glitch in de video, waarschijnlijk doordat nu.nl er ondertiteling overheen heeft gezet.quote:Op zondag 19 juli 2026 13:11 schreef opgebaarde het volgende:
Huh die video bij dat bericht van nu.nl
https://www.nu.nl/enterta(...)uwe-aanklachten.html
Kijk eens vanaf seconde 4 naar de linkerschoen van Tate. De tenen lijken op te gaan in het beton en twee seconden later is de schoen weer normaal. Ik snap niet
Edit
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
Dat is de portal naar de manospherequote:Op zondag 19 juli 2026 13:11 schreef opgebaarde het volgende:
Kijk eens vanaf seconde 4 naar de linkerschoen van Tate. De tenen lijken op te gaan in het beton en twee seconden later is de schoen weer normaal. Ik snap niet
Edit
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
Jeetje, die ziet eruit alsof ie net naar een homobar is geweestquote:Op zondag 19 juli 2026 13:11 schreef opgebaarde het volgende:
Edit
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]
Hun manier om uit de kast te komen denk ikquote:Op zondag 19 juli 2026 12:38 schreef Document1 het volgende:
Waarom hebben die ‘alpha’ mannetjes altijd van die achterlijk enkel showende strakke broeken aan met van die vrouwelijke lakschoentjes eronder?
Heb je überhaupt gelezen wat de aanklachten zijn?quote:Op zondag 19 juli 2026 14:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij zal wel net zo schuldig zijn als de manosfeer schuldig is aan anti-homogeweld en onveiligheid voor vrouwen op straat.
Genoeg blanke mensen (LOL) die zich tot moslim willen laten bekeren hoor.quote:Op zondag 19 juli 2026 11:43 schreef Koortsdroom het volgende:
Andrew Tate![]()
Je bekeren tot de islam![]()
Je als blanke man hierdoor laten 'influencen'![]()
![]()
TR bedoel jequote:Op zondag 19 juli 2026 14:58 schreef yvonne het volgende:
Denk dat ik alles heb en alsjeblieft zet notes, zo zie ik het veel eerder.
Euhquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |