Wel leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 19 juli 2026 00:33 schreef Slobeend het volgende:
Ze geven er toch allemaal geen fuck om? Leuke aanvallen maar verdedigen ho maar.
Als die Rogers al 137 miljoen kost, hoeveel zal Bayern dan vragen voor Olise?quote:Op zondag 19 juli 2026 00:39 schreef Szura het volgende:
@:alaphilippe_ hoe groot is de kans op Olise->Real denk jij? Je zou bijna naar die kutclub gaan kijken als ze die Franse tandem voorin hebben lopen.
Dat dusquote:
Laat die 2 aub een AI generated verwardiër tegenkomenquote:
Waarschijnlijk niet zoveel, want die interne PL transfers slaan nergens opquote:Op zondag 19 juli 2026 00:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als die Rogers al 137 miljoen kost, hoeveel zal Bayern dan vragen voor Olise?
Olise schoot niet heel scherp.quote:Op zondag 19 juli 2026 06:59 schreef franklop het volgende:
Die kansen die Frankrijk nog kreeg bij 3-4
Daar hadden er wel 3 of 4 van in gemogen
Het was geen Sundayquote:
Ik vind het vooralsnog babbelarij, zoals we van Barça en Real gewend zijn. Olise is de obsessie van Mourinho en Florentino Perez, dat weten we. Over een concreet bod hebben we nog niets gelezen. Misschien gaat Olise wel een Nico Williamsje doen, en een verbeterd contract afdwingen. You'll never know. Ik vind het voor Olise eerder een risico dan een kans om nu naar Bernabeu te gaan.quote:Op zondag 19 juli 2026 00:39 schreef Szura het volgende:
@:alaphilippe_ hoe groot is de kans op Olise->Real denk jij? Je zou bijna naar die kutclub gaan kijken als ze die Franse tandem voorin hebben lopen.
Ik vermoed drie factoren:quote:Op zondag 19 juli 2026 11:28 schreef DeeBee het volgende:
De nieuwe Premier League is uit, ¤138 miljoen betalen voor dravertje Morgan Rogers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |