Zou dat het zijn? Of als school een soort leerfabriek, heb hier nu twee kleinkindjes te logeren en die moeten op hun tablet nog verplicht schoolwerk doen, terwijl ze het liefst op datzelfde tablet leuke online spelletjes doen. Dat mag dan weer niet te lang ivm verslaving. Geef die kinderen gewoon een boek en schrift mee eventueel om wat achterstalligs af te maken. Op deze manier vind ik dit een dubbele boodschap uitdragen en absoluut niet pedagogisch.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:33 schreef HSG het volgende:
[..]
Je hebt wel makkelijk praten als ouder als je je als klant gedraagd.
Mee eensquote:Op woensdag 22 juli 2026 19:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Of als school een soort werkfabriek, heb hier nu twee kleinkindjes te logeren en die moeten op hun tablet nog verplicht schoolwerk doen, terwijl ze het liefst op datzelfde tablet leuke online spelletjes doen. Dat mag dan weer niet te lang ivm verslaving. Geef die kinderen gewoon een boek en schrift mee eventueel om wat achterstalligs af te maken. Op deze manier vind ik dit een dubbele boodschap en absoluut niet pedagogisch.
Hebben we het hetzelfde onderwijs ondergaan?quote:Op woensdag 22 juli 2026 01:02 schreef HSG het volgende:
[..]
Het onderwijs doet gewoon wat de ouders, maatschappij en regering wil. Dus de achteruitgang is niet bij het onderwijs te vinden maar elders.
Dat klinkt aardig evenwichtig! Ja, Roblox is bij hen ook enorm populair (8 en 10 jaar), als het aan hun ligt hangen ze de hele dag er achter, hoezo spelen met echt materiaal zoals Lego, poppenhuizen..boring..quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Mee eens
Mijn tienjarige is nu op scoutingkamp. We gaan heen huiswerk maken in de vakantie. De schoolmoestuin gaan we wel bijhouden..En ik ga lekker Griekse mythologie met alle gore details doornemen met haar en dan rare films kijken en musea bezoeken.
Net als rare dingen eten en uitpluizen waar het vandaan komt
Tussendoor mag ze dan heus Roblox, uitpakvideo's kijken en andere hersenrottende activiteiten doen want dat hoort er nu eenmaal ook gewoon bij. Heb ik geen problemen mee als het beetje in balans blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Firuze60 op 22-07-2026 20:17:35 ]
quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:07 schreef Firuze60 het volgende:
Of een afgrijselijk krijspaleis, dat kan ik als boomeroma echt niet meer opbrengen. Als ouder nam ik mijn millennials wel mee naar van alles, ook pretparken en liet ze zonder stopwatch ongelimiteerd op de nintendo gamen. Ze hebben dat zonder kleerscheuren overleefd dus misschien maak ik mij druk om niks.Ik ben een soort boomermoeder volgens mijn dochterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar prima, geuzentitel joh
Krijspaleis krijg je me met geen tien paarden heen, horreur. Ik hou overigens ook gewoon niet van kinderen, 90% zijn gewoon saaie domme kutkinderen in mijn ogenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ga naar Den Haag en leg daar je "ideeën" voor.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Of als school een soort leerfabriek, heb hier nu twee kleinkindjes te logeren en die moeten op hun tablet nog verplicht schoolwerk doen, terwijl ze het liefst op datzelfde tablet leuke online spelletjes doen. Dat mag dan weer niet te lang ivm verslaving. Geef die kinderen gewoon een boek en schrift mee eventueel om wat achterstalligs af te maken. Op deze manier vind ik dit een dubbele boodschap uitdragen en absoluut niet pedagogisch.
Dit zit gewoon in de beleidsvrijheid die scholen zelf hebben en hoort daarmee niet in Den Haag thuisquote:Op woensdag 22 juli 2026 23:15 schreef HSG het volgende:
[..]
Ga naar Den Haag en leg daar je "ideeën" voor.
Nee ze moeten doen wat centraal wordt geregeld.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit zit gewoon in de beleidsvrijheid die scholen zelf hebben en hoort daarmee niet in Den Haag thuis
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |