Mooi.quote:Toen de politie het pand binnenging probeerde een man te vluchten, zegt de brandweer. Hij gleed uit in een vettige substantie en kwam ten val. Hij is aangehouden en ter controle naar het ziekenhuis gebracht.
Men zou de junkies moeten leren om niet de mooie praatjes van de dealers te geloven. Oftewel de junkies assertiever en kritischer maken.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:59 schreef Tengano het volgende:
Met mede dank aan al onze Nederlandse junkies.
Groot deel is ook voor de export hoor. Het is wat dat betreft net als onze landbouwsector!quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:59 schreef Tengano het volgende:
Doe mij maar een snatsje.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Lekker Pillen blijven slikken en wegkijken
Lekker staaltje victim blaming; De drugs recreant zou natuurlijk óók veel liever in een soort Gall&Gall een veilig geproduceerd product kopenquote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:59 schreef Tengano het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Methamfetaminequote:Het Duitse farmaceutische bedrijf Temmler[10] ontwikkelde een eigen productieproces, waarvoor in 1937 octrooi werd verkregen.[11] Temmler verkocht methamfetamine vanaf 1938 onder het merk Pervitin. De grondstof efedrine werd door de Nederlandsche Cocaļnefabriek verwerkt
Nee hoor,quote:Op vrijdag 17 juli 2026 21:59 schreef Tengano het volgende:
Hij is hoogst waarschijnlijk net zo hard slachtoffer. Het zal mij niks verbazen dat hij enorme gokschulden heeft en deze zo af moet betalen (ergo: hij wordt als slaaf gebruikt).quote:Op vrijdag 17 juli 2026 22:00 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mooi.
En dan de kosten van deze halve volksverhuizing verhalen op deze halve zool.
Je zegt dat grappig maar dat is in veel gevallen wel een beetje zo.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:11 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Hij is hoogst waarschijnlijk net zo hard slachtoffer. Het zal mij niks verbazen dat hij enorme gokschulden heeft en deze zo af moet betalen (ergo: hij wordt als slaaf gebruikt).
En men heeft maar een soort drugsdealer, die zijn nietsontziend en vinden dat iedere junk hen toch goedkoop en vriendelijk moet bedienen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 03:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
je hebt 3 soorten junkies
eenmaal een junk altijd een junk
vuile vieze tyfus junk
nette junk
In de meeste gevallen is het hun eigen schuld. Hier bij mij in het appartementencomplex zat 4 deuren verderop een woning die niet werd bewoond, maar in plaats daarvan stond het helemaal vol met wietplanten. Slaapkamers, keuken woonkamer en badkamer, tot de nok toe vol met planten. dan kun je nog zo'n goede afzuigkappen hebben, maar in zo'n opeengepakt wooncomplex ontkom je er echt niet aan dat mensen het gaan ruiken en dus overlast ervaren. Binnen enkele weken stond er een politieteam binnen om alles eruit te trekken.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je zegt dat grappig maar dat is in veel gevallen wel een beetje zo.
Als je bijvoorbeeld je eerste wietplantage begint. En je bent lekker aan de gang met kweken. Maar je wordt gepakt bij de eerste keer. Blijf je met flinke schulden/boetes zitten, want je hebt niet kunnen verkopen.
Dom is het in dat geval zeker.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
In de meeste gevallen is het hun eigen schuld. Hier bij mij in het appartementencomplex zat 4 deuren verderop een woning die niet werd bewoond, maar in plaats daarvan stond het helemaal vol met wietplanten. Slaapkamers, keuken woonkamer en badkamer, tot de nok toe vol met planten. dan kun je nog zo'n goede afzuigkappen hebben, maar in zo'n opeengepakt wooncomplex ontkom je er echt niet aan dat mensen het gaan ruiken en dus overlast ervaren. Binnen enkele weken stond er een politieteam binnen om alles eruit te trekken.
Zijn gewoon domme jongens, hoe kun je nou denken dat dit goed zal gaan?
Mijn opmerking was niet als grappig bedoeld.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 10:33 schreef Harvest89 het volgende:
Je zegt dat grappig maar dat is in veel gevallen wel een beetje zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |