Nou ver, intelligent en rijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:14 schreef vosss het volgende:
Waar zouden we zijn zonder al deze fantastische cultuurverrijkers?
Dit soort types zijn vaak ook bang voor hun moeder.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 23:29 schreef de_boswachter het volgende:
Stoer zo’n stapel cash. En vanavond weer door de portiek naar je flatje moeten lopen :’)
Nu heb ik best al het een en ander aan rap gehoord, maar dit is voor mij nog geen minuut vol te houden.quote:
Heerlijke utopiequote:Op zaterdag 18 juli 2026 01:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou ver, intelligent en rijk.
Eigelijk zouden we elke gevangene met dubbel paspoort en elke gevangene met een buitenlands paspoort direct op het vliegtuig terug naar land van herkomst moeten zetten.
Uitloop is dan 90%.
Ja want tiktokvideo’s worden enkel bekeken door fansquote:Op vrijdag 17 juli 2026 19:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ruik een maatschappelijk probleem...
Het is waarschijnlijk de populairste muziekstroming in Nederlandquote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:40 schreef incel het volgende:
Sowieso rappers, rappen, hiphop en die hele 'straat'cultuur
Al helemaal in Nederland"Ik ben van de straat" Met je speeltuintjes en bijstandsmoeder portiekwoning.
![]()
Er is niemand met een iq hoger dan 100 punten die hier ook maar iets mee heeft. Is gewoon wetenschappelijk onmogelijk.
Omdat Nederland vol zit met allemaal kk domme mensen en nog meer van dit soort dom zandbakvolk binnenhaalt wat dit soort dingen leuk vindt. Gek he het populair is.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk de populairste muziekstroming in Nederland
Hiphop is vrij divers wat dat betreft. Ga eens naar een optreden van The Opposites oid, over het algemeen bestaat het publiek dan uit roomblanke studentikoze millenialsquote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:42 schreef incel het volgende:
[..]
Omdat Nederland vol zit met allemaal kk domme mensen en nog meer van dit soort dom zandbakvolk binnenhaalt wat dit soort dingen leuk vindt. Gek he het populair is.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hiphop is vrij divers wat dat betreft. Ga eens naar een optreden van The Opposites oid, over het algemeen bestaat het publiek dan uit roomblanke studentikoze millenials
Absoluutquote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:47 schreef incel het volgende:
[..]allemaal hooggeleide van de uni zeker
Zeker, er bestaat ook goede hiphop, maar het clipje dat in het topic staat toont aan dat dit niet in de categorie 'goed' of 'getalenteerd' valt. Fantasieloos gebrabbel zonder flow.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hiphop is vrij divers wat dat betreft. Ga eens naar een optreden van The Opposites oid, over het algemeen bestaat het publiek dan uit roomblanke studentikoze millenials
Alleen boomers denken dat rap en hiphop voor "zwarte" is. Ik ben van 92 en ik (en mijn vriendengroep) luisteren het ook, en ja, daar zitten mbo'ers bij, maar ook hooggeleide G's.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:47 schreef incel het volgende:
[..]allemaal hooggeleide van de uni zeker
Lol oke, "yo yo bitches money ho's fuck the police deal drugs" ja man wat een traktatie voor mijn oren.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:54 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Alleen boomers denken dat rap en hiphop voor "zwarte" is. Ik ben van 92 en ik (en mijn vriendengroep) luisteren het ook, en ja, daar zitten mbo'ers bij, maar ook hooggeleide G's.
Ja eens, daarom zei ik ook het is vrij divers. Alleen zwakbegaafden gooien het allemaal op één hoopquote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zeker, er bestaat ook goede hiphop, maar het clipje dat in het topic staat toont aan dat dit niet in de categorie 'goed' of 'getalenteerd' valt. Fantasieloos gebrabbel zonder flow.
Om van Rossem maar even te quoten: "Een schrikbarend groot deel van de mensheid is volkomen idioot."quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk de populairste muziekstroming in Nederland
Naja als dat jouw beeld is van "rap en hiphop" dan snap ik wel dat je er zo over denkt.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:55 schreef incel het volgende:
[..]
Lol oke, "yo yo bitches money ho's fuck the police deal drugs" ja man wat een traktatie voor mijn oren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |