abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2026 @ 13:26:50 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_221361374
Liefde voor iedereen, zelfs voor naïeve linkse mensen. O+
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  Moderator vrijdag 17 juli 2026 @ 13:38:19 #2
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_221361463
Links hippietopic :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_221361474
Wij wappies zijn toleranter dan wie dan ook, wij zijn pro my body my choice. Duizenden gelovigen die niet konden reizen of zelfs hun baan kwijt raakte, wij zagen het allemaal gebeuren en streden voor deze slachtoffers, de mensen met prikschade of long covid kregen na de boosters.

We waarschuwen mensheid van de criminele farmaceutische industrie en massamoordenaars zoals Fauci.

Wij zullen nooit iemand aanvallen omdat diegene wel psychische druk heeft gevoeld om de prik te zetten. Wij snappen goed dat velen niet beter weten. Er zijn veel NPCs in de wereld maar die zijn ook benodigd, zonder NPCs heb je namelijk een hele saaie simulatie.

Een wijze man zei ooit eens, liever een wappie dan een tjappie. (Die wijze man ben ik trouwens)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator vrijdag 17 juli 2026 @ 13:46:43 #4
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_221361529
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 13:40 schreef epicbeardman het volgende:
Wij wappies zijn toleranter dan wie dan ook, wij zijn pro my body my choice. Duizenden gelovigen die niet konden reizen of zelfs hun baan kwijt raakte, wij zagen het allemaal gebeuren en streden voor deze slachtoffers, de mensen met prikschade of long covid kregen na de boosters.

We waarschuwen mensheid van de criminele farmaceutische industrie en massamoordenaars zoals Fauci.

Wij zullen nooit iemand aanvallen omdat diegene wel psychische druk heeft gevoeld om de prik te zetten. Wij snappen goed dat velen niet beter weten. Er zijn veel NPCs in de wereld maar die zijn ook benodigd, zonder NPCs heb je namelijk een hele saaie simulatie.

Een wijze man zei ooit eens, liever een wappie dan een tjappie. (Die wijze man ben ik trouwens)
Met een kloon op je eigen topic reageren :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_221361786
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 13:46 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Met een kloon op je eigen topic reageren :')
Ok xpompompom
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  vrijdag 17 juli 2026 @ 18:34:28 #6
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221363828
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 13:40 schreef epicbeardman het volgende:

Ik ben hier niet om de simulatie op te leuken.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 17 juli 2026 @ 20:41:07 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221364837
Dankjewel dragonforlife.
Ik denk dat je op de goede weg bent nu. De weg uit de coronawaanzin.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 17 juli 2026 @ 22:03:29 #8
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221365641
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 20:41 schreef Harvest89 het volgende:
Dankjewel dragonforlife.
Ik denk dat je op de goede weg bent nu. De weg uit de coronawaanzin.
Die waanzin ligt niet achter ons. Die moet nog steeds worden verdiept. Wie is in staat geweest om zo grootschalig een virus te lanceren die ook nog eens vrij eenvoudig een stuk zwakker kan worden gemaakt. Natuur kan het, maar dat is geen zekerheid.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')