quote:Op vrijdag 17 juli 2026 12:08 schreef Elan het volgende:
Zijn de beelden ergens te zien? Echt weer zo'n zieke preutse Amerikaanse rechtzaak.
We gaan langzaam die kant op. Dat is gewoon een kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 11:54 schreef LXIV het volgende:
Zonder het filmpje te zien moeilijk over te oordelen. Maar het kan goed ook allemaal wel meevallen, gezien hoe extreem hysterisch Amerika geworden is.
Waarbij ze tussen vrouwelijke en mannelijke verdachten en veroordelingen ook een enorme onderscheid maken.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
We gaan langzaam die kant op. Dat is gewoon een kwestie van tijd.
Ik krijg regelmatig filmpjes op mijn tijdlijn van vrouwen met een gevulde boezem en dat zijn dan een jongetje op schoot hebben die dat heel blij naar kijkt en dan zijn gezicht erin begraaft met zijn mond open.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:23 schreef littlemindy het volgende:
Ik kan me nog indenken dat je zo'n kleintje in de gaten wilt houden ook wanneer je naar de WC moet.
Hoewel je hem dan natuurlijk ook prima even in de box kunt zetten ofzo.
Maar dat het kind aan je intieme delen zit (borsten hoef je niet te ontbloten op het toilet, dus lijkt me duidelijk waar het over gaat) en dat je dat dan ook nog filmt, daar verliest ze natuurlijk alle geloofwaardigheid.
En degenen die het filmpje gezien hebben denken er duidelijk ook zo over.
Een twee jarige in een box? Een beetje peuter klimt er dan al lang uitquote:Op vrijdag 17 juli 2026 16:23 schreef littlemindy het volgende:
Ik kan me nog indenken dat je zo'n kleintje in de gaten wilt houden ook wanneer je naar de WC moet.
Hoewel je hem dan natuurlijk ook prima even in de box kunt zetten ofzo.
Maar dat het kind aan je intieme delen zit (borsten hoef je niet te ontbloten op het toilet, dus lijkt me duidelijk waar het over gaat) en dat je dat dan ook nog filmt, daar verliest ze natuurlijk alle geloofwaardigheid.
En degenen die het filmpje gezien hebben denken er duidelijk ook zo over.
Dan mag je mannen zelf even aankijken. Dat is het volk dat bij berichten over (vermeend) seksueel misbruik door een (aantrekkelijke) vrouw als eerste aan de bel komt trekken met dingen als ‘nice’, ‘kankergeil wijf’, ‘had ik niet erg gevonden’, ‘hij heeft wel al smaak’ etc.quote:Op zondag 19 juli 2026 06:36 schreef Telefoonvork het volgende:
Waarom doen wij zo mild naar vrouwen in dit soort situaties? Bestaan vrouwelijke pedofielen opeens niet?
Mevrouw is toch overduidelijk een pedofiel en dus is geen straf erg genoeg voor haar.
O, wacht. Het is een vrouw, dus die kan dat soort situaties wel vergeven worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |