Ze hebben ook een ploegenklassement te verdedigen, Emirates heeft wel 2 man in de vlucht. Ze moeten wel volle bak koersen nu.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:07 schreef Felagund het volgende:
Philipsen mee, dus Lidl-Trek zal dan zeker gaan rijden.
Omdat je neerkijkt op vrouwen? Want qua inhoud is het gewoon prima.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:29 schreef TAmaru het volgende:
Zouden ze het bij HBO Max merken dat ik (en mogelijk andere mensen) hem op een andere taal zetten als Jip commentaar geeft?
Nee, wat ben je toch kleinzielig. Jip is een goede co-commentator.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:29 schreef TAmaru het volgende:
Zouden ze het bij HBO Max merken dat ik (en mogelijk andere mensen) hem op een andere taal zetten als Jip commentaar geeft?
Chasse patate?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog een groepje jaaaa met de losers Unox, Caja
Ik kan er gewoon niet tegen hoe ze praat. Echt zo'n typisch Amsterdams meisje dat havermelkcappuccino's drinkt.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Omdat je neerkijkt op vrouwen? Want qua inhoud is het gewoon prima.
Oké Andrewquote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:33 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen hoe ze praat. Echt zo'n typisch Amsterdams meisje dat havermelkcappuccino's drinkt.
En ik vind ook niet dat ze iets interessants te melden heeft.
Bij Annemiek van Vleuten is dat anders, maar dat is dan ook een legend.
Over het algemeen is een mannelijke commentator wel beter dan een vrouw. Dat is gewoon een feit.
Ligt ze nou nog te rampetampen met Sunfield?quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Afgeven op Karsten ligt dan weer erg gevoelig voor mij.
Geen idee en als het zo is wens ik ze veel plezier met het vreemdgaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ligt ze nou nog te rampetampen met Sunfield?
Die is er dan ook niet meerquote:Op vrijdag 17 juli 2026 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
"Oh wat hebben we t toch zwaar in de hitte boehoehoe"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |