abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juli 2026 @ 14:19:06 #176
490724 Mr.Sandman
Beats all you never saw
pi_221392016
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 14:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dan moet je die shots verbieden en niet ook hele normale lijkt mij.
Ja, er zit een verschil tussen een beeldvullend shot van een paar billen van een vrouw of een shot van diezelfde vrouw tijdens het uitoefenen van haar sport. De billen zullen nog steeds zichtbaar zijn maar het mag allemaal wel wat minder suggestief.

Hetzelfde voor mannen overigens maar daar speelt dit waarschijnlijk veel minder.
pi_221392020
Zwemmen en sporten in boerka voor vrouwen is doodnormaal in een heel groot deel van de wereld, lijkt me normaal dat iedereen zich een klein beetje aanpast.
graag verwijderen
  Moderator maandag 20 juli 2026 @ 14:20:29 #178
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221392024
quote:
7s.gif Op maandag 20 juli 2026 14:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Natuurlijk verschilt dat per sport en per vrouw.

Het lijkt me gewoon vrij simpel: als bepaalde groepen vrouwelijke sporters in bepaalde disciplines aangeven dat ze zich niet fijn voelen bij de manier van in beeld brengen en ze geven zelf al alternatieven aan hoe het wel kan, dan is het toch niet zo moeilijk om daar rekening mee te houden?
Nee totaal niet, maar nu lijkt het weer zo'n blanket richtlijn te zijn. Laat ze vooral naar de bonden in kwestie luisteren.
- vmi voor intimi -
  maandag 20 juli 2026 @ 14:20:44 #179
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221392026
Wat natuurlijk het meest schijtbelachelijke is, zowel in dit topic als in de rest van de wereld, is niet zozeer hoe de vrouwelijke sporters zelf gefilmd willen worden of hoe degenen die het uitzenden willen veranderen, maar simpelweg hoe mannen veroordeeld worden op de manier waarop ze van nature naar vrouwen kijken, zelfs als het vrouwelijke lichaam op een dienblaadje in beeld gebracht word.

Wat biologisch de normaalste zaak van de wereld is word gecriminaliseerd of op z'n minst als bedreigend beschouwd.
Alsof mannen zoiets als een lichtschakelaar hebben die ze kunnen omzetten zodra ze een aantrekkelijke vrouw iets zien doen of zeggen wat op zichzelf niks met sex of sexualiteit te maken heeft.

En dan nog hebben sommige doorgeschoten gasten het domme lef om iemand daarom openlijk gewoon te veroordelen en te schamen wat gewoon getuigd van volledig gebrek aan realistisch denkvermogen, wereldvreemdheid en hersenspoeling.

En dat beschouwen ze dan nog als de norm ook nog tegenwoordig.
Achterlijker kan gewoon niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joopklepzeiker op 20-07-2026 16:54:30 ]
  Admin maandag 20 juli 2026 @ 14:21:54 #180
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221392028
quote:
4s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 10:07 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Jutta Leerdam doet alles voor de aandacht idd.
Ze heeft een huidkleurige sport bh aan. Wat is daar verkeerd aan?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  maandag 20 juli 2026 @ 14:24:23 #181
490724 Mr.Sandman
Beats all you never saw
pi_221392035
quote:
17s.gif Op maandag 20 juli 2026 14:21 schreef yvonne het volgende:

[..]
Jutta Leerdam lijkt mij bij uitstek het voorbeeld van een vrouw die gewoon handig gebruik maakt van haar aantrekkelijkheid. Daar is niets mis mee maar laten we niet doen alsof het toeval is hoe ze dat schaatspakje openritst.
  Admin maandag 20 juli 2026 @ 14:25:57 #182
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221392043
quote:
10s.gif Op maandag 20 juli 2026 14:24 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Jutta Leerdam lijkt mij bij uitstek het voorbeeld van een vrouw die gewoon handig gebruik maakt van haar aantrekkelijkheid. Daar is niets mis mee maar laten we niet doen alsof het toeval is hoe ze dat schaatspakje openritst.
Tuurlijk niet, er wordt alleen zo puriteins hier over gedaan.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_221392057
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 14:19 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ja, er zit een verschil tussen een beeldvullend shot van een paar billen van een vrouw of een shot van diezelfde vrouw tijdens het uitoefenen van haar sport. De billen zullen nog steeds zichtbaar zijn maar het mag allemaal wel wat minder suggestief.

Hetzelfde voor mannen overigens maar daar speelt dit waarschijnlijk veel minder.
Bij sporten die ik pleeg te kijken zie ik eerlijk gezegd geen verschil tussen hoe mannen en vrouwen in beeld gebracht worden.

Zo heb je inderdaad wel bij skiën dat men vrouwen van achteren in beeld brengt net voor de start als ze gebukt klaar staan om af te zetten met hun stokken, maar dat doen ze bij mannen ook.

En eerlijk is eerlijk, zo spannend is het allemaal niet. Als je in de juiste hotels op het juiste moment verblijft heb je een gerede kans ze in bikini te zien en sommigen zelfs ontkleed in de sauna. Waarbij aangetekend: so fucking what.

En natuurlijk is op camera anders en inzoomen op een kruis slaat nergens op. Maar tijdens de sportactiviteit een normaal shot waarin billen zichtbaar zijn: big fucking deal.
  maandag 20 juli 2026 @ 14:37:01 #184
490724 Mr.Sandman
Beats all you never saw
pi_221392063
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 14:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Bij sporten die ik pleeg te kijken zie ik eerlijk gezegd geen verschil tussen hoe mannen en vrouwen in beeld gebracht worden.

Zo heb je inderdaad wel bij skiën dat men vrouwen van achteren in beeld brengt net voor de start als ze gebukt klaar staan om af te zetten met hun stokken, maar dat doen ze bij mannen ook.

En eerlijk is eerlijk, zo spannend is het allemaal niet. Als je in de juiste hotels op het juiste moment verblijft heb je een gerede kans ze in bikini te zien en sommigen zelfs ontkleed in de sauna. Waarbij aangetekend: so fucking what.

En natuurlijk is op camera anders en inzoomen op een kruis slaat nergens op. Maar tijdens de sportactiviteit een normaal shot waarin billen zichtbaar zijn: big fucking deal.
Ik denk dat mensen die met enige regelmaat sport kijken wel bekend zijn met de beelden waarbij enkel en alleen de billen in beeld worden genomen bij de bijvoorbeeld de aanloop of landing etc. Dit lijkt bij bepaalde sporten enkel en alleen om de vrouwen te gaan en die shots worden zonder enige twijfel bewust gemaakt. Het heeft voor de verslaggeving geen enkele meerwaarde. Combineer dat met verplichte kledingvoorschriften en het allemaal een beetje shady als je eerlijk bent.
  maandag 20 juli 2026 @ 14:41:11 #185
490724 Mr.Sandman
Beats all you never saw
pi_221392080
Er waren toch ooit beachvolleybalvrouwen die geen lossere shorts mochten dragen? Dat is gewoon shady as fuck.

Ik zie ze liever in krappe bikini's, begrijp me niet verkeerd, maar dat lijkt mij geen goede reden.
pi_221392085
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2026 14:37 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ik denk dat mensen die met enige regelmaat sport kijken wel bekend zijn met de beelden waarbij enkel en alleen de billen in beeld worden genomen bij de bijvoorbeeld de aanloop of landing etc. Dit lijkt bij bepaalde sporten enkel en alleen om de vrouwen te gaan en die shots worden zonder enige twijfel bewust gemaakt. Het heeft voor de verslaggeving geen enkele meerwaarde. Combineer dat met verplichte kledingvoorschriften en het allemaal een beetje shady als je eerlijk bent.
Ik kan alleen maar oordelen over de sporten die ik volg.
  Moderator maandag 20 juli 2026 @ 14:48:52 #187
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221392126
quote:
10s.gif Op maandag 20 juli 2026 14:41 schreef Mr.Sandman het volgende:
Er waren toch ooit beachvolleybalvrouwen die geen lossere shorts mochten dragen? Dat is gewoon shady as fuck.

Ik zie ze liever in krappe bikini's, begrijp me niet verkeerd, maar dat lijkt mij geen goede reden.
Was ook niet universeel. En wel in Qatar klagen over geen bikini ;)
- vmi voor intimi -
  maandag 20 juli 2026 @ 18:45:08 #188
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_221393195
quote:
17s.gif Op maandag 20 juli 2026 14:21 schreef yvonne het volgende:

[..]
Zeg ik ergens dat het verkeerd is?
Ze doet het alleen bewust...wat ze overigens zelf moet weten. Het is haar social media ding, daar is ze rijk mee geworden. En dat moet wat mij betreft iedereen zelf weten. Alleen moeten sporters die daar niet op die manier mee omgaan ook in hun waarden gelaten worden.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_221395429

Als je hier verlekkerd naar kijkt ben je een viespeuk!
...hier om je mars te breken.
pi_221395516
Het werd idd tijd om de athletes te beschermen!!!

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 21 juli 2026 @ 07:10:39 #191
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_221395556
wat kan mij dat nou rotten gewoon die minderjairgen of meerderjarigen vol in beeld ze kiezen er toch zelf voor om halfnaakt voor de wereld te verschijnen
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')