abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2026 @ 12:36:11 #76
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221361046
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 12:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Op individueel niveau hou ik een ander niet verantwoordelijk, als groep bemerk ik dat Marokkanen erg veel overlast veroorzaken, en dat deze groep itt bijvoorbeeld Antilianen latere generaties meer overlast gaan geven dan eerdere. Deze groep moet aangepakt worden, dat ben je de rest van de bevolking schuldig.
Met het spreken over groepen help je het discours niet verder. Het maakt je analyse sterker als je anderen niet medeverantwoordelijk maakt. Maar dat zal wel aan mij liggen. Laatste zin eens. De gehele bevolking ben je goede handhaving schuldig.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  vrijdag 17 juli 2026 @ 12:46:37 #77
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221361191
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 12:36 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Met het spreken over groepen help je het discours niet verder. Het maakt je analyse sterker als je anderen niet medeverantwoordelijk maakt. Maar dat zal wel aan mij liggen. Laatste zin eens. De gehele bevolking ben je goede handhaving schuldig.
Het discours verderhelpen is het doel ook helemaal niet, het doel is eindelijk die overlast eens verminderen, iets wat de politiek al vele jaren niet lukt. De tijd van praten is wmb voorbij, het is tijd voor aanpakken. Wanneer Marokkanen niet aangekeken willen worden op hun soortgenoten mogen ze zich eens harder uitspreken tegen die lui, rond de wk rellen kwam er alleen maar slachtoffergelul naar buiten.

Wmb komt er een automatische uitzetting voor iedereen met een dubbel paspoort vanaf een bepaalde groep misdrijven, zoals zware mishandlig.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221361307
Geweld is niet goed te praten.

Echter als iemand aangeeft niet op beeld te willen en/of geen interesse hebben in een interview moet daar ook gewoon respect voor zijn vind ik. Hij is echt 5x gevraagd ofzo of hij niet wilde filmen en weg wilde gaan..

Dus ja de waarheid ligt voor mij in het midden.

[ Bericht 13% gewijzigd door Redbullkid op 17-07-2026 13:36:55 ]
pi_221361524
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 11:38 schreef ricky3 het volgende:

[..]
Het was buiten
Nee is nee.
pi_221361807
Ik ben die Marokkanen ook liever kwijt dan rijk.

Ondanks dat ik ze 100% gelijk geef dat ze hun afkomst niet verloochenen en daardoor zich vele generaties nog steeds zien als Marokkaan en in mindere mate Nederlander (wat natuurlijk 100% logisch is, want zolang je ouders het zijn, ben jij het ook), zie ik Marokkanen die zich nimmer willen aanpassen eerder als lastige toeristen dan als medelanders.

Maar wat ik het kwalijkst van dit alles vind, is dat er telkens op de verkeerde manier naar oplossingen wordt gezocht. Deze Marokkanen worden volledig met rust gelaten, terwijl de oplossing gezocht dient te worden in het gedrag van hen die er last van hebben. En dan extra toezicht. De schijnveilige oplossing voor alles.
De mensen moeten zelf maar aanpassen om confrontaties tot een minimum te beperken. Bijvoorbeeld door niet meer topless in de zon te liggen.
En als slag op de vuurpijl wordt overwogen om cameratoezicht toe te passen.

Fijn hè, dat laatste beetje privacy dat ze van je afnemen. Dat ze camera's gaan plaatsen waar iemand halfnaakt ongestoord wil genieten. En als je dan je bikini af hebt gedaan, krijgen de handhavers een melding in hun oortje vanuit de centrale. Een gast die natuurlijk op alle tieten aan het inzoomen is en op dagelijkse basis zijn fapje pleegt.

Fijn hè tolerante dames in jullie oh zo tolerante ideologische wereldbeeld. Hoeveel wil je nog tevergeefs van je eigen vrijheid en je eigen principes en je eigen moraliteit afstaan voor de belangen van een groepje raddraaiers en intoleranten?

Hoe noem je dit in de psychologie ook alweer? Oja, altruïsme! Mensen die ten alle tijden zichzelf op de tweede plaats zetten.

Nu heb ik zowel aan egoïsten als altruïsten een broertje dood, omdat ik iig wel een goede balans weet te vinden in wanneer je voor jezelf kiest en wanneer je opkomt voor een ander.

Zo, dat wilde ik even kwijt. YOLO

[ Bericht 0% gewijzigd door Viesdik op 17-07-2026 14:34:51 ]
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221361894
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 13:16 schreef Redbullkid het volgende:

Echter als iemand aangeeft niet op beeld te willen en/of geen interesse hebben in een interview moet daar ook gewoon respect voor zijn vind ik. Hij is echt 5x gevraagd ofzo of hij niet wilde filmen en weg wilde gaan..

Ik denk eerder van; kijk, als die kutbelgen nu eens niet dat kutbgedrag laten zien waar kutbelgen inmiddels bekend om staan, dan zou kutPowned dus niet eens een reden hebben om hun "lastig te vallen" met hun kutgedrag.

Iets met "actie / reactie" en zelf reflectie. Maar ja, we weten, als die Belgen ergens bekend om staan dan is het wel hun gebrek aan zelfreflectie.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 17 juli 2026 @ 14:49:25 #82
459912 FlippingCoin
pi_221362020
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 13:16 schreef Redbullkid het volgende:

Geweld is niet goed te praten, echter...

Dus geweld is wel goed te praten?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_221362275
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 14:49 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Geweld is niet goed te praten, echter...

Dus geweld is wel goed te praten?
Dat is jouw interpretatie. Ik zeg alleen dat beide mensen fout zijn in dit geval.

De journalist was wel aan het uitdagen natuurlijk hier.
In dit geval hebben de mensen meerdere malen normaal gevraagd om ermee te stoppen.

Ik had het de 1e keer aardig gevraagd, de 2e keer gewaarschuwd en de 3e keer zijn camera in het water geflikkerd. En nee, daar hoef ik de beste man niet voor te slaan.

Nee is nee.
  vrijdag 17 juli 2026 @ 15:15:43 #84
459912 FlippingCoin
pi_221362341
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 15:07 schreef Redbullkid het volgende:

[..]
Dat is jouw interpretatie. Ik zeg alleen dat beide mensen fout zijn in dit geval.

De journalist was wel aan het uitdagen natuurlijk hier.
In dit geval hebben de mensen meerdere malen normaal gevraagd om ermee te stoppen.

Ik had het de 1e keer aardig gevraagd, de 2e keer gewaarschuwd en de 3e keer zijn camera in het water geflikkerd. En nee, daar hoef ik de beste man niet voor te slaan.

Nee is nee.
Dat is wat jijzelf schrijft, jij vindt geweld niet goed te praten maar toch praat je het wel goed. Dat is gewoon wat schizofreen.
pi_221362352
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 15:15 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Dat is wat jijzelf schrijft, jij vindt geweld niet goed te praten maar toch praat je het wel goed. Dat is gewoon wat schizofreen.
Jij kan gewoon niet lezen, dan ben je gewoon een analfabeet.
  vrijdag 17 juli 2026 @ 15:18:35 #86
459912 FlippingCoin
pi_221362363
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 15:17 schreef Redbullkid het volgende:

[..]
Als ik een analfabeet ben, is het ook wel bijzonder met wie jij schriftelijk in discussie bent hier; over schizofreen gesproken. :+
pi_221362392
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 15:17 schreef Redbullkid het volgende:

[..]
Ach, redbullkid.
pi_221362471
quote:
16s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 15:18 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Als ik een analfabeet ben, is het ook wel bijzonder met wie jij schriftelijk in discussie bent hier; over schizofreen gesproken. :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 15:21 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Ach, redbullkid.
:O
pi_221364212
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2026 19:28 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

[ x ]
Goh ze moeten even wat van zich laten horen hoor.
Corporate translator
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')