abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juli 2026 @ 16:59:35 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_221355610
USA, 16 juli 2026, van onze verslaggevert ter plaatse.

https://www.nu.nl/fifa-sanctie-argentijnen-malvinas-engeland.htm

De FIFA heeft zich per omgaande uitgesproken over de sanctie die bij het Argentijnse elftal als een zwaard van Damascus boven het heufd hing na de controversiele politieke uitlatingen na afloop van de halve finale gisteravond.

De Argentijnse spelers liepen met spandoeken te zwaaien waarop in hun eigen beladen termen stond dat de ThatcherFalklandeilanden bij hun land horen. Het uiten van politieke statements door spelers is tijdens FIFA-toernooien zwaar verboden.

"Vanwege de ernst van de situatie heeft de FIFA per direct besloten dat Engeland zondag alsnog de finale tegen Spanje mag spelen in plaats van de respectloze Pampa-gauchos", aldus Infantino, die daarmee alle speculaas over bevoordelingen van Messi & co leugenstraft.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nauw zeg, kan het nog amper geloven, maar hopelijk is het echt waar, wat jullie?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Moderator donderdag 16 juli 2026 @ 17:01:08 #2
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221355640
ok
What can change the nature of a man?
  Spellchecker donderdag 16 juli 2026 @ 17:01:12 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  donderdag 16 juli 2026 @ 17:17:31 #4
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_221355800
Goeie grap _O-
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_221355868
Ik dacht dat ze besloten hadden dat de Falkland eilanden bij Argentinië horen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')