abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221354829
Ik kwam deze laatst keer tegen, zijn best populaire vlogs geworden, rond de 500k en mil views

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video

Ben zelf volgens mij bij episode 4, maar was op zich ook wel interessant hoe hij de grens passeerde in Rusland.
Past trouwens ook wel in PTA, maar is meer reizen gericht.

Wel kijktip!

https://www.youtube.com/@ZoefontheMove/videos
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator donderdag 16 juli 2026 @ 20:31:57 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221357146
Ik heb deze al wel eens voorbij zien komen, misschien in de SC? Er zijn wel meer mensen die op een gave manier de wereld verkennen, per fiets bijvoorbeeld. Misschien kunnen we een algemeen topic maken voor dit soort reizen? Wat denken jullie @Fogel en @UIO_AMS?
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator vrijdag 17 juli 2026 @ 08:42:30 #3
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_221359122
Dubbel: TRV / Een nederlander gaat met een cracky auto naar Siberie

Algemeen topic mag natuurlijk altijd. Ik volg meerdere van dit soort overland reizen. Wel meestal fietsers. Misschien wel handig om ze in één topic te verzamelen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 20 juli 2026 @ 14:27:12 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221392045
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juli 2026 08:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Dubbel: TRV / Een nederlander gaat met een cracky auto naar Siberie

Algemeen topic mag natuurlijk altijd. Ik volg meerdere van dit soort overland reizen. Wel meestal fietsers. Misschien wel handig om ze in één topic te verzamelen.
Ik volg ook wel meerdere van dit soort mensen, ook op de fiets inderdaad :Y Ik zal zo eens kijken naar de linkjes naar deze reizigers :)
5 - 28 februari Thailand O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')