Kijkt en luistert verbijsterd naar het onbegrijpelijke gezever van zijn vader.quote:
gewoon 3 uit 5. Nog niet slecht.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:29 schreef Remco het volgende:
'3 uit 3 kun je zeggen', nee Stomphorst dat kun je niet zeggen dat klopt namelijk niet.
Eddy Wally zegt altijd 10 op 10.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:29 schreef Remco het volgende:
'3 uit 3 kun je zeggen', nee Stomphorst dat kun je niet zeggen dat klopt namelijk niet.
Eddy Wally, de enige man die LIVE kon zingen waarbij zijn mond- en lipbewegingen volstrekt a-synchroon liepen met de gezongen tekst.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:32 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Eddy Wally, de enige man die LIVE kon zingen waarbij zijn mond- en lipbewegingen volstrekt a-synchroon liepen met de gezongen tekst.
Ik mis Eddy.
Merlier is ook geen WOUT, hij wint wel!quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:32 schreef wimderon het volgende:
Jules Merlier is geen Georges van Aert.
Oei.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Merlier is ook geen WOUT, hij wint wel!
Qua genen wel een betere kans op een grote wielercarrièrequote:Op donderdag 16 juli 2026 17:32 schreef wimderon het volgende:
Jules Merlier is geen Georges van Aert.
Is toch Kooij die tegen Gaviria aanknalt?quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:27 schreef DeeBee het volgende:
Kooij rijdt de rapste sprint, maar doet weer de gekste dingen qua positionering in de laatste kilometer...
De erelijst van Wout is ook wel een stuk beter dan die van Merlier ja. En ook nog meer ritzeges in de Tour, denk ik? Al kan Merlier daar nog wel overheen als hij niet minder wordtquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Oei.
Gezien Wouts misère hier en daar, vind ik zijn erelijst er nog best aardig uitzien.
Aan het bier met die man.quote:
Dat leek mij een Baggerijnquote:Op donderdag 16 juli 2026 17:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is toch Kooij die tegen Gaviria aanknalt?
Gaviria rijdt tegen het achterwiel van iemand van Bahrein aan volgens mij, Kooij rijdt er om heen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is toch Kooij die tegen Gaviria aanknalt?
Het is meer verbazingwekkend dat Tim Merlier op oudere leeftijd steeds beter wordt. Toen Tim de huidige leeftijd van Pascal had, werd hij hooguit ook een keer derde.quote:Op donderdag 16 juli 2026 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Philipsen is gewoon 3 tempi te traag. Zelfs vanop kop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |