Dat zeg ik de Gullits, Rijkaards en van Bastens hadden Koeman recht in zijn bejaarde bakkes uitgelachen als tijdreizen een optie was.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zou het een mooie ontwikkeling vinden als spelers live gaan muiten en ervoor kiezen om op hun manier verder te spelen.
Daar moet je dan ook alles op alles zetten.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daarom moet Nederland gaan voor winst binnen de 90 minuten.
Ik moet hier een sticker van maken ofzo. Met zo'n ronde rode circel en een streep erdoorheen.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:34 schreef vul_maar_in het volgende:
Step 1. Do the thing that scores you a goal
Step 2. Abandon everything related to what led to that goal.
Step 3. Get fucked.
Ik denk dat AI het serieus beter zou doen dan veel coaches omdat AI gewoon hele datasets heeft met wat niet werkt en geen sentimenten kent.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zolang ze voorstaan en goals zien is de spirit goed en als die gelijkmaker valt met nog 20 op de klok weet je gewoon dat het klaar is.
Godverdomme betaal mij een ton en ik coach dat team wel. samen met fok en AI input.
Vlak fok! niet uit. Prima stuurlui!quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik denk dat AI het serieus beter zou doen dan veel coaches omdat AI gewoon hele datasets heeft met wat niet werkt en geen sentimenten kent.
En AI zou Memvis naar huis sturen want getraind met Reddit.
Engeland in een notendopje.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:34 schreef vul_maar_in het volgende:
Step 1. Do the thing that scores you a goal
Step 2. Abandon everything related to what led to that goal.
Step 3. Get fucked.
WE did it firstquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Engeland in een notendopje.
Schitterend. Die mag op een meme en die gaat de wereld rond.
Ik denk dat hij dat niet erg vind. Als jij stijf van de creativiteit staat.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik weet niet of @:Mexicanobakker slaapt, maar ik leg graag de hand aan een OP voor zondag.
Zonder ChatGPTquote:Op woensdag 15 juli 2026 23:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik weet niet of @:Mexicanobakker slaapt, maar ik leg graag de hand aan een OP voor zondag.
Ja.quote:
Goede coating om over te glijden wel.quote:Op woensdag 15 juli 2026 23:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op de glijbaan is ook een klassieker.
[ afbeelding ]
Zag hem al in de beelden na de wedstrijd. Kan hij nog wel een tikkie voor krijgen, slaande beweging immers. Het is na de wedstrijd maar dan nog...quote:
Waarom blijft het dan toch zo moeilijk om deze voetbalwetten op te volgen?quote:Op donderdag 16 juli 2026 00:08 schreef Red_85 het volgende:
Cruijff heeft letterlijk gezegd dat hij een aanvaller er bij zou zetten op deze momenten, puur om het spel te verplaatsen van je eigen 16 weg en voetballend vermogen te brengen zodat de tegenstander minder de bal geeft en zelfs misschien de pot nog in het slot gooit ook. En hij heeft weer gelijk gekregen.
Die hele instelling van Engeland, dat los je niet op met een aanvaller erbij zetten.quote:Op donderdag 16 juli 2026 00:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom blijft het dan toch zo moeilijk om deze voetbalwetten op te volgen?
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon een lijstje te maken van wat te doen in elke spelsituatie, er gaat zoveel geld in om en dit krijgt men niet voor elkaar?
Bij FC Twente lijkt het vaak zelfs erger te zijn: die zijn bang om te winnenquote:Op donderdag 16 juli 2026 00:41 schreef Perrin het volgende:
The fear of losing takes away the will to win.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |