abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221345487
https://ua.news/en/all-ne(...)o-likaria-ginekologa

quote:
Senegalees voetbalelftal wijt WK-nederlaag aan gynaecoloog van het team

Dr. Fedor was tien jaar lang hoofdarts van het Senegalese mannenvoetbalelftal. Nu is gebleken dat hij van oorsprong is opgeleid als gynaecoloog en verloskundige. Dat opmerkelijke feit kwam aan het licht tijdens een evaluatie die werd uitgevoerd na de teleurstellende prestaties van het nationale team op het WK van 2026.

Abdoulaye Fall, voorzitter van de Senegalese voetbalbond, verklaarde dat de arts niet over de juiste kwalificaties beschikte om de gezondheid van de spelers te begeleiden. Daardoor hadden de spelers weinig vertrouwen in zijn behandelmethoden en in de medische staf als geheel. De bondsvoorzitter staat nu niet alleen voor de taak een nieuwe technische staf samen te stellen na het vertrek van bondscoach Pape Tiaw, maar moet ook de volledige medische staf vervangen.

Op het WK van 2026 eindigde Senegal als derde in Groep I. De ploeg boekte slechts één overwinning: een 5-0-zege op Irak. Tegen Frankrijk en Noorwegen werd verloren. In de achtste finales werd Senegal uitgeschakeld door België, ondanks een 2-0-voorsprong die tot de 85e minuut standhield.
Oei, horen jullie dat Belgen? Senegal had gewoon gewonnen als ze een betere gynaecoloog hadden :{w
Misschien hadden we nu een Senegal finale. _O_
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  Moderator woensdag 15 juli 2026 @ 19:53:05 #2
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221345846
Dokter is dokter in mijn ogen :P
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 15 juli 2026 @ 20:00:13 #3
284411 crew  heywoodu
pi_221345959
In de achtste finales gingen ze er uit ja?
pi_221346345
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juli 2026 20:00 schreef heywoodu het volgende:
In de achtste finales gingen ze er uit ja?
edit: Ze gebruikten round of 16 verkeerd in het Engelse artikel
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')