Je zou hem op zijn minst in een versnelde asielprocedure kunnen zetten waarbij er eigenlijk verder nergens naar gekeken wordt en de beste man een vriendelijke "nee" te horen krijgt en het dringende "verzoek" het land per ommegaande te verlaten.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:09 schreef Watmoetjenou het volgende:
Gewoon lekker het land uit tiefen. Maar nee, we plaatsen hem over naar een andere gemeente
Kutland is dit aan het worden
Dat heeft men in de zomerperiode niet nodig, dan is iedereen op vakantie en let verder niemand op.quote:Op woensdag 15 juli 2026 18:55 schreef Edding345 het volgende:
NWS / Syriers terroriseren station Groningen Noord
Bijzonder toevallig en heel doorzichtig fake news.
Afleiding van iets groters? Het blijft brood en spelen.
Ik nomineer China. Die hebben daar redelijk wat ervaring mee.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:00 schreef Kottnauer het volgende:
Onze overheid is te soft, dat is duidelijk.
Misschien kunnen we handhaving beter commercieel uitbesteden. Met als motto:
Niet knuffelen maar knuppelen.
Vigilante gespotquote:Op woensdag 15 juli 2026 20:00 schreef Solotovski het volgende:
Dat is hier op een steenworp afstand. Ik zal de boel even goed in de gaten houden zodat het niet nog eens gebeurt.
Beter kan ik het niet uitdrukken.quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:24 schreef StateOfMind het volgende:
Strafbare feiten plegen als je in de asielprocedure zit, zou per direct het einde van die procedure moeten betekenen.
En retour afzender.
Het is ook niet meer dan logisch toch?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |